Patricia19 schreef:Babii schreef:KV is van 20 MLU ;). En de Sensitest vanaf 10 en dat is de allervroegste test die je kan doen ;). En ook het meest gevaarlijke haha. Want als die positief is hoeft het nog niet goed te gaan,,,, kan ook een bevruchte eicel zijn bijv.
Maar KV gaat vanaf 20 MLU en CB vanaf 25 MLU.
Moet je me toch is uitleggen.. een bevruchte eicel is toch juist wel een goed teken? Of zit ik nu echt even met 2 dingen in de war.. Ik zelf gebruik meestal die van de kruidvat. Vind ik zelf het makkelijkste te gebruiken en is niet eens zo heel duur.
xx Patricia
Mijn eicelletjes zijn iedere maand bevrucht geweest, maar iedere maand werd het weer afgestoten. Veel vrouwen raken bevrucht als ze onveilig vrijen ;).
Maar bij veel vrouwen blijft het eitje met kindje niet zitten, het deelt niet goed, het baarmoederslijmvlies is niet goed opgebouwd, of er is iets niet goed met de aanleg, eitej niet goed volgroeid etc. etc.
Vaak wordt je bevrucht en is je eitje dus bevrucht, maar 9 van de 10 keer (klinkt heel cruw) wordt het eitje weer afgesoten (menstruatie dus) vandaar dat het soms wel even duurt voordat je zwanger bent, want er hangt zo onwijs veel vanaf van het zwanger worden!!!
Dus ja het is goed, maar het is nog beter als alles gelijk goed is 😉 Veel vrouwen merken dus ook niet dat ze bevrucht zijn en krijgen dus een menstruatie, maar de vruwen die ermee bezig zijn die merken het dus wel en vandaar dat je vaak vage klachten krijgt na je esorpong en ook vaak ongi wordt.