MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
Gefeliciteerd poohtje! Hoever ben je?
poohtje schreef:JEEEEEEEEEEEEEEee ik mag me hier ook melden. Echt zo spannend allemaal!
bloem88 schreef:Joepie, ik mag er ook bij! Maandag getest, maar nu geloof ik toch echt dat het zo is 😂
De uitgerekende datum is 3 december. Dit is ons derde kindje. Maar het blijft net zo spannend als bij de eerste.
O ja, ik ben 36.
Groetjes,
bloem
kruimeltje schreef:Peach, Tal, Elly, Snoopy, verw8 bs, cerinthe, Joyke, Geit, Petries, Sylvia en Poohtje,
Ik kom me bij jullie aansluiten. Ik ben ook zwanger!!! 😃 😃 😃 😃
bloem88 schreef:Uuuuuuuhhhh, weet iemand hoe ik mijn banner/ticker normaal afgebeeld krijg.... :mrgreen:
bloem88 schreef:Hoi meiden,
Ik heb het lijstje even aangepast met mijn gegevens.
Naam......................uitgerekende datum.........kindje.......leeftijd...echo/afspraak
Peach.....................1 december 2010............1e kindje......??.......21 april 1e afspraak VK
Tal.........................1 december 2010............1e kindje......bijna 30....... 27 april 1e afspraak VK
verw8 b-schuttertje..2 december 2010............1e kindje......28........28 april 1e afspraak VK
Snoopy81................+/- 3 december 2010.......1e kindje......28.......13 april 1e afspraak VK (inwendige echo)
Cerinthe...................3 december 2010...........3e kindje......??........weet nog niet
Bloem88...................3 december 2010...........3e kindje......36.......weet nog niet
Joyke.....................+/- 5 december 2010.......1e kindje......26........26 april intake + echo
Kruimeltje ............... ca. 7 december 2010 .... 1e kindje .....36........???
Geit.........................8 december 2010...........1e kindje......30........12 april 1e afspraak VK (intake)
Sylvia22..................10 december 2010..........1e kindje.......24........28 april 1e echo gyn.
bloem88 schreef:
@ Joyke: uh, wat is spatchelputzen....?
sylvia22 schreef:ik ben vandaag erg onzeker.. ik heb hiervoor ook een MK gehad en het heeft zijn angsten nagelaten. Ben als de dood dat het nu weer fout gaat, herkennen jullie dit?
verw8 b-schuttertje schreef:Hebben sommige van jullie ook last van lage rugpijn?