Madelief, mijn duimen draaien voor een mooie echo! En wat fijn dat jullie nu verhuisd zijn.
Tam, gefeliciteerd met Myrthe, wauw alweer 2!!!
Plusje, gisteren was het alweer een jaar geleden! Ik ben blij dat jullie Sam* op zo'n fijne manier hebben kunnen herdenken. Fijn dat zijn brusje in je buik je zo blij mag maken, dat helpt!
Noortje, jammer dat het niet spontaan gelukt is, meid. Hopelijk mag het met de iui snel raak zijn! Ik duim ook!
Devika, wat heb je toch een heerlijke meid! Goed idee van die ijsjes.
Myka, jullie gaan weer starten! Ik hoop dat het snel raak mag zijn.
Laura, mooie overkapping! Daar kun je heerlijk relaxen (als je kroost het toe laat), haha.
Cyn, jij hebt ook al zo'n heerlijke meid! Wat een gedoe met haar armpje. En nu last van haar tandjes, arm kind. Ze lijkt me wel een heel vrolijk ding!
Ik ben vast iemand vergeten...ik hoop het niet.
Hier gaat het allemaal goed. Maar de dagen vliegen echt om! Er zitten werkelijk te weinig uren in de dag. Alhoewel, ik heb geen energie voor nog meer uren, haha. Tobias vindt het nu heel leuk om buiten hard weg te rennen. Ik moet dan echt de kinderwagen laten staan en achter hem aan! Dolle pret natuurlijk. En dan gillen en op de grond liggen als hij niet verder mag (naar de weg). Hij wil altijd naar de auto's, tja, dat wil mama nou net niet! Gelukkig heb ik lieve buurtjes die me dan even helpen door de kinderwagen met jesse erin te duwen of Tobias met de bal af te leiden. We hebben geen tuin en hij moet toch zijn energie kwijt. We waren van t weekend bij mijn ouders in Drenthe en ik vond het zo fijn om Tobias daar lekker rond te kunnen laten scharrelen! Hij genoot er echt van. We gaan met Hemelvaart maar weer!
Jesse ontwikkelt zich supergoed. Hij is heel alert en beweeglijk. Hij rolt al sinds ruim een maand van rug naar buik en weer terug. En een lachebekje is het ook. Hij slaapt 's nachts in zijn bedje naast ons bed, lekker makkelijk. Ik vind hem echt om op te vreten zo lief! En hij is nog steeds dol op zijn grote broer. Altijd een big smile als hij hem ziet. En Tobias is ook scheutig met knuffels. Laatst wilde hij bij Jesse op schoot gaan zitten!
Tobias is volop in de peuterpuberteit. Gelukkig kan ik er meestal wel om lachen! Lekker ding. Hij kan er alleen echt niet tegen als Jesse huilt. Dan zet hij zelf ook een keel op. Volgens mij zei jij dat ook, Tam? Dan heb je twee huilende kindjes en maar 1 stel armen. Dat is wel eens lastig, maar ik word er handiger in. Gelukkig huilt Jesse weinig, dat wel!
En dan hebben we onze Uma nog. Ik weet niet of het kan, maar ze wordt steeds liever! Wat een snoepie is die kat! En maar knipperen met haar oogjes naar de kindjes en naar kerseman en mijzelf.'o, ik vind jullie zo lief, prrrprrr'. Vervolgens loopt ze me zo voor de voeten dat ik bijna mijn nek breek, maar goed. Vanmorgen ging ze op de rand van de wc staan en viel er bijna in...er lag een pluisje in namelijk! Gek beest.
Nou lieve meiden, beide kindjes zijn nog in dromenland en ik ga eventjes op de bank liggen met een dekentje. Even opladen voor de rest van de dag, haha.
Liefs uit het kersehuis x