Ikke82 schreef:hahaha bedankt voor de update Mofie!!
lang op je kop blijven staan? 😉
of kussentje eronder? :lol:
Haha ben nog even blijven liggen met een handdoek opgefrommeld onder m'n billen 😃
Ikke82 schreef:hahaha bedankt voor de update Mofie!!
lang op je kop blijven staan? 😉
of kussentje eronder? :lol:
Pimkey schreef:Hallo lieve dames,
@ Girl29 en Sparkje, dank jullie wel voor de lieve welkomswoorden. Ik ben echt blij dat ik nu mensen heb die in het zelfde proces zitten en waar je lekker mee kan kletsen over alles wat je voelt en denkt! Het is voor mij allemaal nieuw en spannend, ik had 3 weken geleden nog nooit van een OVtest gehoord hahaha. Ze liggen nu naast mijn bed.
Pimkey schreef:
Misschien een stomme vraag hoor, maar zijn jullie ook wel eens onzeker, zo van stel dat het allemaal niet lukt enzo? En hebben jullie last van het stoppen met de pil? Ik las namelijk dat er weinig verschil zit tussen de ontpilkwaaltjes en zwanger zijn. Kan je meteen na het stoppen met de pil al zwanger worden denken jullie?
Liefs Pimkey
Pimkey schreef:
Misschien een stomme vraag hoor, maar zijn jullie ook wel eens onzeker, zo van stel dat het allemaal niet lukt enzo? En hebben jullie last van het stoppen met de pil? Ik las namelijk dat er weinig verschil zit tussen de ontpilkwaaltjes en zwanger zijn. Kan je meteen na het stoppen met de pil al zwanger worden denken jullie?
Liefs Pimkey
@ Inge79, dank je wel voor je welkom! Wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg! Van harte gefeliciteerd! Heb je jullie dag al helemaal geregeld of zit je nog midden in het locaties bezoeken, kaarten ontwerpen enz?
Pimkey schreef:@ Inge79, ja als het om trouwen gaat dan is 3 maanden inderdaad al dichtbij! Zeker met de factor jurk bestellen enz. Wel mooi dat je ook voor de kerk wil trouwen, geeft je huwelijk een bijzonder tintje. Wat voor een gesprek moet je daar doen als ik vragen mag? Gaat dat over wat de kerk verwacht van een huwelijk of moet je daar afspraken maken over de dag zelf?
Ikke82 schreef:slaap lekker Pimkey
leuk Inge! heb je straks 2 dingen om naar uit te kijken! ik denk inderdaad dat het weggeven van je vader erg emotioneel is. lijkt me echt erg mooi!
en dan het "lopen" naar het altaar.. is erg traditioneel, maar ik houd er van!
ik ga ook maar es proberen te slapen.. dit is trouwens de eerste x dat ik niet kan wachten tot ik ongesteld wordt hahaa
heb het gevoel dat het dan pas echt begint (is dan toch de eerste dag van mn cyclus toch?) en dan mag ik echt meepraten hahah 😉
slaap lekker al!
Sparkje schreef:@ Prinses88, wauw wat een mooi paard! Ik ben gek op paarden heb ook lang zelf paardgereden maar moest op een gegeven moment stoppen vanwege financiën en dan weer beginnen komt er maar niet van.... Je zal vast erg trots zijn op je paard!
Simoon schreef:ik heb een hamster en moet nog steeds de foto's op hyves zetten (beestje is al ruim 2 jaar oud wahahaha).
liefs