of een mislukte innestelling? Mijn gyn heeft me uitgelegd, dat de bevruchtig vaak wel lukt, maar de innestelling niet, en dat daardoor de cyclus aantal dagen langer kan duren...
xxx
LimiOud lidBerichten: 759Lid sinds: 1 januari 2005
Limi schreef:of een mislukte innestelling? Mijn gyn heeft me uitgelegd, dat de bevruchtig vaak wel lukt, maar de innestelling niet, en dat daardoor de cyclus aantal dagen langer kan duren...
xxx[/quote
Aan zoiets zat ik dus ook te denken. Zou wel het meest logisch zijn, dat ik daarom in het begin heel sterk het gevoel had zwanger te zijn en het daarna afnam. Ook kan dat verklaren waarom mijn Nod later is. Is wel jammer dan dat het al zo vroeg fout gaat, maar dat zal vast wel vaker gebeuren zonder dat iemand het doorheeft. Hoop wel dat de rode duivels dan snel komen en ik niet weken hoef te wachten!
Wat vervelend trouwens dat je cyclus zo onregelmatig is Limi! Zelfs tot 80 dagen! Dan weet je ook niet waar je aan toe bent! Was dat voor je eerste zwangerschap ook al zo?
Mijn cyclus van 24 dagen is inderdaad wel kort, ik ben er erg blij mee, omdat ik zo veel kansen heb op een zwangerschap. Op dag 10 (vanaf de eerste dag menstruatie) is mijn ei (die voel ik ook) en dan 14 dagen later mijn ongi. Dit gaat dus al maanden zo. Voor mijn zoontje was mijn cyclus 26 dagen.
@Jazzz; hoop dat je klussen wat oplevert! 😉
pickwick schreef:Limi schreef:of een mislukte innestelling? Mijn gyn heeft me uitgelegd, dat de bevruchtig vaak wel lukt, maar de innestelling niet, en dat daardoor de cyclus aantal dagen langer kan duren...
xxx[/quote
Aan zoiets zat ik dus ook te denken. Zou wel het meest logisch zijn, dat ik daarom in het begin heel sterk het gevoel had zwanger te zijn en het daarna afnam. Ook kan dat verklaren waarom mijn Nod later is. Is wel jammer dan dat het al zo vroeg fout gaat, maar dat zal vast wel vaker gebeuren zonder dat iemand het doorheeft. Hoop wel dat de rode duivels dan snel komen en ik niet weken hoef te wachten!
Wat vervelend trouwens dat je cyclus zo onregelmatig is Limi! Zelfs tot 80 dagen! Dan weet je ook niet waar je aan toe bent! Was dat voor je eerste zwangerschap ook al zo?
Mijn cyclus van 24 dagen is inderdaad wel kort, ik ben er erg blij mee, omdat ik zo veel kansen heb op een zwangerschap. Op dag 10 (vanaf de eerste dag menstruatie) is mijn ei (die voel ik ook) en dan 14 dagen later mijn ongi. Dit gaat dus al maanden zo. Voor mijn zoontje was mijn cyclus 26 dagen.
@Jazzz; hoop dat je klussen wat oplevert! ;)
Jazzz schreef:
Steef, alles goed met je? Ik zal eind van deze maand 'alvast' een test halen (al kan ik pas 1e/2e week van mei testen).
Groetjes,
Jazzz
pickwick schreef:Lieve meiden!
Ik kan het bijna nog niet geloven maar....
IK BEN ZWANGER!!! 😃
Vanmorgen nog geen teken van ongi, mijn man was nog thuis om zeven uur, dus ik zeg: zal ik nog een testje doen. Hij vond het goed, ik dus gelijk naar de wc.
Na drie minuten mochten we kijken op de test (trouwens een normale test van dirx), maar toen zag ik nog niks. Twee minuten later weer gekeken en toen met heel grote twijfel dacht ik iets te zien, mijn man zag het nog niet. Nog een paar minuten later (maar wel binnen de 10 minuten) was er toch echt een heel lichtrose streepje te zien! Toen kon ook mijn man het niet meer ontkennen. En ik ben altijd van: een streepje is een streepje! Dus ook al was tie heel licht, hij was wel rose en ik ben dus echt zwanger!!!
Ik kan het nog niet helemaal geloven, wat heb ik me de afgelopen week druk gemaakt zeg! Maar ergens gaf mijn lichaam het toch aan en het sprankje hoop is nooit weg gegaan! Oh wat ben ik blij! Ik moest vandaag buiten werken (geen straf met dit weer 😉 en kon daarom nu pas reageren!
Eindelijk verlost van de onzekerheid, ik voel me ook gelijk een stuk meer ontspannen!
Maar het voelt ergens ook wel dubbel hoor, want hoe is het nu mogelijk dat ik voor de tweede keer in ronde 1 zwanger raak! Mijn man zei: zo is er ook geen lol meer aan! hihi..
Maar wat vind ik het dan toch wel heel vervelend tegenover meiden die maar niet zwanger raken! :oops:
Ik blijf hier natuurlijk nog even rondhangen en hoop zo dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!
Achteraf heeft mijn lichaam me dus niet voor de gek gehouden. En ja, ik heb dus wel de eerste week ook de pijn in mijn buik en onderrug gehad, de steken in mijn baarmoeder van de innesteling, het veranderen van mijn borsten en tepels en de misselijkheid. Maar zolang je geen positieve test in handen hebt blijf je maar twijfelen! En toen van de week de vroege test ook negatief was, ondanks dat het mijn nod al was en die vier dagen voor je nod al positief zou kunnen zijn zegt zelfs dat dus niets! Misschien had ik wel teveel gedronken vooraf? Het maakt nu niet meer uit in ieder geval!
Ik ben zo blij!!!!
Steef schreef:Jeetje tussen de 30 en 70 dagen dat is nogal wat zeg!!
Dan is je nod zeker een wilde gok!!
Heb je al een paar keer een cyclus gehad met dezelfde lengte of echt iedere keer anders??
Ik zal het lijstje even aanvullen met mijn 1e kindje 😛
Ik wil snel naar dat onderste rijtje 😃
NOD...........Naam...........Leeftijd......Ronde
20-04........Gr0403............24...........1
26-04?.......Ikke44.............23..........1 (2e kindje)
28-04?.......Lovy................31..........1 (1e kindje)
03-05.........Steef.............24............1 (1e kindje)
17-05.........Patries123.....27.........1 (1e kindje)
19-05.........Minusch........23............2 (1e kindje)
08-06?........Limi.............24............1 (2e kindje)
Zwanger!!!
Naam...........Leeftijd........uitgerekend........... hoeveelste kindje
Pickwick........28..............29 december 2010...2e kindje
Patries123 schreef:WOW!!!!
De site bleef ff hangen hahahah nu staat mijn bericht er 4x....
SORRY :oops:
ikke44 schreef:
Heb Melanie er nog even bij tussen gezet 😉
Steef schreef:ikke44 schreef:
Heb Melanie er nog even bij tussen gezet 😉
Daarom koop ik ze ook pas op het moment dat ik 1 dag overtijd ben 😛 misschien als ik meerdere rondes heb gehad dat ik dat ook niet meer doe haha.