Jannie:gefeliciteerd met je zwangerschap en hoe moeilijk dat het ook zal zijn, probeer lekker te genieten!
Met een positieve gedachte heb je al de helft gewonnen!
Klungeltje23Oud lidBerichten: 1.139Lid sinds: 1 januari 2005
amy-baby schreef:@karin; wij hebben ook samen gegeten tussen de middag, was ook heel gezellig. Wilde 's ochtends graag lekker in bad. en lisa had ook uitgeslapen tot half 10 dus dat was ook wel heel lekker. gezellig dagje dus ook voor jullie. en nog een weekje, spannend zeg meid!! ben zooo benieuwd wat jullie gaan krijgen. Ik weet nog goed dat ik zwanger was (net wist) en jij een maand later, het leek toen een eeuwigheid (omdat ik het jou ook zo gunde) maar nu schelen we eigenlijk haast niets he?
@kim; wat een lief kadootje van je mannetje zeg!! en heerlijk he dat ze uitslapen dan he? Ik heb dat ook hoor dat ik enorm geniet van ons mannetje in de buik, maar ik voel me helaas ook weleens somber een verdrietig, want ik vind het best pittig hoor! wat was er ook alweer met je vriendin. Enne gewoon je hart luchten hier, scheelt enorm en dan heb je er misschien minder last van, kan jou het schelen meid!!
Ja nog 1 dagje he voor de 20 weken echo, die is vast goed hoor meid, en je weet dan wat jullie gaan krijgen, spannend hoor. Ik heb trouwens nu heel vaak dat ik denk aan de bevalling, en dat ik hoop dat ons mannetje gezond te wereld komt. heb elke keer nare dromen dat dit niet zo is, of vroeggeboorte of down of zo.....mag dit niet van me man zeggen dus vandaar hier maar ff,
Groetjes amy
Regenboog schreef:Karin; ja echt erg. wat jij zegt, dacht ik ook gelijk. maar het schijnt een meisje te zijn toch?
geen vader en moeder meer & misschien zaten er nog wel broertjes/zusjes en andere familie in het vliegtuig 😞
pff.. echt erg allemaal
E82 schreef:Kim, goed dat je zo positief kunt denken!! Proberen vast te houden. Wat heb je voor plaat gemaakt? Wij willen er ook zelf eentje gaan maken.
Hier vandaag een redelijk rustig werkdagje gehad, ook wel eens lekker zo voor het weekend.
Eten al klaar staan, dadelijk uk van kdv halen. Manlief gaat vanavond even naar de stad voor zomerjas, schoenen en korte broek (voor als de zon eens wil komen!) schoonbroer gaat mee, die vindt dat helemaal gezellig en mij doe je geen plezier met winkelen!
Heb voor uk van de week bij de Aldi weer luiers gehaald, maat 4+...tot nu toe een droge pyama en slaapzak 's morgens. Luier is wel tot de rand nat, maar blijft er dus wel in. Net bij de jumbo nog even gekeken of ze extra inleggers hebben, maar die zag ik niet.
E82 schreef:klinkt leuk, jij bent een weekje of 3 verder als ik, dus beetje te kort uit elkaar om na jouw bevalling pas te kiezen of het zoiets wordt! Want dan kun je natuurlijk wel foto plaatsen!
Op internet staan ook veel plaatjes als voorbeeld. Leuk om uit te zoeken wel.