Hallo lieve meiden!
Ik ben jullie zo aan et verwaarlozen. Schaam!
Maar beetje druk op werk. En daarna weinig tijd om te internetten. Weekeinden zijn ook weer vol. En mijn wekelijkse mamadag op dinsdag is de afgelopen weken ook vol geweest met verlate kraamvisite ( huh? Ja nu nog steeds! Haha), loge’s, cb etc etc..
Any way, hier gaat het goed! we zijn ziekenhuis af!!!!
Chirurg wilde de laatste x dat we nog een maand door moesten gaan met dilateren maar dat hebben we niet gedaan. Nog dezelfde dag zijn we er mee gestopt!. Is niet meer nodig, mijn meisje kan het zelf! In september moet ze nog een keer terug voor controle bij de chirurg, kinderarts en diëtist. Dan is het klaar! Och, ik moet er bijna van huilen!
Eindelijk kunnen wij die periode afsluiten. Duimpje moet nog gebeuren maar dat is et dan ook. in januari moet ze ook terug voor een her controle van haar blaas, maar ook die functioneert altijd al hartstikke naar behoren!
Verder helemaal prima! Ben zoooo blij met mijn kleine rosé wolkje! 2 weken geleden hebben we een loopstoeltje gehaald, vind ze geweldig!
Oke, ze kan nog niet lopen maar dit vind ze wel leuk. niet lang, max 20 min per dag.
Ze rolt nu ook om en op haar buik wil gelukkig ook wel! Tot voor kort ging ze altijd heel hard huilen als we haar op haar buik legde. Vond ze niet fijn.
Hoop dat ze nu wel gaat leren kruipen.
Mijn zus en zwager zijn nu bezig met een donor. ( had ik verteld toch dat het bij hen niet lukte?) ik hoop zo dat het dit jaar nog raak mag zijn voor hun. Dan de fam. eindelijk compleet.
Heb niet alles terug gelezen meiden. Heb wel hier en daar wat opgevangen.
@ kersje, jullie krijgen nog een zoontje!! Waw! Gefeliciteerd! Jeetje, een stoere mannengezin! Hihi.
Je heb gelijk, een dochtertje hebben jullie al, hoe dan ook…en dat blijft altijd zo!
Verder alles goed? heb je ook weer de vlokkentest enzo gehad? ( je zal dat vast wel verteld hebben hier)
Oh lekker paar dagen naar drenthe geweest!
@ Laura,
WAAAAAHHHHH een meisje!!!!! Yoehoee! En helemaal gezond en mooie echo! waw! Gefeliciteerd meid! je gevoel klopte dus echt!
Hihi, als het een gezonde jongetje geweest was, was ik net zo blij hoor! maar dat moge duidelijk zijn 😊
@ Maria,
Ik zag jou ook langskomen! Fijn dat het allemaal zo goed gaat!
@ cyn,
Aahhh jou meisje ook weer 8 maandjes! Gaat hard he! ppfff!
@ Tam,
Je heb vakantie! Heerlijk! jammer dat jullie niet weg gaan. maar op je vrije dag van het heerlijk weertje genieten is ook niet verkeerd toch!
Ooh je zus moet nodig bevallen lees ik! nu al! Wat gaat dat hard!
@ noortje
Hoe is het met jou en je mooie kleine meid? lekker aan het genieten!
@ madelief,
Hoe is het met je studie?
En Maria was niet lekker! oohh arme kindje!
Lees nu dat et iets beter gaat! Mooi zo!
@ Sabrina,
Hoe is het met je! Hoe ver ben je alweer? Kun je ook een beetje genieten van deze zwangerschap.
Oh ik zie et al 14 wken! hihi
@ Myka,
Wat een mooie gedicht heb je geschreven…och…ik voel gewoon wat er door je heen gaat…
Hoe is net nu met je? Proberen jullie ook weer opnieuw zwanger te worden?
@ rennie,
Ooe, dat is schrikken, van de chromosomen onderzoek! Pffff…
Kan me voorstellen dat je daarover aan het malen bent. Tis ook niet makkelijk…
Maar het hoeft echt helemaal niets te betekenen voor een volgende kindje he. vele engeltjes hier hebben ook een afwijking in de chromosomen gehad.
De brusjes die erna kwamen zijn kerngezond! Hou dat in de gedachten meid.
Wanneer mogen jullie voor een onderzoek?
@ plusje
Oh meid ik las van je cyclus. et wil niet zo goed lukken? 😞
Had ik ook..na de geboorte van Kaylash heeft et een keer 50 dagen geduurd. Zucht…
Hoop dat die van jou gauw lekker op gang komt! Oh meid ik wou echt dat ik nu mijn cyclus met je kon ruilen! Echt, ik gun het je zo!
@ elies,
Jeetje, er is al een jaar voorbij sinds de geboorte/overlijden van Jaxy*.. jeetje waar blijft de tijd…
Hoe ben je deze dag doorgekomen. Heb je nog iets speciaals gedaan?