hoop1970 schreef:
Liek, niet geplast en toch naar huis gestuurd??!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOH SLECHT!!!!! ik ben verpleegkundige en bij ons gaat er echt niemand naar huis voor ze geplast hebben hoor, vind het heel vervelend voor je!!
gelukkig lukt het nu weer wel, en fijn dat het goed gegaan is!
Ja, ik vond het ook raar, maar was nog een beetje suf van de narcose en medicijnen ed, dus maar gewoon gegaan
maar 's-avonds vond ik het nog vreemder dat ik weer naar huis werd gestuurd zonder zelf geplast te hebben, had echt het idee dat het me weer niet zou gaan lukken en ik dan een paar uur later weer hals over kop naar het zkh zou kunnen. gelukkig viel dit mee.
Ik ben ook vpk, maar dan in de gehandicapten zorg, (heb de hbo-v gedaan) ik dacht dat bij een ruggeprik je sowiezo eerst moest plassen, maar bij narcose wist ik het niet zeker.
Verder waren ze wel heel aardig en zorgzaam, en het is natuulijk ook wel lekker om gewoon naar huis te kunnen gaan maar dan moet het wel verantwoord zijn.
@iedereen; bedankt voor de lieve reacties
nu gaat het beter gelukkig, gisteren werd de pijn in mn schouders, longen en ribben wat heviger en was ik ook wat kortademig, maar nu is het weer wat gezakt. Heb net lekker gedouched en nieuwe pleisters geplakt (hoefde eigenlijk niet want het is droog maar ben bang dat ik anders in mn slaap eraan ga zitten ofzo) het zijn mooie kleine sneetjes met oplosbare hechtingen. heb eigenlijk geen wondpijn meer en mn buik voelt alleen een beetje beurs, maar ik gebruik nog wel gewoon pijnstillers dus misschien zit de pijn er eigenlijk wel, ga morgen afbouwen.
ben nog wel een beetje moe, moest even gaan zitten na het douchen en als ik tv kijk vallen mn ogen steeds dicht, dus doe het lekker rustig aan t/m het weekend sowiezo. ga als het lukt ma en di een paar uur therapeutisch werken (achter de pc op het werk) en vanaf vrijdag pas weer 'aan het bed' natuurlijk als ik me op dat moment goed voel.
@lovebirdy, wat naar dat je je een nummertje voelt! dat heb ik helemaal niet,
heb inmiddels wel al bijna alle gyn's gehad maar ze zijn allemaal aardig en begripvol en leggen veel uit.
zit jij misschien in een groot zkh? ik in een vrij klein nl.
en helaas heb ik weleens gelezen (weet niet meer bij wie) dat iemand eerst wel en daarna niet meer reageerde op de clomid, of ze had een hogere dosis nodig bijv eerst 50 en daarna 100 mg ofzo.
maar meestal gaat het geloof ik wel gewoon goed als je eenmaal een reactie hebt gehad.
maar al een mooi eitje van 25 mm?! weet niet meer precies wanneer ze springen, en met clomid groeien ze geloof ik ook ietsje verder door, maar lijkt me dat je aan de slag kan!