hoi beebielove
het is inderdaad spannend wat voor klachtjes zijn het nou he ontpillen of zwanger we wachten maar af
kevertjeOud lidBerichten: 304Lid sinds: 21 mei 2010
annie84 schreef:@Patries Spannend de eerste echo!! en gaan jullie het daarna vertellen aan iedereen?
@hier nog steeds niet ongi. vanmorgen test gedaan van KV maar negatief. wat klote zeg dat je precies 4 druppeltjes er op moet gooien. ik drukte te hard in dat ding (niet dat er een halve liter uitkwam maar toch) er kwam te veel uit
is het nou echt zo precies dan bij die test? ik snap er niks van. ben nu al 3 dagen over tijd (met een cyclus van 32 dagen ) maar nog geen ongi te bekennen. ik heb me er al lang bij neergelegd dat het deze ronde niet raak is maar nu hoop ik dat ik ongi word zodat ik snel weer kan beginnen met klussen. dus het is ook niet zo dat ie uitblijft omdat ik TE graag zwanger wil zijn pffff...
zul je net zien, wil ik morgen naar t strand en dan word ik het ineens
will keep you updated!!
Lovy schreef:Helaas wel ongi dit weekend voor mij 😞 Maar dat gevoel had ik eigenlijk al de hele tijd.
Maar voor deze ronde heb ik op de een of andere manier goede hoop?
x Lovy
annie84 schreef:
je zult het niet geloven maar heb nog nooit zo graag ongi willen worden. gewoon om maar uit die onzekerheid te zijn
ik las een verhaal hier op het forum dat iemand ook overtijd was en diverse negatieve testen had gehad. pas na 2 weken overtijd een positieve test..
annie84 schreef:bedankt voor de support dames!!
@beebielove; nou meid...ik wil je geen valse hoop geven maar die klachtjes lijken er een hoop op. wanneer is je NOD??
@hier nog steeds niet ongi, een krampje te bekennen wel vreseliljk last van maagzuur? (heb ik nog nooit gehad ) iemand enig idee waar dat vandaan kan komen?
zo maar eens richting Rotterdam...beetje afleiding
kevertje schreef:hoi hoi
hebben jullie voor het ongi worden ook last van een dikke buik opgeblazen gevoel?
ik heb dat namelijk wel en nu is het zo erg dat ik vanmiddag tijdens het werk in de rolstoelbus een vrouw mee moest nemen en toen ik die los deed maken (moet je steunen van de vloer los maken enz) en van de lift af deed vroeg ze aan me is dit werk nu niet te zwaar voor je nu je zwanger bent
nou ik wist dus eigenlijk even echt niets te zeggen en zei dus maar oh nee hoor
wat moet ik daar nou mee als ik nou zou weten dat ik zwanger zou zijn oke dan is het leuk dat je het ziet maar als dat niet zo is niet natuurlijk ik moet zeggen dat ik bij mijn dochtertje ook bij zes weken al een buikje had
die heb ik altijd maar echt een zwanger buikje haha
ik wist echt niet wat ik hoorde en het stomme was ik zei nog niet eens oh maar ik ben niet zwanger hoor ik hoop dat het een voorteken is haha
ik heb nog steeds af en toe krampjes maar dat zal wel komen door het ontpillen
Hoi kevertje
Ik heb nooit een opgeblazen gevoel als ik ongi moet worden.
Vorige keer had ik ook een opgeblazen gevoel en wat krampjes bleek toen zwanger te zijn.
Maar dat kan bij iedereen anders zijn hoor.
Groetjes yvonne
Beebielove schreef:De ene keer denk ik echt dit wordt hem! Maar nu moet ik al de hele dag elke tien minuten naar de wc om te plassen..
Dus dan ben ik alweer bang dat ik toch ongi wordt deze ronde.
annie84 schreef:Janne heel veel sterkte!!!
Marron Spannend zeg. vraagje... had jij ook last van menstruatie krampen in het begin van je zwangerschap??
hier: ik had gisteren echt weer krampen. maar wederom nu weer over en geen druppel verloren
Ik ben maar niet naar de dokter gegaan omdat ik dacht ongesteld te worden 😞
Vandaag een week overtijd
Kevertje voor jou gaat het dus ook al spannend worden?! succes!!
Yvonne: ik hoop jullie ook niet langer in spanning te houden 😉 ik word zelf in spanning gehouden en daar kan ik al niet tegen haha