er was een man met een koffertje, die zette t koffertje neer en liep weg en iedereen raakte in paniek. mensen gewond met botbreuken door onder de voet gelopen te zijn...
dit hoor ik net.
ThyraOud lidBerichten: 464Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:sonja2009 schreef:dus behalve de gewonde mensen valt het reuze mee
ja precies..mensen waren allemaal in paniek door vorige jaar en daardoor zijn er mensen gevallen
Thyra schreef:er is nog niet bekend wat er in dat koffertje zit.
Jamilah79 schreef:he beah wat een ellende allemaal.
gelukkig is er ook nog mooi nieuws vandaag 😉 ..
Steef: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap!
Snippie: Lekker genieten van vandaag! Fijn dat het allemaal goed was bij de vk!
Voor de liefhebbers: op hyves staan foto's van me mannetje in zijn nieuwe ballententje. Zit ie lekker in te spelen met 200 ballen hahaha :mrgreen: ...
snippie schreef:jamilah meid wat gaaaaaaf!!!!
dat koffertje is nergens bekend hoor ook niet op teletekst!
Jamilah79 schreef:sonja2009 schreef:Jamilah79 schreef:he beah wat een ellende allemaal.
gelukkig is er ook nog mooi nieuws vandaag 😉 ..
Steef: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap!
Snippie: Lekker genieten van vandaag! Fijn dat het allemaal goed was bij de vk!
Voor de liefhebbers: op hyves staan foto's van me mannetje in zijn nieuwe ballententje. Zit ie lekker in te spelen met 200 ballen hahaha :mrgreen: ...
Volgends mij vind hij de ballen wel lekker hahhaa
Kan jij mijn foto's zien?? Zeker via gezamenlijk vriendje 😉 ...
Snippie: Ja, gaaf he...Gister voor hem gekocht en vanmorgen even in elkaar gezet. Toen heeft ie er heerlijk inn zitten spelen, maar toen ie eruit moest naar bed was het ene ramp haha...hij wilde er niet uit :mrgreen: .
Haal donderdag nog maar een zak ballen erbij. T is zo weinig in zo'n grote tent 😉 .
Steef schreef:tja ik gun dit geluk echt iedereen!!
En omdat het zo snel is voel ik me soms een beetje schuldig.
Ja ik kan de VK wel meteen bellen, hoe snel kun je daar terecht voor een bloedtest??
Ik moet gewoon die bevestiging van die bloedtest.
Jamilah79 schreef:Thanks voor de complimentjes/leuke reacties op de foto's!
Sonja: hahaha geen sorry zeggen hoor. Dan moet ik zelf beter filteren wie er wat kan zien 😉 , dus t is niet erg hoor ;)
Babii schreef:Ach nee joh, dit was er aan de hand:
http://www.bndestem.nl/anpinbox/6643136 ... gepakt.ece
Thyra schreef:sorry, dat ik t klakkeloos van haar overnam. ik kan zelf ook niks over een koffertje ergens vinden.
Essiee schreef:Goeeeiemorgen meiden!
Ik heb zo´n rot nacht gehad. Heeeel erg misselijk en bijna niet kunnen slapen.
Nu gaat het wel weer ... vind het echt verschrikkelijk, bah!
Denk dat ik het toch aan mn moeder ga vertellen, ze heeft echt wel door dat er iets is ...
gaat ht wel goed lieverd vroeg ze gister.. Wil niet dat ze zich zorgen maakt terwijl er 'niks' aan de hand is 😉
Jamilah, echt super die foto´s van je mannetje. Wat een lekker ventje!
Snippie, hoe heten die pilletjes die jij krijgt?
Essiee schreef:Nou de polsbandjes heb ik om ... ben benieuwt!
hoop dat ze goed zitten en ... dat het helpt natuurlijk! ;)
Essiee schreef:Ik ook!
Het ziet dr iig niet al te charmant uit, wat moet ik op het werk zeggen als ze vragen wat ik om mn pols heb :? 😂
Dalijk iig even bellen dat ik morgen niet kom werken, ik gooi het maar op griep ofzo :geek:
EstherH schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=JI73VCXO
21 weken en 2 dagen ;)
Babii schreef:Hier is de supermarkt onder ons ook open :P. Echt ideaal, je loopt je appartementencomplex uit and voila. Alles zit onder me :P. De apotheek, drogist, supermarkt, dierenwinkel, bushalte, kaasboer, bakker, slager :D. Ideaal!!
jorina schreef:essie ja bij mij zaten ze ook strak word vanzelf beter als je ze meer draagt maar ze zullen wel altijd een beetje strak blijven zitten want anders heeft het niet zoveel zin en die bolletjes aan de binnenkant wen je snel aan hoor
Lunanoa schreef:Babii: Ahzo zat het dus. Ik zal het proberen te onthouden, maar dat is wel moeilijk :oops: 😂
EstherH: Prachtig buikje meid 😃
Essie: Ik heb die polsbandjes ook gehad, je had die van mij wel mogen hebben, maar das al te laat 😂
Als zwangere mag je niks voor "wagenziekte" slikken. Toen we gingen vliegen naar Madrid & Mallorca had ik ze dus om..
Dat was de eerste keer dat ik heb gekotst van vliegen 😂 (misschien in combinatie met de zwangerschap).
Maar word er ook echt strontziek van, dus misschien iets te hevige misselijkheid voor die bandjes.
De vrouw van de drogist zwoor erbij :roll: Dus wieweet helpt het voor jouw wel 😃 Hoop het voor je!
Van die Emafasene tabletjes wordt je ook niet vrolijk :P
mayella schreef:Lunanoa schreef:Babii: Ahzo zat het dus. Ik zal het proberen te onthouden, maar dat is wel moeilijk :oops: 😂
EstherH: Prachtig buikje meid 😃
Essie: Ik heb die polsbandjes ook gehad, je had die van mij wel mogen hebben, maar das al te laat 😂
Als zwangere mag je niks voor "wagenziekte" slikken. Toen we gingen vliegen naar Madrid & Mallorca had ik ze dus om..
Dat was de eerste keer dat ik heb gekotst van vliegen 😂 (misschien in combinatie met de zwangerschap).
Maar word er ook echt strontziek van, dus misschien iets te hevige misselijkheid voor die bandjes.
De vrouw van de drogist zwoor erbij :roll: Dus wieweet helpt het voor jouw wel 😃 Hoop het voor je!
Van die Emafasene tabletjes wordt je ook niet vrolijk :P
Ik kreeg dezelfde medicatie als voor wagenziekte :? cyclizine..