Lovy schreef:Vanochtend ben ik bij de ha geweest. Ondanks dat we nog geen jaar bezig zijn vond hij het toch een goed idee om onderzoek te doen hoe het komt dat mijn cycli zo onregelmatig zijn (altijd al geweest zonder pil). Maar hij wil me niet meteen naar een fertiliteitspoli sturen. Als eerste heb ik nu een verwijzing gekregen voor de gyn voor een inwendige echo, om te zien of er afwijkingen te zien zijn aan baarmoeder-eierstokken en om te zien of er sprake is van PCOS.
Afhankelijk hiervan zal er een vervolg worden afgesproken (of niet).
Heeft iemand ervaring met een inwendige echo? Doet dat pijn bijvoorbeeld?
Verder ben ik niet de magerste en heb ik zelf gevraagd om een verwijzing naar de dietiste om op een gezonde manier af te vallen (altijd goed, en misschien helpt het hier ook bij).
x Lovy
Heb bij mijn dochter tot 2x toe een inwendige echo gehad, niet fijn, maar "pijn" doet het alleen bij het inbrengen. Goed dat je de stap naar de huisarts al hebt gemaakt.
Bij ovutesten heb ik normaal gesproken geen streep tot aan de LH piek, dan heb ik 2 of 3 dagen een positieve test. Ik snap even helemaal niets meer van mijn lichaam.
Ik ben gewoon niet ongesteld geweest in de laatste 5 - 6 weken, geen positieve zwangerschapstest, maar wel weer zo'n raar licht positieve ovutest op een moment
waarop het niet zou "moeten". Heb gelezen dat een ovutest ook op HCG kan reageren, maar dan zou ik toch ook een positieve zwangerschapstest moeten krijgen. En
zoals al gemeld, heb ik de laatste ronde geen eisprong kunnen vinden. Misschien is een klein tripje naar de huisarts voor mij dan ook geen slecht idee.
Liefs MamaNinthe