BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
En hier kunnen we weer verder!
Mrij schreef:Ik had een heel antwoord getypt, maar die kon niet geplaatst worden en nu weet ik het niet meer :?
In ieder geval, Mayella als wij geld genoeg zouden hebben, dan zou ik zeker naar het platteland verhuizen, heerlijk!!
Hgv is trouwens ook een leuk plaatsje!
snippie schreef:Hoi dames,wat veel geschreven zeg!
@lun mooie buik!
@Kim dikke knuffel lieverd!!hopelijk voel je snel weer beter!
@jamilah tijd gaat echt hard!!!
@hier net terug van alternatieve arts:)!was voor me mans rug maar heeft mij ook meteen geholpen!ben helemaal gelukkig weg gegaan daar:)!
Hij heeft me eerder ook van mijn maag en darm
problemen afgeholpen!en me man helpt hij altijd met zijn rug!
Hij heeft bij mij me bekken klachten verminderd ene banden pijn !
Als ik was door gelopen had ik al snel thuis gezeten!
Ook zei hij dat ik idd erg hard groei!en dat zo blijft !met baby alles goed:) !moet wel meer gaan eten!en dat klopt!:oops: eet exspres niet veel
meer!ook zit de baby hoog en vandaar dat ik zo
misselijk ben!
Hij wist die dingen te vertellen zonder dat we wat hadden gezegd echt gaaf!
Oja Kim als je het adres nog wilt wil ik het je wel even hoor !hou woont wel in lelystad!
Maar misschien kan hij wat voor je doen!
Kus
Knuf
becky88 schreef:ons geiten en brei verhaal moment is nu weg :lol:
Mrij schreef:Mayella, ik heb daar nog een ex wonen.. dus als het iets anders was gelopen had ik daar misschien ook wel gewoond 😛
Maarja, toch liever met m'n mannetje hier in Vroomshoop hoor ;)
mayella schreef:Mrij schreef:Mayella, ik heb daar nog een ex wonen.. dus als het iets anders was gelopen had ik daar misschien ook wel gewoond 😛
Das wel toevallig 😉 ken ik em?? 😛 (of hadden we t daar al eens over gehad?? 😮 )
Mrij schreef:mayella schreef:Mrij schreef:Mayella, ik heb daar nog een ex wonen.. dus als het iets anders was gelopen had ik daar misschien ook wel gewoond 😛
Das wel toevallig 😉 ken ik em?? 😛 (of hadden we t daar al eens over gehad?? 😮 )
Haha weet niet of je em kent.. hij woont daar nog niet zo heel lang volgens mij..
Zal hier maar geen namen noemen ;)
snippie schreef:Dacht plaats hem even opnieuw!
Het was 50euro!maar je bent dan ook gewoon goed geholpen!
Ik hoefde dit keer niet te betalen!hij was al blij dat alles goed gaat met de zwangerschap!
Hij wist alles al te zeggen!zijn alleen vergeten te vragen wat et geslagd word!
Maar echt je moet er in geloven!en wij staan er voor open en daarbij mijn man komt daar dus al jaren en gaat altij te vreden weg!
Ik zou als ik Thuis ben even de site opzoeken !
Kus
Mrij schreef:Heb je een pb gestuurd Mayella ;)
mayella schreef:Mrij schreef:Heb je een pb gestuurd Mayella ;)
Ken em niet 😉 Ging ffies op hyves opzoeken.. :oops: Naam zei me al niets, haha
Jaslynne schreef:Zeg, hebben jullie niets beters te doen dan, de werkende onder ons, jaloers te maken met "in het zonnetje zitten"! :P
Babii schreef:@ EstherH, wat fijn dat het opgelost is meissie!
All,
Ik ga morgen ook thuiswerken. Ze bekijken het maar haha. Neem zometeen me laptop mee naar huis ;).
Kom vanochtend btw op het werk, ligt hier een mega bos bloemen (super mooi boeket). Ik snapte er niks van :roll: .... Komt de directrise binnen lopen, zegt ze: Gefeliciteerd met Secretaresse dag, bedankt dat je me rots in de branding bent..... :mrgreen:
Dat was wel leuk, maar was echt vergeten dat het secretaresse dag was :oops: Ik weet momenteel niet meer of ik van voren of van achter leef.... :?
Jaslynne schreef:Babii schreef:@ EstherH, wat fijn dat het opgelost is meissie!
All,
Ik ga morgen ook thuiswerken. Ze bekijken het maar haha. Neem zometeen me laptop mee naar huis ;).
