DreeOud lidBerichten: 295Lid sinds: 16 juni 2010
hahaha ja ik heb het wel aan mensen verteld, mijn vriend ook.. Maar dat is echt puur omdat we onze waffel niet kunnen houden! hahaha 😃
Dree schreef:hahaha ja ik heb het wel aan mensen verteld, mijn vriend ook.. Maar dat is echt puur omdat we onze waffel niet kunnen houden! hahaha :D
Sparkje schreef:Dree schreef:hahaha ja ik heb het wel aan mensen verteld, mijn vriend ook.. Maar dat is echt puur omdat we onze waffel niet kunnen houden! hahaha :D
Haha dat probleem ken ik, ik ben dan ook zeer trots op mezelf dat ik het nog niet verklapt hebt tegen iemand.
Owh ja alleen tegen een schade expert die gisteren bij ons kwam voor de lekkage, maar die zag een boek liggen over zwangerschap dus die vroeg, zijn jullie met kinderen bezig :lol:
Soetje1986 schreef:Alleen mijn moeder weet het.. omdat ze weet na mijn miskraam hoe erg ik met kindjes bezig ben.... dus die weet het.. heb haar wel egzegd dat ze niet steeds moet zeggen en is het al zover... want het kan met een maand zo zijn maar kan ook wel 2 jaar duren... dat heb ik wel duidelijk gezegd. en mijn zwager weet het ook.... die ging asperientje pakken uit de medicijn kast en liet de pot fliumzuur vallen :oops: ja en 1 en 1 = 2 natuurlijk....
Hij was wel dolenthousiast.... dus dat is wel posititef... pff ben zenuwachtig... hoop echt dat de test positief is..... zoniet dan gaan we lekker door met klussen op naar de volgende maand 😂
jullie nog plannen voor het weekend?
zotkiekske schreef:@ dree : welkom 😃
ik denk dat ik een beetje de uitzondering op de regel in dit forum ben. Ik ben al 37 :oops: en mijn vriend is 8 jaar JONGER dan ik 😛 (je hoort mij niet klagen hoor). Ik werk dus ook al heel wat jaren, momenteel als management assistant. Ik heb al een zoontje van 11 en wil dus graag opnieuw een kindje van mijn huidige vriend waar ik helemaal gek op ben (ik ken hem ook al mijn hele leven, heb een foto met hem als baby op mijn schoot, was de eerste baby die ik vasthield 😂 ). Mensen schatten me wel altijd minstens 5 jaar jonger dan ik ben en mijn vriend is heel volwassen voor zijn leeftijd, dus echt opvallen doet het niet.
Voordeel van wat ouder zijn is dat je er financieel beter voor staat (heb eigen appartement, firmawagen, groepsverzekering, goed loon), maar nadeel is dan weer dat het niet altijd even goed "lukt" :shock: . Volgens mijn gyn alles ok en mijn cyclus ook "normaal" tot hiertoe, dus duimpjes omhoog dan maar en positief blijven denken hé 😉
ik heb al een cadeautje klaar liggen voor als de test positief is (test wel op mijn eentje) : een speentje met "papa is the best" op 😂
en onze ouders en "intimi" weten dat we ervoor gaan ... ben een open boek en is ook best wel grappig soms, ze leven met je mee
@ marini: hoop dat jij snel wat duidelijkheid krijgt, ik word er zelf ook al bijna nerveus van
Ikke82 schreef:@sparkje
ik denk dat je onbewust veel beter op je lijf gaat letten en alles wat je voelt enzo...
voor die tijd lette ik daar in ieder geval niet op, nu in 1x wel!
Dree schreef:Simoon schreef:@dree,
haha sinds gisteravond pas hihihihi. maar hij woont nog thuis dus vandaar dat ik ze even moet ontmoeten...
liefs.
oh echt! whaha, kenden jullie elkaar al langer dan... Even voor de duidelijkheid, je bent gestopt met de pil en wil een kindje?? of dat niet hahaha (ken de mensen hier nog niet 😉 )
Simoon schreef:@mofie, wat een super orgineel idee haha. zou ik zomaar bedacht kunnen hebben.
Ik zit trouwens te denken. Ik kan mijn oma wel een potje groene zeep geven. En dan van oma het heeft niet gewerkt. hahaha. Mijn oma zegt namelijk altijd, smeer het dak maar goed in met groene zeep dan kan de ooievaar niet landen hahahaha.
dank je wel voor je berichtje, heb ik gelijk weer wat kunnen bedenken hihi.
liefs.
Ikke82 schreef:@ Mofie, nee dat klopt dat viel mij ook al op!! geen idee wie dat is..
zeg, aan jou klachten te horen... wanneer moet je testen? of kun je absoluut niet zwanger zijn?
Ikke82 schreef:haha zotieske!! ik denk dat jij het dus het best voor elkaar hebt met zo'n jonge toyboy hahaha
even een andere vraag: is je eerste kleintje ook al JULLIE kleintje?
(Prinsess88)I'm happy!! En dan heb ik ook nog eens dik 10,5 uur geslapen haha..
Prinses88 schreef:Was veel hé, gaat echt snel op zo'n dag!!
Hopen dat je cyclus een beetje zo blijft, heb je lekker zekerheid en weet je ook dat je lichaam goed reageert op een pilloos leven.. :D