ikke44 schreef:
Zit trouwens een beetje in twijfel, ik werk regelmatig met gevaarlijke stoffen en nu weet ik niet zo goed of ik mijn werk op de hoogte moet stellen van mijn kinderwens? Denk dat ik in elk geval wel direct vertel als ik zwanger ben, want dan krijg ik aangepast werk, al vind ik het wel erg vervelend om het gelijk al te moeten zeggen maar het is wel beter voor mijn kind dan. Maar wat zouden jullie doen, zou ik de werkgever ook al op de hoogte moeten stellen dat ik probeer zwanger te worden??? (Bij de vorige zwangerschap werkte ik hier nog niet dus toen heb ik het met 9 weken verteld, na de echo)
Liefs ikke
Heee ik ken dit getwijfel wel!!
Ik werk zelf ook met gevaarlijke stoffen, niet constant maar wel regelmatig.
Ik wil mijn collega's liever niet eerder op de hoogte brengen al helemaal niet vooraf maar wat is beter.
Ik ben op onderzoek gegaan en bij mij is dus zo dat als ik volgens de richtlijnen werk dan is het risico minimaal, dus ik moet daar dus ook op letten, het betreft bij mij ook een bepaalde patienten categorie, ik kan die dus ook proberen te ontwijken en andere patienten op me te nemen.
Ik heb voor nu besloten zodra ik weet dat ik zwanger ben dat ik met me baas ga overleggen wat te doen! Om wel andere patienten te hebben maar wel te proberen dat niet iedereen er achter komt!
Erg lastig moet ik zeggen!!