Lovy, haha zeker fijn die buren:P
Tja wat doet een osteopaat;) weet niet of ik dat goed kan omschrijven, ze zijn er niet alleen voor baby's maar eigenlijk voor iedereen, voor heel veel klachten kun je daar terecht o.a. migraine/hoofdpijn, darmproblemen, whiplash, bekkenklachten, concentratieproblemen, menstruatiestoornissen... (ben nu een lijstje aan het opsommen via google haha) Je kan ook kijken op
www.osteopathie.nl En wat ze precies doen, hij/zij voelt aan je lichaam of er blokkades enzo zitten en die maakt ie los, weet niet hoe ik het beter kan omschrijven...
Ik heb er ook pas sinds kort van gehoord, meerdere mensen raden het mij aan dus dacht kijk eens op internet wat het precies in houdt en dacht kan het altijd eens proberen kijken of het helpt... Las ergens dat ze meestal eerst een opleiding voor dokter of fysiotherapeut hebben gedaan en daarna nog een opleiding van 6 jaar voor osteopathie dus lijkt me dat ze wel weten wat ze doen;)
Wat fijn dat de caravan zo goed bevalt, en is dan zeker nog erg nieuw zeg, lekker hoor! En achja beetje klussen is ook niet erg he;)