Wat gezellig & lief dat geschop Jorina 😃
Essie: Goed teken, de kleine groeit goed dus 😃
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Essiee schreef:Oja dat heb je eens verteld! Super lekker, ik kijk ook al zo enorm uit naar onze vakantie ... heerlijk :mrgreen:
Ik ga even lekker een boterham met aardbeien makeeeee, mmmmmmm :D
Essiee schreef:Oja dat heb je eens verteld! Super lekker, ik kijk ook al zo enorm uit naar onze vakantie ... heerlijk :mrgreen:
Ik ga even lekker een boterham met aardbeien makeeeee, mmmmmmm :D
snippie schreef:op wit brood vind ik lekkerder:)!
snippie schreef:struffle tanx meissie!
poeh doe je wel rustig aan meissie!
vind het knap van je hoor!
knuf
Lunanoa schreef:Jij ook rustig aan Snippie. Je bent weer zo beroerd lees ik.. Lekker rusten. Zie dat je vanavond weer laat op het werk bent...
Denk goed om jezelf 😉snippie schreef:struffle tanx meissie!
poeh doe je wel rustig aan meissie!
vind het knap van je hoor!
knuf
Lunanoa schreef:Oeh ben benieuwd naar je buikje Struffle!
Wat super dat je er in juni aan de slag kan man! Wauw, dat doe je goed :mrgreen:
EstherH: oehoeh cool, nog een paar nachtjes hihi!
Snippie: Je kunt overdag toch wel rusten meissie?
Mrij: Bloed jij nog altijd?
sylvia22 schreef:struffle, dat zou toch wel weer goed komen straks lijkt mij..
mijn lovehandels worden dikker :shock: dat groeit hier nu.. en het ergste is dat je lekker boven je bruik uitpuilt
sylvia22 schreef:sylvia22 schreef:struffle, dat zou toch wel weer goed komen straks lijkt mij..
mijn lovehandels worden dikker :shock: dat groeit hier nu.. en het ergste is dat je lekker boven je bruik uitpuilt
ik bedoel broek i.pv. bruik :lol:
sylvia22 schreef:herken je dat? snippie.. had jij dat ook?
vind het wel appart dat dat juist dikker word nu en het gaat door richting mijn rug :shock: echt lelijk
sylvia22 schreef:1,5 kg nu al :?
ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen, weet mijn startgewicht ook niet, mijn weegschaal is kapot..
ik neem aan dat ik woensdag in het ziekenhuis wel word gewogen
sylvia22 schreef:1,5 kg nu al :?
ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen, weet mijn startgewicht ook niet, mijn weegschaal is kapot..
ik neem aan dat ik woensdag in het ziekenhuis wel word gewogen
Lunanoa schreef:Woehoeh ja, krijg zelf ook de kriebels in de buik als ik er aan denk Struffle 😂
Zal de horrorverhalen achterwege laten hahaha. Neehoor geintje. We gaan van een voorspoedinge bevalling uit hé 😂
Wat heerlijk dat je je eigen uren kan bepalen, toppie 😃
Hier groeien mn benen ook enorm. Dikke vette walrus bovenbenen & bovenarmen. Mijn kop wordt ook enorm dik, heb een onderkin van hier tot tokio 😂 :oops:
Vorige week nog altijd maar 6kg aangekomen. Zal inmiddels wel wat meer zijn :? Ik vreet echt enorm. De hele dag door HONGER HONGER HONGER 😛
Mrij; Goed om te horen. Zou fijn zijn dat je cycles normaal gaat lopen meid 😃 Yeahoe!
Snippie: Oh sorry. Ik had niet door dat je ook nog moest werken, dacht alleen 's avonds de tienminuten gesprekken.
Wieweet helpt het werken. Ik heb ook altijd gewerkt tijdens het ziek zijn. Heb me 2x ziekgemeld terwijl ik elke dag hardstikke ziek was, maar 9 van de 10 keer ging het op het werk best redelijk door de afleiding. Hoop dat het bij jou ook wat gaat meid...
Sylvia maar snel aan de zwangerschapsbroeken, die kun je heerlijk over je lovehandels trekken & slanken énorm af 😂 :mrgreen: Ik denk dat ik ze blijf dragen na de zwangerschap, whahahahahahahaha
EstherH schreef:Schei uit over dat aankomen :| hahaha k wil na de bevalling weer graag in mt 28 😃
jaa nu ook nog wel mt 28 maar dan in positiebroeken maar ja die rekken alle kanten op hahaha:D
sylvia22 schreef:goed aan jezelf denken hoor snippie!!!
