BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
@ Essiee, ihihihi je kan het wel meis :). Wanneer heb je je echo en hoelaat?
Babii schreef:Whahahahahaha hoe kom je NOU WEER AAN DIE PLAATJES 😂 😂
Enneh, ze moeten eerst nog maar zeggen: mevrouw we gaan akkoord u wordt behandeld. Ze kunnen me ook nog afwijzen ;).
Babii schreef:@ Jessy, bijv. te jong, te weinig geprobeerd, zaad is goed, wacht maar een jaar.... Ga dat btw niet eens pikken hoor ;). Maar het kan wel. Heb een voordeel dat me eigen gyn in de brief heb gezet: 6x IUI gehad (wat niet zo is) maar hij vind van wel. Heb 6x zelf geklust met OI (ovulatie inductie) dus hij vindt dat IUI whahahaha. Mocht hem niet afvallen zei die, want dan had ie een probleem.
trisha schreef:is 27 ook jong ;)
x--jessy--x schreef:trisha schreef:is 27 ook jong ;)
Whahaha wat mij betreft wel hoor 😉 ik ben 26, als jij al oud zou zijn, zou ik me ook een ouwe doos voelen 😉
Maareh... er is een 30 in zicht of ouder topic en een 40 in zicht of ouder topic, maar geen 20 in zicht of ouder topic... Ik beschouw dit topic dan maar als zodanig...
x--jessy--x schreef:Neem trouwens aan dat we niet over hoeven en uit dit topic gebanned worden als we de 30 in zicht krijgen... Toch meiden??
Babii schreef:x--jessy--x schreef:Neem trouwens aan dat we niet over hoeven en uit dit topic gebanned worden als we de 30 in zicht krijgen... Toch meiden??
Type is niet zo klein, dat kunnen me verouderde ogen niet aan :geek:
Essiee schreef:We moeten om kwart over 5 dalijk!
Zitten allebei te shaken hier ..
Poeeh ik kijk echt heel erg op tegen al dat werken deze week :?
EstherH schreef:Essiee schreef:We moeten om kwart over 5 dalijk!
oehhh heb je echo??
wel smse he :D
Essiee schreef:EstherH schreef:Essiee schreef:We moeten om kwart over 5 dalijk!
oehhh heb je echo??
wel smse he :D
Ja alleen met een niet al te leuke reden.
Al denk ik zelf toch ook wel dat ik misschien te snel paniekerig ben geweest.
Na dat kleine drupje niks meer gehad.
Ik ben gewoon misselijk van de spanning!
Ik sms je!!!
jorina schreef:hij vond het denk ik wel leuk
als je aan hem vraagt wie er in zijn klas zit is dat niemand en als je vraagt wat hij gedaan heeft is dat niets en als je vraagd was je juffie leuk dan krijg je nee terwijl ik me dat niet kan voorstellen want ze is heel erg leuk
met andere woorden we hebben een lekker spraakzaam typetje voort gebracht 😂 :mrgreen:
essie waaaaaaaaar blijf je nou ?
jorina schreef:whahha ja en wat kan ik er deze keer neerzetten snippie ?
laat dat eigenwijs worden maar weg hoor kim thomas is al eigenwijs vanaf de eerste dag dat ie geboren is 😃
bij jou ook weer geen leuke berichten las ik
ze zijn er een zootje van aan het maken bij al die ziekenhuizen het mag nu toch wel eens 1 x goed gaan :evil:
Babii schreef:Hoever ben je nu Essiee? Ben zoooo benieuwd :D. Heerlijk dat je een hartje hebt gehoord :P. Kunnen we ergens jullie wondertje bewonderen :mrgreen: ? Het wordt nu wel tijd voor een ehm 😛 Babysite he ;)
x--jessy--x schreef:Mrij ik stuur je wel een pb'tje dan met mijn mobiele nummer. Kunnen we elkaar opzoeken dan daar 😉
Pfff Tessa hopelijk is het snel vrijdag en weten ze wat het is!! Dan kun je tenminste de goede medicijnen krijgen en ben je er snel van af. Want dit is niks zo natuurlijk :|
Lun jeetje meis, dat klinkt niet prettig!! Inderdaad maar een flinke middagdut doen straks!! En niet te veel lopen en druk maken vandaag 😉
Haha Jorina die Thomas toch 😊 gaat hij vanaf nu iedere dag, of was gisteren een wendagje?
