Janne26Oud lidBerichten: 1.255Lid sinds: 15 maart 2010
@hayden: ik ben nog maar 1 dag overtijd, dus ben bang dat als ik nu test dat ik dan te vroeg ben.... :? (onzekere muts dat ik ben)
Beebielove schreef:Nog steeds geen ongi?? Wat vervelend zeg Janne26, zo wordt je alleen maar in spanning gehouden..
Nou ik heb vandaag het gevoel dat ik vandaag of morgen ongi moet worden, dus ik denk dat het wel doorkomt.
Ik hou jullie op de hoogte, maar reken er maar op dat het vandaag doorkomt.
Liefs Beebielove.
Beebielove schreef:
@Janne26, Je was toch al sinds januari met de pil gestopt toch? Had je vanaf toen tot afgelopen maand wel een gewone cyclus, of was je toen ook steeds een paar dagen later?
Liefs Beebielove.
Patries123 schreef:@ Janne
Ik vind het echt heel spannend voor je, het kan natuurlijk wel allemaal omdat je een goeie cyclus hebt. En al een tijdje af en aan de pil en wel eniet gebruikt
Ben heel benieuwd en ga voor je duimen!!!!
Beebielove schreef:@Pickwick lekker zeg dat je er even tussenuit bent geweest!
Ik heb nu sinds gisteren of eergisteren wel gevoelige borsten, vooral onderaan en ik heb sinds vanochtend een hele vervelende steek rechts onder in mijn buik, weet niet wat het is, maar hoop dat het alleen maar goed nieuws is, en mocht het geen goed nieuws zijn dan hoop ik dat het snel weer wegtrekt hahaha.
Morgen is mijn NOD! Dan moet ik ongi worden toch?
Ik hoop echt dat het uitblijft en dat ik aanstaande week een positieve test in handen mag hebben.. maar ik reken er op dat ik dit weekend ongi wordt..
Ik denk dat als ik niet ongi wordt, dat ik dan begin volgende week een testje ga doen, aangezien dit mijn eerste ronde is en ik niet weet of mijn cyclus gelijk klopt.
Ik heb trouwens iets en misschien klinkt het voor jullie heel gek...
Maar ik heb zelf heel sterk het gevoel dat ik in mei zwanger wordt.
Hebben jullie ook wel eens zoiets dat je heel sterk het gevoel ergens voor hebt?
Liefs Beebielove.
Beebielove schreef:@Damia, Welkom bij de club en veel succes met de eerste ronde!
@Janne26, ik blijf ook voor jou duimen hoor! Wel raar dat je nu ineens geen cyclus van 28 dagen hebt en wat raar dat er toch een lichte 2e streepje kwam na 5 minuten.
Ik heb trouwens laatst wel gelezen dat je na 15 minuten de test van KV niet meer mag aflezen, maar bij jouw was het nog voor die 15 minuten? Ik hoop het echt voor je meid, nog even afwachten en dan gewoon weer een testje doen!..
Ik hoop hoop hoop en duim duim duim voor je!
Het zou wel grappig zijn als het voor ons allebei deze ronde al raak is, dan schelen we maar 3 dagen hahahahaha! 😂
Liefs Beebielove.
Beebielove schreef:Jammer hij is negatief..
Zo'n gevoel had ik dus al.
Liefs Beebielove.
Hayden schreef:@ Beebielove. Ik leef echt met je mee meid!!
Vindt t zo vervelend bah die onzekerheid! En vooral
Omdat je toch die buikpijn en rugpijn blijft houden
Voelt t ook als menstruatie pijn?
Beebielove schreef:Op naar de volgende ronde! Ik ben ongi geworden, wel jammer maar nu kan ik tenminste wel op naar de volgende ronde!
Liefs Beebielove.
Hayden schreef:Ik ben echt heel blij voor je! Los van die misselijkheid 😛
Wordt dit voor jou ouders en je schoonouders hun 1e kleinkind?
dan is t voor hun extra spannend natuurlijk!
Beebielove schreef:Echt fijn Janne! Ik ben echt nog steeds zo blij voor je!
Hier nog steeds ongi, maar wel heel weinig.
Liefs Beebielove.
Beebielove schreef:Ik heb die van mij even veranderd.
Welkom Marron! Ben je nu dan met de 2e ronde bezig?
NOD: Naam: Leeftijd: Ronde:
21-04.........Patries123...............27.........0 = eerst ontpillen
14-04.........Hayden....................21.........1
15-04.........Marron.....................30........2
10-05.........Beebielove................18........2
Liefs Beebielove.
Beebielove schreef:Ik heb die van mij even veranderd.
Welkom Marron! Ben je nu dan met de 2e ronde bezig?
NOD: Naam: Leeftijd: Ronde:
14-04.........Hayden....................21.........1
Liefs Beebielove.
Sandra-Benjamin schreef:Hoi,
Ben ook gestopt met de pil, 13 maart, ben 15 maart ongesteld geworden als normaal en nu aan het wachten op 2de ongesteldheid. Die blijft nog uit, zal dus aan t ontpillen zoals dat heet zijn.
Hoop dat m'n cyclus normaal is. Afwachten dus, ben dus ook een van de weinigen hier die graag ongesteld wilt worden. 😉
Sandra
pickwick schreef:Welkom Marron.
Ik zie dat ik helemaal nog niet op het NOD-lijstje sta, dus ik voeg mezelf ook even toe!
21-04.........Pickwick.................28..........1
10-05.........Hayden....................21.........2
Verder hier weinig aan de hand. Vorige week had ik nog sterk de indruk dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze ronde, toen had ik zoveel klachten vergelijkbaar met mijn eerste zwangerschap, maar nu is er eigenlijk al twee dagen niets aan de hand. Geen pijn, niet misselijk, geen grotere borsten (ook al kijk ik elke ochtend even of er iets veranderd, met name aan mijn tepels, dat gebeurde namelijk vorige keer ook! ;). Dus ik weet het niet. Ik zal nog 1 weekje geduld moeten hebben. Als ik woensdagochtend de 21e nog niet ongi ben ga ik denk lekker testen. Maar ja, wie weet zijn de rode duivels er dan wel al. 😈 Maar er is nu nog hoop en ik heb alvast twee testen gekocht, hihi...
Ik wil trouwens nog steeds zo'n leuk bannertje. Maar hier thuis zie ik ze ook helemaal niet van jullie, terwijl ik ze op mijn werk wel zie.
Ik ga het zo even proberen uit te zoeken!
Janne wat leuk dat je het al verteld hebt en dat ze zo reageerden! Het is nog heel pril, dus er zullen altijd mensen wat minder blij reageren. Maar dat moet de pret bij jou zeker niet drukken hoor! Lekker genieten! Zeker zo lang je je goed voelt!
Groetjes!
Dromer schreef:Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad. We gingen maar 8 dagen maar wat een belevenis !
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend Janne en hoe voel je je nu ?