Lunanoa schreef:Rust scheelt een hoop.
Gister staan schrobben in de badkamer & vanochtend naar de verloskundige. Ik stond vanochtend weer bijna te kosten.. Kon het nog net wat wegpuffen. De wc is verstopt dus ik wou echt niet kotsen hahahahahahaha.
Morgen komen ze 'm ontstoppen.
Balen Snippie, hoop dat de dagen voorbij vliegen & dat je lekker kan genieten van je vakantie!
Vriendlief ging vanochtend mooi onozel gewoon zitten schijten 😮 :shock: SUKKEL. Ik was kwaaaaaaaaaaaaaaaad joh :evil:
Lunanoa schreef:
Vriendlief ging vanochtend mooi onozel gewoon zitten schijten 😮 :shock: SUKKEL. Ik was kwaaaaaaaaaaaaaaaad joh :evil:
Lunanoa schreef:
Lautje: Jij was ook ultiem slank voor de zwangerschap toch? Vaak kom je dan meer aan omdat je vetreserves moet opbouwen voor de borstvoeding.
Die vetreserves waren hier al aanwezig :lol:
Lautje schreef:Lunanoa schreef:
Lautje: Jij was ook ultiem slank voor de zwangerschap toch? Vaak kom je dan meer aan omdat je vetreserves moet opbouwen voor de borstvoeding.
Die vetreserves waren hier al aanwezig :lol:
jorina schreef:dan kun je zeker je borst nat maken jessy
ik was voor thomas 52 kilo bij een lengte van 1.66
en ben uiteindelijk 36 kilo aangekomen
das nooit meer helemaal goed gekomen
en woog nu 70 kilo en kom minder aan dan bij thomas want toen ging het super hard
Lunanoa schreef:Elk lichaam is anders. Qua kilo's e.d. Kun je allemaal niet vergelijken.
Ook niet of je weer in je oude maatje past. Ik hoor om me heen genoeg meiden die binnen 4 weken weer in hun gewone kleding passen zonder enige moeite :?
Ik wil zo snel mogelijk gaan sporten e.d.
Nu vreet ik ook gewoon alles waar ik zin in heb :mrgreen:
Net twee beschuiten met aardbeien op, Essie had me weer lekker zitten praten. Ook meteen bon bon Bloc gekocht & Split ijsjes 😂 JUMMIE
VRETENVRETENVRETEN
Hahaha nee Snippie niet doen.
Ik ben 1.58 & woog al 70 kg voor de zwangerschap ( is teveel)
Op het moment zal ik op 76 zitten dus bijna 80 kilo, dat terwijl ik amper anderhalve meter ben :lol:
struffle schreef:hee becky is je eisprong inmiddels al geweest??
Lunanoa schreef:Fijn dat je rug wat beter aanvoelt Becky!
O sorry Jessy mhoehahahaha 😂 :oops:
Jij nog altijd misselijk? 😮 :mrgreen:
Snippie: Wel goed blijven eten hoor, je lichaam heeft extra's nodig.
Als ik niet genoeg eet wordt ik zo beroerd als een hond.
Ik ben net een walrus op het moment, maar agh, iedereen zegt; Je bent toch zwanger? :lol:
MissMini schreef:Hej Snippie, niet druk maken over je kilo's joh!!! Je straalt uit hoe je je voelt, dus als je je goed voelt kun je er ook príma uit zien, ook al heb je misschien wat kilo's te veel!
Voor mijn zwangerschap woog ik 72 (bij lengte van 1.66) dus ook teveel!!! Na m'n bevalling weer afgevallen naar 72 en nu 73 kilo. Wil aan 't eind van het jaar 70 wegen en het liefst minder, maar doe er nu eigenlijk niets aan. Voel me prima, en ondanks dat ik net overal íets teveel heb maakt het me niet uit. Ben er niet helemaal gelukkig mee maar ach, 'k denk maar
zo, heb uit die vetrol toch maar een prachtig kindje gekregen :mrgreen:
Lunanoa schreef:O sorry Jessy mhoehahahaha 😂 :oops:
Jij nog altijd misselijk? 😮 :mrgreen: