Hoi dames,
Aan mij de eer om dit forum te openen. Volgens de berekeningen ben ik uitgerekend op 1 december 2010.
Vandaag positief getest in ronde 10, kan het nog steeds niet geloven!
PeachOud lidBerichten: 745Lid sinds: 1 augustus 2009
cerinthe schreef:Ik durf het haast nog niet te geloven maar ik mag ook meedoen met de zwangeren van deze maand!! Volgens de berekening van de computer 3 Dec. maar ik denk zelf 7 Dec. Ik heb al een zoon van 6 1/2 en een dochter van 4 1/2 En we hoopten al een paar jaar dat we nog een kindje mochten krijgen. Deze maand voor eerst temp bijgehouden en nu meteen zwanger.... 't Is nog zo pril dat we eerst maar rustig moeten afwachten of het allemaal goed zal blijven gaan, maar we zijn er echt heel, héééééééél blij mee!!! 😃
Alle anderen ook gefeliciteerd, het lijkt me zo heerlijk weer zo'n kindje wat in je aan het groeien is!
Is het voor jullie allemaal de eerste of zijn er ook die al meer kindjes hebben?
Tal schreef:Hoi Joyke,
Welkom en natuurlijk hartelijk gefeliciteerd!!!!
Spannend allemaal hè?!
Ik ben ook zwanger van mijn 1e kindje....kan soms bijna niet geloven dat het eindelijk gaat gebeuren maar langzaamaan begint het door te dringen. (En dat na meerder positieve testen.... 😃 )
Gister bij de huisarts geweest. Heerlijk om hardop te zeggen: IK BEN ZWANGER!!!!
Vanmiddag moet ik even naar het ziekenhuis om bloed te prikken, ben vroeger nogal ziek geweest. Maar ik neem het allemaal voor lief.
Hoe voel je je? Ik voel me prima. Af en toe een beetje misselijk maar alleen als ik eraan denk. Als ik niets voel denk ik meteen: het is toch wel echt???? Hahahhaha.
Gezellig dat je meepraat!
Liefs, Tal
verw8 b-schuttertje schreef:Naam......................uitgerekende datum.........kindje..........echo/afspraak
Peach.....................1 december 2010............1e kindje.......21 april 1e afspraak VK
Tal.........................1 december 2010............1e kindje....... (ga me morgen inschrijven)
verw8 b-schuttertje..2 december 2010............1e kindje.......28 april 1e afspraak VK
Snoopy81................+/- 3 december 2010.......1e kindje.......13 april 1e afspraak VK (inwendige echo)
verw8 b-schuttertje schreef:Hey Snoopy81, jij bent er op tijd bij met een inwendige echo?!
sylvia22 schreef:hebben jullie zwangerschapsklachtjes?
Ik wel maar volgens mijn moeder kan het nu nog niet van een zwangerschap komen :?
sylvia22 schreef:dat flauwerige gevoel heb ik ook.. ik heb het gevoel dat ik zweef en er gaat ook veel mis: laat veel vallen en loop zelfs tegen dingen op 😂 bedoel je dat?