x--jessy--x schreef:Babii schreef:[quote="x--jessy--x":k4iezrot]Whahaha dacht dat jij weg moest? 😉 😛
Volgens mij had je gezegd dat ik in mei zwanger zou raken :? dacht er laatst nog aan en toen heb ik het pb'tje er bij gezocht. Dus daarom dat ik zelf helemaal niets verwacht van deze maand. Maar 1 mei is mijn NOD ja 😃 Ow, en sinds mijn ei heb ik iedere dag tot nu toe last van witte stortvloed, niet normaal. Heb het volgens mij nog nooit zo extreem gehad :? niet echt fris :lol:
Ja klopt, maar heb weleens vaker meegemaakt dat een pendel mei zegt en dat iemand dan begin mei bijv. posi test 😊 Soms geven ze de testdatum aan en soms de bevruchting.
Kan dat overigens wel even exact opnieuw doen en exact vragen wat ie bedoeld????
Jeetje mina, ik heb z'n pijn dat willen jullie niet weten. Heb vannacht me hond als kruik tegen me aan gelegd :oops: Me buik doet z'n helse pijn 😢
Ja, moet om 12.00 uur de sleutel halen, maar heb geen zin me op te maken enzo..... :oops: Moet wel hoor, maar ja lop nu toch in me joggingbroek haha. En dan vanavond een bedrijfsfeest (zo geen zin in) in e fabrique te utrecht ofzo... :roll:
Als je opnieuw zou willen pendelen meis... :oops: alleen als het lukt hoor!! Vind het al lief genoeg dat je het aanbied.
Bedoel je trouwens De Fabrique in Maarssen? Dat is een groot complex met op de begane grond een grote kartbaan, errug leuk daar!! Anders wil ik wel met je mee gaan hoor, om de verveling te doden 😉
Jeetje meis, dat kan toch nooit goed zijn als je zo veel pijn hebt? Kan begrijpen dat je lijf door de vele medicatie helemaal van slag is, maar zoooo veel pijn? Heb je het eerder zo erg gehad?
Veel plezier zo met de sleutel ophalen!![/quote:k4iezrot]
Whahhaah van mij mag je mee, want ga me echt doodvervelen :oops: Manlief wil perse de vloer gaan leggen daar....
Nee ik heb sinds de operatie weer zoveel pijn 😞