@marini en soetje:
Hebben jullie wel kwaaltjes?
Ik dacht van alles te voelen 😞 maar negatief dus... heb nu pijn in mijn onderrug misschien dat toch mijn :twisted: eraan komt.
yoannaOud lidBerichten: 9Lid sinds: 1 januari 2005
marini schreef:Pffff WEER negatief. Stomme gedoe.
Prinses88 schreef:Haha, nou ik wel hoor..
Heb altijd gezegd dat ik hier klets tot het moment dat ik beval.. Dan is het een beetje rustiger omdat je meer drukte hebt, maar komt hoe dan ook hier wel kijken!
Lijkt me fijn om het met meerdere meiden kunnen delen..
Sparkje schreef:Prinses88 schreef:Haha, nou ik wel hoor..
Heb altijd gezegd dat ik hier klets tot het moment dat ik beval.. Dan is het een beetje rustiger omdat je meer drukte hebt, maar komt hoe dan ook hier wel kijken!
Lijkt me fijn om het met meerdere meiden kunnen delen..
Gelukkig!! Ik vind het echt heel fijn om alle ervaringen zo onderling te delen! En over allerlei andere dingen te kletsen 😛
Dree schreef:haha nee ik ook niet!
Maar ik heb het gevoel dat het bij mij wel wat langer kan duren, heb namelijk nog maar één eierstok... Ze zeggen dat dit geen invloed heeft maar ik denk dus van wel....
marini schreef:Erg frustrerend allemaal. Ik heb nu een cyclus van 40 dagen als ik op dit moment ongesteld wordt. We zien wel. Ik ga gewoon maar gewoon mijn ding doen en denken aan Muse. Daar heb ik nog amper bij stilgestaan!
Tot vanavond Prinses!
Sparkje schreef:Ik ben 22, mijn man is 30.
Werk in de verstandelijk gehandicapten zorg als begeleider A op een appartementencomplex voor mensen met een matige tot lichte verstandelijke beperking. Voor 28 uur p/w
Verder volg ik nu nog een sph opleiding. 29 Juni moet ik presenteren en als dat goed gaat krijg ik 6 juli mijn diploma!
En jij?
@ marini, jee jij krijgt gewoon vier dagen eerder je dipoma!! 😃
Gaaf, ik ben jaloers! hij kom nu in westerpark zag ik, misschien dat ik daarnaar toe ga met ons ma als er uberhaupt nog kaarte zijn. Is ook in juli dus dat moet lukken. Moet je voorstellen dat je kaarten komt voor een concert over flink wat maanden en je hebt dan een dikke buik :P
Sparkje schreef:Aha wat is dat voor opleiding management in de zorg?
Klink leuk, ik wil ook graag naar management toe, waar volg je deze opleiding?
Sparkje schreef:@ marini, jep ik volg namelijk een deeltijd opleiding. Mijn schooldag is op -je raadt het al- dinsdag 😃
@ dree, weet je toevallig of je hem ook in deeltijd kunt volgen?
Dree schreef:Haha wat mij opvalt is dat degenen die schoolgaand zijn een oudere vriend hebben 😉
Prinses88 schreef:Mijn kerel is 6 jaar ouder dan mij (ik 22 en hij 28).. 😃
Moest nog even heel snel komen kijken voordat ik naar de kapper ga.. Even teennagels opnieuw lakken want ga niet zonder gelakte nagels de deur uit op slippers 😛 En ik moet mn officiële aanvraag even printen dus een mooi excuus om nog even te kijken haha..
Nou moet ik echt gaan, tot straks!!
Dree schreef:@mofie: jaa jammer maar ik denk dat het altijd een mooi cadeau is, jarig of niet!
@simoon: leuk hoor!
@sparkje: Jaa ik had hiervoor spw en wilde niet meer continu op die werkvloer dus dacht aan management. Ik wil na deze opleiding eigen kdv opzetten! Heb er nu al zin in... Wij hebben t ook druk thuis, straks 4 dagen werken 1 dag school, mijn vriend werkt ook 36 uur (onregelmatig) dus voor het huishouden hebben we vanaf vandaag een schoonmaakster hahaha Heerlijk!
Die van mij is btw 12 jaar ouder 😃
Weten jullie trouwens al hoe je het wilt doen als je een positieve test heb, samen met je man/vriend of op een speciale manier vertelln????
Sparkje schreef:aaaaaaaaaaaaah een schoonmaakster, mag ik die niet lenen? 😛
Leuk een eigen kdv, dat zou ik ook super graag willen! Alleen mijn man heeft nu net een eigen café, en ik weet niet of het wel slim is om allebei een eigen bedrijf te hebben....
Ik denk dat ik samen met mijn man wil testen!
Ikke82 schreef:Ik zal het denk ik samen met mn vriend doen... Ik weet eigenlijk nog niet wat hij er zelf van denkt..
ik denk dat ik boven mn dingetje moet doen en dat hij dan beneden wacht ofzo...
en als het eenmaal zover is, denk ik dat we ouders en zussen uitnodigen voor een etentje ofzo..
We hebben een keer eerder zijn ouders en zijn zus uitgenodigd om lekker uit eten te gaan, maar omdat meestal zijn ouders met dat idee komen, hadden ze het idee dat er iets aan de hand was...
Zijn moeder en zus reageerden een beetje vreemd en keken raar enzo... kwam halverwege de avond het hoge woord eruit: ze vroegen zich af wanneer wij onze bekenmakeing gingen doen: zijn we zwanger of gaan we trouwen??!!!
hahahah helemaal niets dus, gewoon gezellig uit eten hahaha je had hun gezichten moeten zien ;)
Simoon schreef:@dree,
haha sinds gisteravond pas hihihihi. maar hij woont nog thuis dus vandaar dat ik ze even moet ontmoeten...
liefs.