Hmja ritje Friesland is wel wat teveel van het goede hé? 😛
Welterusten meid. Rustig aan met je voetje!
x
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Lunanoa schreef:Waaaaauw Jorina, wat een mooie buik al 😃 Maar lekker trots mee showen 😊 :mrgreen:
Ik lig heerlijk op ons loungebankje voorhuis.. Wel irritant die zon in het scherm te schitteren, maar was na 3 zwangerschapsbladen ook wel uitgelezen....
Aardig verkleurt de laatste dagen. Heerlijk!
Jullie aan het genieten van het weer?
Gefeliciteerd met je mannetje Kim! Geen gezellig feestje? Had heerlijk buiten gekunt met dit weer man:D
Essiee schreef:hihi es wat een lieve reactie .. ik krijg helemaal een kleurtje, haha!
Steef schreef:Mooie bevallingsdatum heb je es!
Essiee schreef:Steef schreef:Mooie bevallingsdatum heb je es!
haha die vinden wij allebei ieeetsje minder 😂 , maar zoiets heb je niet voor het zeggen en maakt het absoluuuut niet minder.
EstherH schreef:Dames ik zal wel weer s een buikfoto erop zetten ;)
Essiee schreef:brr ik durf daar toch nog niet helemaal vanuit te gaan!
Ik denk dat ik de eerste echo wat later wil laten maken, 9/10 weken ofzo ....
en stiekem kan ik eigenlijk ook helemaaaaaaaaal niet wachten 😂 :mrgreen:
sharon_ schreef:Heej meiden,
heb alles bijgelezen dus nu hopen dat ik alles heb onthouden!
Essieeeee gefeliciteerd meid 😃 ! Ik zei het toch! Ik had het er laatst met Snippie over en we zeiden allebei
al tegen elkaar van Essie is zwanger hihi. Probeer er lekker van te genieten al zal je ook best bang zijn maar dit
keer komt alles goed!
Becky, aan de klus dus 😃 .. Ook goed nieuws! En nu over 2 weken met een positieve test komen hihi.
Kim, nog van harte met je mannetje! En Hedwig ook nog van harte met je verjaardag!
Jorina en Estherh wat een mooie buiken!!! Ik ben jaloersssss hihi ik wil ook! Echt prachtig.
Lunanoa dus lekker de hele dag aan het chillen 😛 hihi geef je groot gelijk.
Missmini ik had je kleine mannetje nog nooit gezien. Maar nu dus wel in je banner dat fotootje.. En wat een heerlijk klein mooi
ventje heb je! Oeh daar zou ik geloof ik de hele dag mee knuffelen hihihi.
Ik ben gisteren begonnen met spuiten 😉 .. Was wel ff eng haha, en vloeistof prikte en beet een beetje maar het begin is er 😃 ..
Vanmorgen de uitgangsecho gehad en alles zag er prima uit.. Nu spuiten tot vrijdag, en dan weer echo en vanaf dan als het goed is ook cetrotide bij spuiten.. En ik vermoed eind volgende week de punctie.. Erg spannend dus allemaal 😂 . Ben blij dat het hele traject nu eindelijk ECHT begonnen is..
Essiee schreef:hihi es wat een lieve reactie .. ik krijg helemaal een kleurtje, haha!
EstherH schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=BEMZFMH6
19 weken ;)
Essiee schreef:Kim daar had ik helemaal niet meer aan gedacht joh ...
Ik heb nog niet opnieuw getest, ik denk dat ik dat woensdag of vrijdag doe .. deze week heb ik het echt enorm druk!
Opzich weten we dat bij de eerste echo pas toch? Het was idd 3 dagen geleden, vrijdag!
sharon_ schreef:Tessa wat gek dat je ongi er nog niet is! Pff lijkt me wel frustrerend.. Maar geen bloed geeft moed he dus 😊 ..
Kim, ik vond de gonal-f ff prikken.. Ik spuit 150IE de eerste 3 dagen.. En dan over op 100IE.. En jij blijft echt niet als enigste
over hoor! Ook jou tijd komt! Al begrijp ik maar al te goed dat het soms heel erg moeilijk is om daar nog in te geloven. En bij
ons moet het ook nog maar eens lukken hoor. Ik prik dan nu wel, maar wie weet lukt het wel helemaal niet.. We gaan het
allemaal zien. Maar ook jullie wondertje gaat er komen!
Lunanoa schreef:Wauw Sharon wat spannend. Voor jullie is het traject dus begonnen!
Ik duim voor jullie dat het snel raak is & je kunt genieten van een zwangerschap.
Kim: Je lichaam heeft al eens bewezen zwanger te kunnen zijn, ook jij zal zwanger raken meid. Geef de moed niet op!