Janne, wat fijn dat je zo´n goed gesprek hebt gehad, dat ze zo meelevend zijn! Ook mooi dat je nu lekker onbezorgd kan genieten van je zwangerschap! En over je schoonouders geen zorgen maken hoor! Het gaat erom dat je vriend achter je staat en dat je je prettig voelt met jezelf! Mensen die het anderen moeilijk maken of rot doen, zitten vaak zelf niet lekker in hun vel, dus ik zou proberen het naast je neer te leggen. Straks heb je een mooi wondertje in je armen.
Peach, geniet van je verlof!
Dodo, de Hyves-site heet
[COLOR=black]december mama's forum 2010.[/COLOR] Je moet dan wel ff je forumnaam vermelden, anders laat Syl je niet toe.
Veel plezier met de bruiloft van je zus en lekker genieten in de Zwaluwhoeve woensdag!
Ca, er zitten 15 van het forum op Hyves, daar wordt wel aardig gekletst, maar ik denk dat iedereen met het mooie weer van het afgelopen weekend toch meer de buitenlucht heeft opgezocht, dat het daarom wat rustiger was.
Verw8 b-schuttertje, je kan gewoon naar
www.mijnticker.nl gaan, dan naar de bevallingsdatumtickers gaan en bij stap drie (type 2 bevallingsdatum aftellen) de datum van je zwangerschapsverlof invullen en daaronder (bij stel datum in) invullen: mijn zwangerschapsverlof.