@ dodo: het kindje is nu 6,1 mm
zegt mij eigenlijk niks.. is dat goed? ik was toen dus 6wk3d
kim82Oud lidBerichten: 407Lid sinds: 24 november 2009
Tam schreef:Lieve meiden
Helaas geen goed nieuws. Op de echo was een leeg vruchtzakje te zien. Ik moet nu beslissen voor een curretage of pillen. Aangezien ik in jan nog maar een curretage heb gehad ben ik daar bang voor en kies de tweede. Mijn wereld is ingestort. 9 maanden na de dood van onze prachtige dochter in jan een missed abortion en nu dit.
Hoeveel kan een mens hebben?
Je mag me van de lijst halen.........heb er zelf de puf niet voor............voel alleen leegte :cry:
sylvia22 schreef:meisje, wat erg meid, ik snap dat je daar onzeker van wordt! maar wanneer heb je weer de echo?
poohtje, ik wist eerst niet waar ik op moest reageren totdat ik jou banner zag: je krijgt een tweeling!! whaaa gefeliciteerd.
zijn we samen met een tweeling hier!!
alles goed bij de echo? konden ze al zien of het een eiig is of twee eiig is?
heb je ook een echofoto?
verw8 b-schuttertje schreef:@ Geit: Hm, nee, bloedverlies zie je gewoon liever helemaal niet. Maar bruin is geen rood... Probeer je vast te houden aan het positieve! Dus jij gaat jezelf strax testen met de doppler? Grappig! Mag k m een keer lenen? Haha kidding.
Hier ook toe aan wat geruststelling hoor! Pff de fam. weet het nu sinds zondag. Maar @ work ga ik het pas vertellen na de 2e controle de 26e. DUURT LANG! Maar wil weer eerst voor die zekerheid gaan.
Ja fietsen met de hond is echt helemaal leuk. Die van ons is ook helemaal door het dolle als hij de fiets alleen al ziet. Maar hij is nog maar 1.5 en we willen wel ruim 10 km fiesten naar mijn ouders. Met wat tussenpozen kijken of hij dat red... Tis wel een echte actieve hond. Heb 'n dalmaat! Wat jij?
sylvia22 schreef:devika, gefeliciteerd!
meisje, als het goed is heb je je echo al gehad! ben heel benieuwd. hoop dat alles goed was.
sylvia22 schreef:marissi, fijn dat alles goed was. hebben ze jou ook gewogen? en moest je ochtenurine meenemen?
Marissii schreef:@ Poohtje: ik heb er waarschijnlijk ook helemaal over heen gelezen, echt leuk dat je een tweeling krijgt joh!
@ Miesje: Wat fijn dat je echo goed was, wel een geruststelling he 😃 Ik heb donderdag mijn echo!!
@ Devika: Welkom, gezellig!!
@ kruimeltje : Succes meid !! Moeilijk te meten als je misschien nog wat zwangerschapshormoon in je hebt. Hoop dat je gauw je ei eens spot!
@ Geit: Oooh leuk een dobbler...als het goed is kun je indd vanaf 11 / 12 weken het hartje al horen..met 10 weken weet ik niet. Maar je kunt altijd even proberen!
@ Tes: Ooh spannend...wel super dat ze allemaal door het dolle waren hihi. Succes Maandag!!