Wij zijn vandaag even naar Denhaag geweest.
Nu heerlijk weer thuis!net even geslapen en zo lekker eten en tv kijken.
KNUF
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Tessa23 schreef:Wij gaan zo de kermis heel ff over en dan de tent in , lekker wat drinken met vrienden enz.. wel gezellig , drink mooi een paar wijntjes mee , dan word mijn teen ook gevoel loos hahaha..
Fijne avond allemaal!
sylvia22 schreef:hey meiden,
hoe is het hier..
ik ben gisteren en vandaag weer verwend met spulletjes voor mijn 2 ukkies!
als het zo doorgaat hoef ik zelf niks meer te kopen 😃
ik heb buikfoto's gemaakt en die zal ik even plaatsen, even geduld want moet ze eerst op de computer zetten.
snippie schreef:meid je gaat het al goed zeg meid!!!
en je hebt zwart aan dat kleed af dus dan kan ht zijn dta het minder lijkt.
maar vind het al aardig voor 8 weken:)!
knuf
sylvia22 schreef:mayella, anders even met je vriend overleggen wat hij graag wilt..
pfff ben nu al weer zenuwachtig voor de volgende echo.. ik ben nu al gewend aan het feit dat we er 2 krijgen en moet er niet aan denken dat er straks nog maar 1 zit.. hoop zo dat ze allebei goed doorgroeien, het is gewoon nog steeds spannend. :roll:
sylvia22 schreef:snippie schreef:meid je gaat het al goed zeg meid!!!
knuf
en ik krijg van die vetkwabben in mijn zij en op mijn rug :roll: die zie je ook heel goed op de foto
sylvia22 schreef:dit is vandaag dus met 8 weken en 2 ukkies erin 😃 ik vind hem zelf nogal bescheiden hoor, maaar in het echt is hij nog groter :? kunnen jullie me nog volgen?..
en hier nog een keer van iets verder af 😉 :
sylvia22 schreef:mayella, anders even met je vriend overleggen wat hij graag wilt..
pfff ben nu al weer zenuwachtig voor de volgende echo.. ik ben nu al gewend aan het feit dat we er 2 krijgen en moet er niet aan denken dat er straks nog maar 1 zit.. hoop zo dat ze allebei goed doorgroeien, het is gewoon nog steeds spannend. :roll:
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie schreef:meid je gaat het al goed zeg meid!!!
knuf
en ik krijg van die vetkwabben in mijn zij en op mijn rug :roll: die zie je ook heel goed op de foto
meid hou eens op over vet kwabes!!!meid je hebt een pracht buik!
als jij vet kwabbes hebt wta heb ik dan?
x--jessy--x schreef:Kim lieverd wat een ongijn weer 😈 weten ze dan niets goed te doen?? *zucht* kan begrijpen als je er een beetje moedeloos van wordt, wat dat betreft zou jij beter je verwijsbrief zelf kunnen schrijven 😉
@ hier: vriendlief had ineens het briljante idee opgevat om toch naar A'dam museumplein te gaan :roll: komen we dus net vandaan MET DE AUTO. En dat terwijl de stad echt overgenomen was door voetgangers, lekker onmogelijk dus. Was verder wel gezelig met m'n mannetje hoor, maar heb het nooit zo op van die overdrukke menigten dronken en blowende mensen. Bah m'n hele haar stinkt :|
Nu nog even computeren, vriendlief ligt op bed want moet morgenvroeg helpen met verhuizen. Geeft mij genoeg tijd voor jou Kim 😉 Dus verwacht een smsje ;)
Steef schreef:He meiden allemaal een beetje aan het bij komen van koninginnendag??
Ik wel lig lekker lui op de bank.
Ik was uiteraard ook in Amsterdam, weet niet beter he, heerlijk die drukte, maar ja geboren en getogen amsterdammer 😉
Wij gaan overal naar toe behalve Museumplein!
Lekker door de hele stad rond lopen.
Ik was gesloopt toen ik vanacht om 4.00u me bedje in ging 😉
Nu maar op naar maandag mijn NOD ik hoop het zo, heb allemaal klachten, maar ga uit van een schijnzwangerschap.
sylvia22 schreef:iemand enig idee of je tijdens ze zwangerschap snijworst enzo. mag? ik vraag me af of dit niet rauw is.. :oops:
sylvia22 schreef:iemand enig idee of je tijdens ze zwangerschap snijworst enzo. mag? ik vraag me af of dit niet rauw is.. :oops:
Babii schreef:Potjandozie!!! Een IVF arts zegt dat ik waarschijnlijk vitamine E tekort kom in mijn lichaam.... :? O ja, ze zeggen ook dat ik waarschijnlijk fyto-oestrogenen tekort kom (zit in eten).
Voornamelijk zit het heel veel in Soja.... Gadverdamme..... Dat lust ik echt niet hoor :oops:
Babii schreef:Whahahhaah geweldig... Nou mijn vent wilde net alweer appelmoes halen...
