sylvia22 schreef:ja precies, normaal heb ik sultana's naast mijn bed en een glas water, maar moest er niet aan denken vannacht.
hebben jullie dat ook, de echo is nu 2 dagen geleden en ben nu al weer zenuwachtig voor maandag :oops: dan denk ik: als alles maar nog steeds goed is, ook omdat ze de ene niet hebben kunnen opmeten, maar ach 2 hartjes klopten, dus zal wel goed zijn, maar vind het wel weer heeel spannend. kan nog steeds niet geloven dat ik straks 2 kindjes krijg en ben nog steeds als de dood dat er maar 1tje overblijft, maar ach moet me niet zo druk maken
lieverd nee heb ik niet en echt maak je nou geen zorgen!!
wij hebben al gezegd dat het niet erg is als ze hem niet kunnen opmeten.
mijne was gisteren ook moeilijk op te meten omdat hij/zij helemaal in een bochtje ligt hihi!
maar uiteindelijk wel gelukt:)
en meid echt waar de twee hartjes klote goed ,dus zit echt wel goed!
zelfs ik kan nog niet geloven dat ik in november mama word en dan is het maar 1 dus laat staan jij meissie.
echt het komt goed.
Ik hoop echt dat je bezorgdheid een beetje gaat afnemen ook voor je zelf lieverd! het is toch niks om elke keer zo bezorgt te zijn!en echt waar snap me niet verkeerd!ik snap je heel goed!heb het natuurlijk zelf nooit mee gemaakt,maar heb het wel gezien bij me schoonzus dus weet hoe zwaar een tweeling zwangerschap is.en hoe emotioneel en zo