Laura, kraamverzorgster lijkt me ook een lastig beroep als je zelf kleine kindjes hebt.
Plusje, ik hoop dat je cyclus dit keer snel op gang komt! Het lijkt me erg frustrerend om nu geen kansen te hebben op een zwangerschap! Ik snap dat zo'n negatieve ovutest heel confronterend is...heeft je frietje wel gesmaakt?
Noortje, leuk om weer even wat te horen! Het is een ontzettend drukke periode waar je nu in zit, dus als het je lukt om af en toe iets te laten horen is dat alleen maar leuk, je hoeft het echt niet allemaal bij te houden. Wat vervelend dat Tessa last heeft van haar darmpjes en verkouden is...
Fijn te lezen dat het emotioneel weer beter met je gaat en je je niet meer schuldig voelt naar Thomas*. Ik denk dat hij heel trots is op zijn lieve mama en zusje.
Wat ging er niet goed bij de borstvoeding? Ik heb zelf veel steun gehad aan de sites
www.borstvoedingsforum.nl en
www.borstvoeding.com . Veel info en inspiratie!
Madelief, wat een leuk beeld schets je van je neefje en Maria, wat schattig! Dus je geeft haar nu meer tussndoortjes, ja, wie weet helpt het? Ieder kindje heeft toch zijn/haar eigen behoeftes hoor. Hoe is het slapen vannacht gegaan? Hier nog steeds geen tandjes, dus ik heb er geen ervaring mee met voeden (nog niet tenminste, maar het lijkt me wel pijnlijk, ja...)
Myka, hoe was het op je werk?
Tam, hoe ging het op de nieuwe school?
Gisteren had ik niet zo'n topdag. 's Ochtends wat teveel gedaan (lees met spullen gesjouwd, de nesteldrang is toegeslagen...) en daarna voelde ik me net een waggelende gans! Last van bekken en stuitje, niet leuk! Hopelijk is het vandaag wat beter. Ik doe maar even een beetje rustig aan. Broertje voel ik steeds beter en vaker, dus dat is heerlijk. Vandaag 20 weken en 1 dag, dus officieel over de helft!
Knuffel voor alle meiden, we gaan hier weer eens een broodje eten 😊
Fijne dag!