sylvia, het hangt idd echt af of dat je bv gaat geven en of dit lukt.
anders zijn dit beetje de prijzen:
flesvoeding (ik heb nutrilon standaard) 9.69 bij AH
9.19 bij jumbo
doe ongeveer een week met een pak. in het begin doe je er langer mee want dan hebben ze kleinere flesjes.
luiers, de eerste paar weken gebruik je zeker 7 luiers op een dag (voor elke voeding een schone) soms een paar meer, wanneer je kindje tussendoor poept. kruitvat is iets goedkoper dan pampers maar van pampers zijn vaak leuke aanbiedingen. de leukste is 3 voor 20 euro. dan is het goedkoper dan kruitvat luiers. weet niet of je de bonnen boekjes krijgt van lekker in het leven? (zo niet, je kunt je gratis aanmelden op
http://www.lekkerinhetleven.nl)
hierin zitten meestal 2 bonnetjes waarmee je 3 pakken pampers kan halen voor maar 20 euro.
later gebruik je minder luiers op een dag, mijn zoontje krijgt nu 5 flessen dus minimaal 5 luiers. hij poept 1x op een dag maar soms ook een dag niet. dus soms 6 luiers op een dag.
billendoekjes, die gaan hard! ik gebruik die van zwitsal. vind ze prettig en ruiken lekker. deze koop ik altijd in de reclame bij kruitvat. 12 pakjes voor 18.99 goedkoper heb ik ze nog niet gezien.
(deze aanbieding hebben ze regelmatig!)
om te wassen gebruik ik ook zwitsal. ook allemaal in de reclame gekocht bij kruitvat (2 halen 1 betalen bijv. of 2 + 1 gratis)
weet zo niet wat mijn zoontje per maand kost want veel dingen haal ik wanneer ze in de reclame zijn en weet niet precies hoe lang ik ermee doe. met die billendoekjes doe ik zeker 2.5 maand met die 12 pakjes. luiers verschilt welke verpakking je hebt. die kleine verpakking van maat 1 daar zitten 27 luiers in.(kruitvat) doe je dan met 7 luiers op een dag ongeveer 4 dagen mee. kosten 4 euro per pak. pampers heeft rond de 50 luiertjes in 1 pak voor 9.99 en daar doe je dan ongeveer een week mee.