Sushi1980 schreef:@lovy, ik herken dat wel een beetje, dat gevoel. De 1e ronde was ik er heel erg mee bezig en bij elk kwaaltje ervan overtuigd dat het raak zou zijn. Toen ik ongesteld werd was dat een teleurstelling, maar eigenlijk vooral omdat ik mezelf zo op had zitten 'naaien'. Dat wil ik dus niet meer en probeer er niet teveel mee bezig te zijn.
Hou jij er anders wel al rekening mee (roken, drinken etc), ookal ben je nog niet zwanger? Ik probeer er wel een beetje op te letten, maar bv stoppen met roken lukt nog niet. Zijn ook druk bezig met verbouwen, dus dat levert de nodige stress op. Zodra ik zwanger ben stop ik uiteraard wel! En als blijkt dat ik na een paar maanden nog niet zwanger ben wil ik ook proberen te stoppen, het heeft toch invloed op je vruchtbaarheid. Gelukkig rook ik niet zoveel.
Ik rook niet zoveel (ben zo'n maffe gelegenhiedsroker. Ik rook misschien per jaar 1-2 pakjes ofzo :roll: Vind het eigenlijk alleen lekker na een etentje of tijdens het stappen, maar dat doen we niet zo vaak). En van alcohol ben ik zó dronken (2 glazen is genoeg) en ik lust er bijna niets van, dus meestal drink ik gewoon cola of een sapje.
Het is voor mij dus geen straf om niet te doen, en niet doen is natuurlijk wel beter 😉 Valt het ook minder op als je ooit de eerste weken nog een geheimpje hebt voor mensen 8-)
Nu stoppen met roken is misschien toch beter (en goedkoper :mrgreen: )... (wat een wijze les :roll: )
x Lovy