Miepje80 schreef:Welkom Noor! Zo te zien ben jij ook al even bezig geweest voor het gelukt is! Van harte gefeliciteerd! Spannend allemaal he?
Ik zat me net te bedenken, wanneer hoor je contact op te nemen met een verloskundige? Of met je huisarts? Ik was van plan dat over een paar weken te doen, maar ik lees ook dat meiden dat meteen bij een posi test doen.
Het is inderdaad allemaal spannend... Wij zijn in november 2008 gestopt met de pil en hebben in febr van dit jaar voor het eerst een positieve test in handen gehad. Zo onwerkelijk en dat is het soms nog...
We zijn door heel wat dalen gegaan en emotioneel is 2009 een erg zwaar jaar geweest. Uiteindelijk hebben we contact gezocht met de huisarts en het zaad van mijn man laten onderzoeken. Dit was niet helemaal goed, maar wel goed genoeg om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Zo'n opluchting, omdat we ons eigenlijk van alles al in het hoofd hadden gehaald. Omdat ik toch nog niet toe bleek te zijn aan verdere onderzoeken, zijn we eerst zelf weer rustig aan de slag gegaan. En... met resultaat... al snel in het nieuwe jaar bleek in zwanger, :mrgreen: ...
Op een dinsdag had ik 2 positieve testen, volgens mij heb ik toen diezelfde week de huisarts gebeld om door te geven dat het zelf gelukt was. Het is sowieso wel handig dat de huisarts het weet, mocht er iets gebeuren met je. Ik mocht toen contact opnemen met de verloskundige en daar een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. In mijn geval kwam daarna nog een counseling gesprek (gesprek over onderzoeksmogelijkheden) en de eerste echo is van mij op 25 maart, pas op 12 weken dus. Ik zit ook in het uitgerekend in oktober topic en heb wel gemerkt dat het overal weer anders gaat. Het wijst zich vanzelf Miepje...
mayo schreef:@noor
kokhalzen doe ik ook; vooral na hoesten! Of als ik ineens honger heb en niet snel iets naar binnenschuif... 😞 Het is er gelukkig (nog?) niet uitgekomen, maar hoop natuurlijk dat dat zo blijft!
Heel herkenbaar... Gelukkig gaat het gevoel wel weg als ik daarna even snel iets eet. Zolang het hierbij blijft, hoor je ons vast niet klagen! 😃