marini schreef:Ik heb wel gezegd dat als we zouden trouwen k dat hier in de achtertuin wil, heel klein met een paar familieleden en vrienden. Maar dat zal nog minstens 10 jaar duren. Dat man en vrouw gevoel hebben we al, daar hoef ik niet voor te trouwen
Volgens mij is dat man-vrouw gevoel ook vooral voor de buitenwereld. Onze relatie is ook helemaal niet veranderd, en ik heb ook niet het gevoel dat we nu meer bij elkaar horen ofzo hoor! Ik vond het wel een hele mooie dag en het is voor mij een speciaal gevoel hem 'echt' mijn man te kunnen noemen., Maar vooral het moment in het stadshuis vond ik mooi, je belooft elkaar toch heel wat met een woordje! Wat overigens totaal geen garantie geeft....
Maar goed je moet nooit voor de buitenwereld trouwen natuurlijk, alleen voor jezelf!
Tja wat die levensstijl, ik heb mezelf ook voorgenomen dat ik niet te snel wil testen als ik niet ongesteld wordt, omdat ik mezelf dan helemaal gek ga maken en vooral omdat ik voor mijn pilgebruik ook erg onregelmatig ongesteld was! Dus misschien ben ik dan al een aantal weken zwanger als ik er achter kom en ik vind dat dan net teveel riscio