Guppie20 schreef:Haaai dames! 😃
hoe gaat het hier met het zwanger raken?
al bij iemand raak?
Vind het egt spannend, kan niet wachten tot 8april voor de eerste keer proberen!
Mijn vriend kan ook niet meer wachten hahaha..... 😂
We hopen echt dat het allemaal goed gaat, maarja weekie is zo voorbij!
En ff vraagie kan je ook de dag voordat je ongesteld bent, ook zwanger worden door vrijen?
Groetjes Guppie
Hoi iedereen,
@Guppie: er is nog niemand zwanger hier, maar we beginnen natuurlijk net pas allemaal.
De dag voor je ongesteld wordt klussen zal geen zwangerschap opleveren. De zaadcellen overleven dat niet, die leven max. 4 dagen en meestal ben je pas op de 14e dag na je ongesteldheid vruchtbaar.
@degene die in de zenuwen zitten, geduld 😉 .... Maar ik weet hoe moeilijk dat is hoor.
De eerste dag van je Nod tel je dus wel mee. En Beebielove ik denk dat het niet veel uit zal maken of je de 10e of 11e april gaat testen. Je kan ook bij de Etos een test kopen die al eerder aangeeft of je zwanger bent of niet. Die zou dan zeker duidelijkheid moeten geven. Is geloof ik 12 euro ofzo. Toch wil ik je nogmaals meegeven dat het dus best kan dat je nu geen 28daagse cyclus hebt. Eigenlijk kun je pas na twee menstruaties na het stoppen met de pil (en dus eigenlijk de eerste bloeding na de pil niet meegeteld) zeggen wat je cyclus is.
Ik ben een weekje weg, dus jullie zullen van mij even niets horen. Ik hoop dat er volgende week al meer duidelijkheid is voor sommigen van jullie!
Groetjes Pickwick