BeebieloveOud lidBerichten: 750Lid sinds: 24 maart 2010
Haha dat blijf ik ook de hele dag doen voor ons beiden! Duimen en hopen. 😉
Dromer schreef:Welkom nieuwe dames !
Ik lees veel over de klachten van het ontpillen. Ik heb er zelf niet zo heel veel last van gehad, beetje vermoeidheid en ook een paar dagen overtijd (dag 34). Je lichaam moet wennen maar wie weet...........je hoort vaak genoeg dat het de eerste ronde al raak is!
Het blijft toch spannend als je overtijd bent.............moed houden Hayden ! En Beebielove succes met je echo.
Ik had gisteren een zeurderig gevoel in de buik, en gespannen borsten.......denk dat het mijn eisprong was. Beetje te laat maar dat was de vorige keer dus ook al. Merken jullie aan je afscheiding dat de eisprong eraan komt ? Als tip kreeg ik dat je moest proberen er draden van te trekken, om zeker te weten, maar ik denk dat ik daar maar voor bedank. Ik zie mezelf nog niet mijn afscheiding ontleden op de toilet ;).
Beebielove schreef:Nou ik heb de echo erop zitten, ze konden geen rare dingen vinden, dus op naar het volgende nare onderzoek..
Ik heb ook gelijk nog even een bloedonderzoek laten doen, want die moest ook nog.
Ik heb nu alleen een hele rare bobbel boven de plek waar hij geprikt heeft, en dat doet pijn!! 😮 😈
Maar die man zei dat dat wel weer weg zou gaan.
Verder nog geen ongi te bekennen dus ik hoop dat die uitblijft!
Liefs Beebielove.
Janne26 schreef:
Mannen gaan er, denk ik, gewoon anders mee om dan vrouwen. Of ze geven het niet toe dat ze het eigenlijk wel heel leuk zouden vinden. Want sjah....voor sommige is het niet echt stoer hè 😉 hihihi.... Succes!!
Marron schreef:Janne26 schreef:
Mannen gaan er, denk ik, gewoon anders mee om dan vrouwen. Of ze geven het niet toe dat ze het eigenlijk wel heel leuk zouden vinden. Want sjah....voor sommige is het niet echt stoer hè 😉 hihihi.... Succes!!
Haha.. Dat zal vast wel.. Eergisteren kwam de buurman voorbij met een emmertje vol met vieze luiers (zij hebben 5 mei een meisje gekregen) en dat vond meneer helemaal niks.. 😃 De buurman ook niet geloof ik.. Haha.. Maar goed, ik moet hem nog maar zien als hij ooit zo'n klein mensje in zijn armen heeft.. Dan is ie vast een stuk minder stoer. :P
meisje88 schreef:Die van mij klopt nog in het lijstje.
Ik zit nog steeds in ronde 2, ben net als Marron 2 dagen overtijd. NOg geen ongi te bekennen.
Ik heb afgelopen zaterdagochtend een test gedaan die dus negatief was. Wanneer denken jullie dat ik weer kan testen?
Ben heel erg benieuwd naar jou Marron!
liefs meisje
Marron schreef:Ik wacht nog met testen. Had afgelopen dinsdag een test gedaan maar die was negatief. Heb ook steeds het gevoel dat ik niet zwanger ben dus heb van het weekend alles gedaan wat ongeveer verboden is als je zwanger bent. :?
Ik heb geen flauw idee of ik zwanger ben of niet maar wil wachten tot woensdag met testen. Had 2 mei mijn ei dus de 😈 kan nog steeds komen.
We wachten rustig nog even af.. 😃
Maar ik houd mezmeisje88 schreef:Die van mij klopt nog in het lijstje.
Ik zit nog steeds in ronde 2, ben net als Marron 2 dagen overtijd. NOg geen ongi te bekennen.
Ik heb afgelopen zaterdagochtend een test gedaan die dus negatief was. Wanneer denken jullie dat ik weer kan testen?
Ben heel erg benieuwd naar jou Marron!
liefs meisje