Het MWB78, fijn dat de hechtingen er nu uit zijn. Voel je je verder goed?
@ Friend, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
@ Lotje, ze willen zich er dus makkelijk vanaf maken? Ik zou gwoon het volledige bedrag willen hoor. Zij hebben toch die zooi meeverkocht? Aan de andere kant, een rechtzaak gaat ook wel weer erg ver, maar misschien kan je rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt) toch nog wat voor je proberen?
Pas je wel een beetje op met de verfluchten, want die zijn niet gezond als je zwanger bent.
@ Mayo, ik ben zo benieuwd naar je jurk met je dikke buik erin. Je laat t.z.t. toch wel een foto zien he?
Jullie hebben het nu inderdaad wel druk met alles tegelijk. Gelukkig zijn het wel leuke dingen allemaal die je aan het regelen bent.
Hoe voelen jullie je nu?
Hebben jullie dat ook dat jullie smaak steeds verder aan het veranderen is? Normaal ben ik gek op spareribs, maar vanavond - ik had er echt zin in - smaakte ze echt helemaal voor geen meter. Dus ik aan mijn man vragen of ze anders waren dan anders. Nee hoor, zegt hij ... je bent gewoon zwanger 😉 Ja zegt ie, ik heb al gezien dat je steeds minder vlees begint te eten. Het was mij nog niet echt opgevallen maar hem dus wel.
Ik heb nu ook een website gemaakt voor onze op komst zijnde kleine.
http://baby.slagers.org