Laura, het klinkt als een fijne vakantie! Wij gaan over een paar weekjes 2 weken naar Drenthe in het vakantiehuisje van mijn ouders. Ik heb er zin in. Tobias kan daar zo heerlijk buiten spelen en daar geniet ik erg van. Hij is dan zo blij! 'Buite' is zijn favoriete woordje, samen met 'kijk' (en dan wijzen met zijn vingertje), en 'ete', haha. En laten we 'papapapapapa-oh-papa' niet vergeten. En als ik dan zeg dat papa naar het werk is zegt hij 'o, nee!'.
En je bent nu weer gestopt met de pil, of niet? Spannend, meis. Ik hoop op een goede cyclus en snel weer zwanger mogen zijn! En je bent aan de studie, knap hoor. Is dit om gastouder te worden?
Rennie, jij hebt vrijdag de echo, wat een spannende dag! Ik hou het forum in de gaten hoor. Hou je het nog een beetje vol qua zenuwen? Ik was steeds zo blij als die eerste echo goed was. Ik weet dat het geen garanties geeft, maar het is een belangrijke stap!
Cyn, wat leuk dat Joella haar eerste stapjes los heeft gezet! Toch een 'grote stap' he? Ik vond dat bij Tobias ook zo leuk. Verbazingwekkend hoe snel ze ook gaan van wankele stapjes naar rond rennen...
Myka, ik hoop dat de medicatie zijn werk doet! Spannend hoor. Gebruik je ovulatie testen?
Noortje, hoe is het met jou? En vrijdag is Tessa jarig! Hoe ga je het vieren?
Plusje, wat fijn om het hartje te horen! Toch een speciaal gevoel he? En zo mooi om te beseffen dat er een hartje in je buik klopt van een wezentje waar je zoveel van houdt en nog veel meer van gaat houden, dat hou je niet voor mogelijk!
Tam, ik hoop dat je het naar je zin hebt in je midweekje weg! Heerlijk erop uit met de kindjes en al die gezondheidstoestanden nu achter je hopelijk (voor zover dat kan, want er moet nog wel wat aan de navelbreuk gedaan worden in de toekomst, begrijp ik).
Hier gaat het goed. We hebben genoten van twee dagen met mooi weer. Je begrijpt dat we veel 'buite' geweest zijn, haha. Gisteren was ik met de jongens naar de speeltuin in de buurt (ik loop daar in 25 minuten naar toe). Als het weer mee zit zijn we daar vaak te vinden). Zo grappig ook om de reacties van mensen te krijgen onderweg. Ze vinden het leuk om de kindjes in de duowagen te zien. Het lijkt ook net een dubbeldekker (phil&ted's). Het is een fijne wagen, heel wendbaar en veelzijdig. Rijdt ook licht op luchtbanden. Gisteren speelde Tobias daar in de zandbak en ik zat op de rand, net als veel ouders. En dan komt Tobias als enige kindje steeds even naast me zitten of een knuffel halen en dat vind ik dan zo lief en zo heerlijk! Ik zie de andere kindjes druk in hun spel en geen acht slaan op hun ouders en dan mijn kleine knuffelkonijn. Die ook vaak zo is hoor, helemaal prima, maar gisteren dus zo lekker bij mij. En dan Jesse aan het brabbelen in de wagen achter me. Helemaal tevreden. En ik ook!
Ik moet gaan, ik hoor Jesse wakker worden. Maar goed ook, mijn borsten staan op springen!
Knuffel voor alle meiden van Kersje