Even een mooi liedje tussendoor 😉
http://www.youtube.com/watch?v=9n8fxrejX78Ik was vroeger altijd fan van hun, vind de muziek nogsteeds goed. 😊
Verder heb ik de hele dag met een grote glimlach gezeten 😃 Heb veel vriendinnen ingelicht vandaag,
zo leuk hun reactie!!! 😃 Ook een lief rompertje en een schattig broekje van m'n beste vriendinnetje gehad. Zo lief!!
Een sokjes en een badcape van m'n vriend z'n oma, ook zo lief!!
Allemaal leuk! 😃
Morgen bloedprikken, dat wordt wat... 😢 Maar daarna naar prenetal!! 😃
Ik heb trouwens gehoord dat te veel chocola niet goed is hoor! Zo wie zo niet omdat we dan niet alleen
een dikke buik krijgen maar ook een dikke kont!! 😮 Maar ook door een stofje wat erin zit.
Maar goed, te veel van alles is nooit goed zeg maar!
Nou ik begin nu ook wel aan te komen hoor, maar dat komt omdat ik op een dag zo'n 8 broodjes weg eet! 😮
Helemaal vandaag, om half 6 de wekker, eerste broodje, om 8 uur op m'n werk 2de broodje 10 uur 3 de broodje
en ga zo de hele dag maar door...
Voor ons is flexibele opvang niet mogelijk omdat dat er gewoon niet is hier in de buurt.
En ik vraag me af of er een creche is die om 6 uur open gaat...
Maar goed, ik vind gastouderopvang een mooi alternatief. En dan kan je ook nog een beetje je eigen keuze maken.
Want als je het ene gezin niet geschikt vindt, ga je verder zoeken.
Bij een creche mag je allang blij zijn met een plekje en dan heb je het maar te doen met de leidsters die op de
groep staan. Zijn vaak heel lief hoor! 😊
Ach we gaan het allemaal wel zien! Morgen eerst een de kraamzorg aanvragen. Moeten we ook niet vergeten!
Slaap lekker meiden! xxx