Kom vanochtend btw op het werk, ligt hier een mega bos bloemen (super mooi boeket). Ik snapte er niks van :roll: .... Komt de directrise binnen lopen, zegt ze: Gefeliciteerd met Secretaresse dag, bedankt dat je me rots in de branding bent..... :mrgreen:
Dat was wel leuk, maar was echt vergeten dat het secretaresse dag was :oops: Ik weet momenteel niet meer of ik van voren of van achter leef.... :?
Leuk dat ze er aan gedacht heeft! Is het een klein bedrijf?
Mrij schreef:Essie, nee ik heb mijn diploma voor onderwijsassistent in 2007 gehaald, maar kon toen geen werk vinden in die richting, dus heb ik vanaf toen 2 jaar adminstratieve/secretariële banen gehad.. ben gewoon van alle markten thuis :D
Mrij schreef:Essie, nee ik heb mijn diploma voor onderwijsassistent in 2007 gehaald, maar kon toen geen werk vinden in die richting, dus heb ik vanaf toen 2 jaar adminstratieve/secretariële banen gehad.. ben gewoon van alle markten thuis :D
Lunanoa schreef:YEAHOE 15 weken, wat klinkt dat al weer een hoop hé! WAAAUW 😃 Gaat hard Jorientje 😃
Mayella: Als ik verkouden wordt neem ik altijd vitamine C bruistabletten! Helpt echt héél goed!
Je hebt ze van bijv. Roter maar ook wel van Etos merk. Mag gewoon tijdens de zwangerschap 😉 & is nog lekker ook :lol:
Mrij schreef:Essie, ideaal toch.. het staat goed op je cv! 😃
Kim, ruik ik daar een spoor van enige jaloerzie? 😂
Lunanoa, oh is dat zo? Yoehoe, kan niet wachten! 😉
Mayella, beterschap meid!
Essiee schreef:Volgens mij heerst het heel erg mayella, bij mij komt het snot bijna uit mn oren :shock: :?
Idd eens even een goede shot vitamientjes, ik ga straks even een in lekker warm bad en dan hopen dat ht idd alleen bij een verkoudheidje blijft!
Jorina, hihi leuk .. dat is die van de etos toch. Ik heb hm toen ook opgehaald, maar ht was een beetje rotzooi eerlijk gezegt 😂
gerum mrij, zit zitten jou maar allemaal te klieren he .. ik vind boerinnetjes wel leuk hoor! Ik ben na ruim 18 jaar eindelijk de stallen uit hihi
Mrij schreef:Essiee schreef:Volgens mij heerst het heel erg mayella, bij mij komt het snot bijna uit mn oren :shock: :?
Idd eens even een goede shot vitamientjes, ik ga straks even een in lekker warm bad en dan hopen dat ht idd alleen bij een verkoudheidje blijft!
Jorina, hihi leuk .. dat is die van de etos toch. Ik heb hm toen ook opgehaald, maar ht was een beetje rotzooi eerlijk gezegt 😂
gerum mrij, zit zitten jou maar allemaal te klieren he .. ik vind boerinnetjes wel leuk hoor! Ik ben na ruim 18 jaar eindelijk de stallen uit hihi
Jou mag ik wel! 😉 Haha en dat terwijl jij dus al meer "boerentaken" verricht dan ik ooit in m'n hele leven heb gedaan 😂
Nou Kim, je onthoudt het allemaal zo goed.. waar het hart vol van is...........................
Lunanoa schreef:hmja dat kan ook nog inderdaad 😛
Vasttapen die hap. Ducktape ( hoe schrijf je dat in godesnaam :? ) doet altijd wonderen :lol:
x--jessy--x schreef:Kim wat lief zeg, dat ze aan secretaresse dag gedacht heeft!! Mooie bos bloemen is nooit mis natuurlijk ;)
Babii schreef:Wat lief Snippie! Mijn zusje durfde ff aan mij te vragen om der luiertas te betalen, maar ze kon alles toch zo goed zelf? O ja, ze wilde er 1 van Olily 99.95. Nou wat dachten jullie? Mooi niet!!!
Maar wat voor tas heb je gekregen lieverd :D???
Lunanoa schreef:Spannend Tes 😃 Ik zou allang een miljoen testen gedaan hebben 😂 Heerlijk dat je zo kalm bent 😃
Snippie:
Je hebt gedaan wat je kon doen. Als het gewoon echt niet lukt, is dat jammer. Ze kunnen niet van jou verlangen dat jij altijd beschikbaar bent mocht er iets gebeuren...
Je hebt geprobeert je afspraak te verzetten maar is helaas niet gelukt.
Jij kan er niks aan doen meid!
snippie schreef:zo nu is hij ook zicht baar!
ohh das minder volgens mij moet je dat ook gaan mengen of niet?