Ess ben benieuwd naar hoe je buikje groeit!! Wanneer ga je weer een nieuwe buikfoto maken?
*zucht* wordt een lange dag vandaag... Mannetje moest al om 7.30 op kantoor zijn voor een conference call met India en heeft aansluitend aan het werk een netwerk event met eten tot 21.00 uur. Gebeurt niet zo heel vaak dat hij tot zo laat weg is, en normaal vind ik het ook absoluut geen probleem hoor, alleen we (hij ook :D) zijn sinds zondag weer even ontzettend verliefd op elkaar :oops: mis hem nu al 🤓 gek hé?
sylvia22 schreef:ik lees en schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn we met zijn 3en zwanger van een tweeling en allemaal even lang met 4 dagen verschil, dus heel bijzonder.
Nu heeft er een een echo gehad en leefde er 1 niet meer en moet ze heel rustig aan doen om het tweede kindje te redden 😢
ik word hier zooooo bang van, ook omdat ik hier al zo bang voor was en nu hoor ik dit pfff.. dit raakt me best wel! nu moet ik nog 6 dagen wachten tot de echo..
x--jessy--x schreef:Meisje wat een verschrikkelijk naar nieuws om dit te moeten horen!! Lieverd als je het zelf niet vertrouwd ten opzichte van jouw kleintjes (je gaf aan dat je het idee hebt dat je groei stil staat) gewoon de vk bellen hoor!! En langs gaan om eerder je echo te krijgen!! Voor dit soort dingen zijn ze tenslotte.
Babii schreef:sylvia22 schreef:ik lees en schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn we met zijn 3en zwanger van een tweeling en allemaal even lang met 4 dagen verschil, dus heel bijzonder.
Nu heeft er een een echo gehad en leefde er 1 niet meer en moet ze heel rustig aan doen om het tweede kindje te redden 😢
ik word hier zooooo bang van, ook omdat ik hier al zo bang voor was en nu hoor ik dit pfff.. dit raakt me best wel! nu moet ik nog 6 dagen wachten tot de echo..
Jaaaa Vlinderr... Had het gisteren al gelezen en hoopte dat jij het niet zou lezen, want dan ben je gelijk ongerust. Dus rustig aan hoor meis!!
Vraag dan of je echo eerder kan wegens ongerustheid. Doen ze vast wel!
sylvia22 schreef:Babii schreef:sylvia22 schreef:ik lees en schrijf ook op een ander forum mee en daar zijn we met zijn 3en zwanger van een tweeling en allemaal even lang met 4 dagen verschil, dus heel bijzonder.
Jaaaa Vlinderr... Had het gisteren al gelezen en hoopte dat jij het niet zou lezen, want dan ben je gelijk ongerust. Dus rustig aan hoor meis!!
Vraag dan of je echo eerder kan wegens ongerustheid. Doen ze vast wel!
nou mijn vriend wil niet eerder :evil:
sylvia22 schreef:ik heb het niet verteld hier, maar had gisteren ook bruinverlies en dan nu dit verhaal.. ik mag straks om 14.45 komen voor een echo!
nu is mijn vriend pist 😢 hij snapt mij wel, maar hij moet werken en weet niet of hij weg kan
x--jessy--x schreef:Hartstikke mooi Syl!! Dan kunnen jullie straks dus lekker met z'n tweeen gaan spieken naar die twee ukkies van jullie MET kloppende hartjes 😃 En je mams ook misschien nog mee, kan ze zelf ook zien dat alles goed is. Want snap dat ze zich ook gewoon zorgen maakt. Heel veel plezier straks!! Ben zo weg naar een meeting, maar zal af en toe stiekum met m'n mobiel kijken of je al een update hebt gegeven 😉
Mayella hoe gaat het met jou meis??