meisje88 schreef:Hoi allemaal..
Degene die nog in ronde 1 zitten en nog in het lijstje staan.. De data zijn verstreken, zijn jullie overtijd of moeten jullie het nog veranderen?
@Marron ik zie dat jij dezelfde NOD hebt als ik, dus ook gelijk ei?? Ik was op 17/4 ongi.
Welke dagen zag jij als je ''vruchtbare periode'' en heb je dus geklust? Ik ben heel erg benieuwd, want ik wee tniet precies wanneer mijn ei was. Ik heb ongeveer vanaf 29/4 t/m 3/5 geklust. Eerder en later ook wel hoor maar dit zijn in ieder geval de dagen waarvan ik dacht hey, dan zou het nog wel eens raak kunnen worden hahaa. Ik heb wel al een week af en toe lichte steken in mijn onderbuik, zou dat het kunnen zijn?
Anderen die dat weten?????
je kan op internet ook uitrekenen wanneer je eisprong ongeveer plaats zal vinden..Meestal is dat 14 dagen voor je menstruatie.
Ik bijv heb mijn menstruatie op 13 april gehad..heb 10 mei mijn NOD mijn eisprong heeft rond 1 mei plaats gevonden..
rond deze datum heb ik lichtjes een zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik, soort van menstruatie pijn maar toch anders!!
dus heb mijn vermoeden dat ik dus idd mijn Ei heb gehad.
wil je t zeker weten kan je ook testen gaan gebruiken!!
succes!!