Zeg zwangere, hebben jullie toevallig nog tarwekiemolie capsules over 😂 ???
O ja en Jorientje, jij weet wel wat ze met dit soort eten bedoelen :oops: :
peulvruchten, knoflook, zaden, lijnolie, granen zoals lijnzaad, sesamzaad, pompoen- en zonnebloempitten, maanzaad, en bepaalde soorten groenten, fruit en kruiden / specerijen
Babii schreef:Dit komt niet bij me eigen arts vandaan hoor ;). Want heb die hele arts nog niet gesporken. En het klinkt wel logisch, want ik eet nooit van die dingen..... En ach, wie niet waagt wie niet wint.
Van dat vitamine e tekort wist ik overigens wel wat vanaf hoor. Maar slikte inderdaad gewoon mijn tarwekiem capsules :).
Babii schreef:Zo, die is best prijzig Sonja!! Maar inderdaad, er zit vitamine e in.... Hoeveel wil je daarvoor hebben?
Babii schreef:Hahahaha Syl 😂 Je hoeft straks echt niks meer aan te schaffen hihi :P.
Super dat ze zo leuk reageerde, maar had ook niet anders verwacht! Wisten ze van jullie MMM?
sylvia22 schreef:Babii schreef:Hahahaha Syl 😂 Je hoeft straks echt niks meer aan te schaffen hihi :P.
Super dat ze zo leuk reageerde, maar had ook niet anders verwacht! Wisten ze van jullie MMM?
een aantal, maar sinds vandaag iedereen ;)
Babii schreef:Welkom Patricia!
Heel veel succes met zwanger worden.... PS heb je geen PCO aangezien je maar elke 3 maanden een menstruatie krijgt? Dat hoeven ze niet perse aan bloedwaarden te zien, maar kan ook bijv. door de maanden dat je niet menstrueert en door kringen bij je eierstokken (PCO krans).
jorina schreef:ik vind het echt super belachelijk
ik heb een vriendin die ook maar 48 kilo weegt bij een lengte van 1.70 en die is nu zwanger van haar tweede kindje
dus vind het een beetje raar en makkelijk van de gyn om te zeggen dat het door je gewicht komt
oja en natuurlijk welkom hier :D
Babii schreef:De moed zakt me steeds meer in de schoenen Snippie! Boh, heb ook nog eens links menstruatiekrampen... En dat is vreemd, want links is dicht.
Hoe is het met jou???
Babii schreef:Soms sta ik te kijken hoe meiden in de MMM behandeld worden zeg! Ik weet niet waar je woont, maar kan je niet een second opinion in een ander ziekenhuis aanvragen?
Dat je maar eens per kwartaal menstrueert is al niet goed. Oké, dit kan met je gewicht te maken hebben, maar ze kunnen je bijv. ook Clomid geven. Tabletten die je vanaf CD3 t/m CD7 inneemt en dan krijg je vaak een eisprong. Dan heb je in ieder geval elke maand een eisprong. Uiteraard moet je dan wel voor vele follikelmetingen komen.
Daarbij kunnen ze ook i.v.m. de ietwat tragere zwemmers van manlief IUI toepassen. Hierbij kan jij dan Clomid gebruiken e/o injecties zetten. Ze insemineren het zaad van je manneke bij jou terug.
Natuurlijk is dit geen leuke manier van zwanger worden en wordt alles zo "moeten" he, maar ze moeten je gewoon wel helpen! Ik ken iemand van dit forum die is ook met ondergewicht zwanger geraakt.
Ik zou echt naar een ander ziekenhuis voor een second opinion gaan! Zo mogen en horen ze je niet te behandelen!
sylvia22 schreef:leuk snippie, hartje luisteren 😃 heb je al een datum geprikt voor een tussendoor echo?
sylvia22 schreef:ohja dat is waar..
sylvia22 schreef:dan zullen ze het heus wel kunnen vinden hoor meid! vanaf 12 weken zit het boven je schaambot, dus kunnen ze het goed horen..
snippie schreef:Oja als ze het hartje dinsdag hoort staat mijn teller weer op nul:D!
sylvia22 schreef:snippie schreef:Oja als ze het hartje dinsdag hoort staat mijn teller weer op nul:D!
op nul? wat bedoel je?
sylvia22 schreef:je bedoelt voor een volgende zwangerschap 😉 want deze gaat helemaal goed :mrgreen:
snippie schreef:sylvia22 schreef:je bedoelt voor een volgende zwangerschap 😉 want deze gaat helemaal goed :mrgreen:
jah ,maar houden het wss maar bij 1 :oops:
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:je bedoelt voor een volgende zwangerschap 😉 want deze gaat helemaal goed :mrgreen:
jah ,maar houden het wss maar bij 1 :oops:
dat kan ook 😉 maar dan heb je die nieuwe vergoeding helemaal niet meer nodig :mrgreen: