kruimeltje schreef:@ Precious, nooit door het vergelijken van buiken gaan twijfelen hoor. Sommige dames zijn lang en dan zie je ook pas later iets of alles groeit meer naar achter en dan duurt het ook langer voordat je iets ziet. Bij mij zijn het denk ik alleen nog maar mijn darmen die lekker uitpuilen. Daarom kan ik er ook geen strakke kleding om verdragen denk ik.
@ Tal, vervelend zo'n nacht! Ik hoop dat je een lekker middagdutje hebt kunnen doen en daar weer wat van bent bijgekomen.
@ Marieke, we kletsen inderdaad lekker wat af hier.
@ Miesje, ik voel de ene dag ook veel meer dan de andere. Vandaag had ik bijna nergens last van en de buikpijntjes zijn de laatste dagen ook bijna helemaal weggebleven. Dus geen zorgen maken hoor!
@ Ca, balen dat het antwoordapparaat er al zo vroeg weer op stond. Jij ook fijn weekend en het is inderdaad geweldig weer om van te genieten!
@ Miesje, geen enkele zwangerschap is hetzelfde en ook miskramen zijn allemaal anders. Dus probeer je niet te veel zorgen te maken. Meer dan 90% van de zwangerschappen gaat helemaal goed. Dus de kans dat je over 7,5 maand een gezond kindje in je armen hebt is vele malen groter dan de kans dat er iets mis gaat! Kop op!
Ik doe niet mee met moeders voor moeders. Ik werk bijna full time en ga er op mijn werk niet mee kliederen. En verder kunnen de flessen niet gemakkelijk opgehaald worden en kan ik ze doordeweeks ook niet wegbrengen.
@ Precious, als je bloed hebt verloren vind ik het logisch dat je daar onzeker van wordt. Ik hoop dat je volgende week een goede echo hebt. Probeer een beetje moed te houden.
@ Joyke, het begint nu lekker op te schieten voor jou. Bijna je echo. Daar kun je ook echt naar toe leven en dagen aftellen. Heel herkenbaar hoor.
@ Geit, ja jouw echo komt er ook al snel aan. Spannend he?
@ Marieke, een klein beetje bloed kan over het algemeen geen kwaad. Hopen dat het hierbij blijft.
@ Sylvia, ik ben zo benieuwd hoeveel het er bij jou zijn omdat je waarschijnlijk 3 eitjes hebt gehad.
@ Nootje, goed geschreven! Mag ik eens vragen hoe het is als je kind in december jarig is. Ik hoor daar af en toe hele negatieve verhalen over, maar dan zeg ik maar dat je zwanger worden niet kunt plannen!
Niet zwanger worden kun je tegenwoordig redelijk goed regelen met alle anti-conceptie, maar zwanger worden is nog steeds een wonder en dat heb je zelf niet in de hand.
@ Mariek, lekker even tegen je vriend z'n schouder kruipen en de spanning eruit huilen. Het is natuurlijk heel erg schrikken als je bloed ziet tijdens je zwangerschap.
Wel fijn dat het verder rustig is gebleven!
@ Peach, veel plezier met het vertellen aan je schoonouders. Ik neem tegenwoordig wat te drinken (appelsap ofzo), droptoffees, pepermuntjes en tucjes mee als we verder moeten rijden. Het helpt mij heel goed als ik iets eet of drink als ik last heb van het autorijden.
Wij zijn vanmorgen naar de Baby Dump in Veenendaal geweest. Wat een leuke winkel!! En er loopt ook veel en prettig personeel rond. 😃
Eerst hebben we een rondje gedaan langs alle babykamers. En we waren het er gelijk over eens welke het moet worden (Orion van Vroomshoop).
Daarna een rondje langs alle kinderwagens en ook daar waren we het snel over eens. Het is de Maxi Cosi Mura 4 geworden in de kleuren zwart/grijs.
Toen mochten we nog een gratis box uitzoeken (hoort bij de babykamer) en dat is een zwarte geworden met een lade eronder voor het speelgoed. We hebben ook gelijk een matrasje voor in het bedje uitgezocht van Aerosleper en dekentjes want die waren nu ook in de aanbieding.
Alles wordt eind augustus bij ons thuis bezorgd en gemonteerd. We zijn helemaal blij 😃
Op onze website hebben we foto's staan van wat we hebben uitgezocht.
hoe is het als je kindje in december jarig is...
ik zelf heb er geen problemen mee..
en wat ik merk aan me dochter die vind het wel leuk geloof ik hahahhaa.. sinterklaas... haar verjaardag... kerst.. oud en nieuw,, dus december veel ingepakte pakjes lol
Nu is december voor kids een onwijs spannende tijd..
omdat mijn meisi eind december jarig is...
vieren we het vaak ook begin januarie...
dan is de rust vaak terug gekeert..
haar kinderfeestje vieren we in de kerstvacantie..
merk ook wel aan ouders waarvan de kids dan komen..
dat ze even hun handen vrij hebben..
vaak doen ze dan ffie,s dingen die voor hun dan makkelijk zijn..
oa de boodschappen...
Wel is het zo dat vaak deze 2 maanden dan de cadeau,tjes komen..
Maar soms krijgt ze wel is iets tussen door.. en dan hoeft het nog niet eens zo heel duur te wezen,,, en als je dat vanaf het begin aan al went.. zijn ze tevree met alles...