blondiejOud lidBerichten: 116Lid sinds: 3 mei 2010
waar kun je die mp testen op internet t beste bestellen dan? :?
blondiej schreef:waar kun je die mp testen op internet t beste bestellen dan? :?
Babii schreef:blondiej schreef:waar kun je die mp testen op internet beste bestellen dan? :?
http://link.marktplaats.nl/345368514
Babii schreef:@ Snippie, dank je wel schat! Ben blij dat jij me snapt, het is waarschijnlijk ook de redenen waarom ik al die licht posit teste en keihard ongi werd. Krijg al van iedereen op me kop: waarom heb je niet geklust?
Ik wil mezelf geen valse hoop geven, Stephan ook niet! We hebben ons net neer gelegd bij dit traject wat al slopend gaat worden.
Dat er een eitje was geweldig, maar wie bevestigd dat het eitje volgroeid was, dus ongeveer 20 mm was? En wie bevestigd dat mijn slijmvlies in goede orde was voor een evt. innesteling? En wie zou mij kunnen vertellen dat net dat ene "goede" zaadje zijn doel bereikt? De kans is gewoon klein dat het goede zaadje mijn eitje bereikt als het al een goede eisrpong was.
Heb jij trouwens enig idee hoelang een intake IVF/ICSI duurt? We moeten midden in de spits terug en daar is manlief niet zo blij mee en hij moet toch echt bij de intake zijn.
Hoe was je dagje meissie?
Babii schreef:Essiee, dat is niet sarcastisch, dat is een feit!
En fijn? Nee hoor dat is het niet, want het is een moetertje ;). Ik hou niet van gedwongen seks en manlief ook niet, dus voor ons is het echt niet fijn. En denk dat meerdere dat wel beamen :).
Natuurlijk gaat donderdag alles goed!!!!!!!! Gooi je het daarna op hyves :mrgreen: :geek:
Babii schreef:Nee, dat hele bericht van mij is een feit, over het zaad, het eitje en het slijmvlies.
Amanda89 schreef:Babii: Echt een leuke kinderwagen. Zo te lezen gaat zwanger worden voor jullie niet vanzelf.
Ik hoop echt dat het nu met die behandelingen wel lukt. Iedereen heeft recht op een klein wonder van jezelf.
Wij hebben gister flink geklust en nu maar hopen dat het raak is.
Is hier nog iemand die de prikpil heeft gebruikt?
En hoelang duurde het voor je weer volledig vruchtbaar was?
Je hoort soms zulke uit een lopende verhalen.
Ga zo naar me werk maar ik zal me toch niet kunnen concentreren nu we het gister hebben geprobeerd.
Nou misschien tot vanavond.
Fijne dag allemaal.
Amanda89 schreef:Dat is rot om te horen van babii, maar het komt me wel bekend voor.
Door mijn prikpil werd ik niet meer ongi dus heb ik het mijn moeder ook aangeraden.
Zij heeft 1 prik gehad en is toen een half jaar ongi geweest.
Bij ons is het even afwachten, omdat dit onze eerste keer is.
xxx
Amanda89 schreef:Babii: Echt een leuke kinderwagen. Zo te lezen gaat zwanger worden voor jullie niet vanzelf.
Ik hoop echt dat het nu met die behandelingen wel lukt. Iedereen heeft recht op een klein wonder van jezelf.
Wij hebben gister flink geklust en nu maar hopen dat het raak is.
Is hier nog iemand die de prikpil heeft gebruikt?
En hoelang duurde het voor je weer volledig vruchtbaar was?
Je hoort soms zulke uit een lopende verhalen.
Ga zo naar me werk maar ik zal me toch niet kunnen concentreren nu we het gister hebben geprobeerd.
Nou misschien tot vanavond.
Fijne dag allemaal.
jorina schreef:goedemorgen dames
lekker geslapen allemaal hier iig wel was zelfs voor de wekker wakker en dat gebeurd zelden
en allemaal lekker weekend gehad het was iig super weer
wij hadden gister een verjaardag en zij is nu 32 weken en als ik haar hoor puffen en kreunen van de warmte staat me nog een hoop te wachten deze zomer want ze voorspellen een warme zomer
Amanda89 schreef:Dat is rot om te horen van babii, maar het komt me wel bekend voor.
Door mijn prikpil werd ik niet meer ongi dus heb ik het mijn moeder ook aangeraden.
Zij heeft 1 prik gehad en is toen een half jaar ongi geweest.
Bij ons is het even afwachten, omdat dit onze eerste keer is.
xxx
Babii schreef:Heb denk ik echt een ei gehad :shock: . Ovu test is nu giga licht :|.
Essiee schreef:Leuk syl ...
Wij gaan het zaterdag aan mn ouders vertellen,
met de rest wachten we tot de 12 weken, nog eventjes geduld dus ;)
sylvia22 schreef:essie, jij gaat ook hard meid.. wanneer had je weer de echo?
ik heb het op hyves gegooid, spannend :D
Liminous schreef:Babii schreef:Heb denk ik echt een ei gehad :shock: . Ovu test is nu giga licht :|.
Hoop t voor je Kim! En nog geklust? :D
MissMini schreef:Kim, leuke wagen :mrgreen: :mrgreen: (ik heb hem ook hahaha, alleen dan in donkerbruin!)
Storm1987 schreef:Goeieeee morgen
hier ook weer een teken van leven van mij 😊
Las dat Syl het nu echt openbaar gemaakt heeft. Superrrr :mrgreen: En nu niet meer bang zijn meid, het zit echt goed met die 2 ukkies van jou! Nu lekker gaan genieten hoor. de zwangerschap gaat al zo snel. Nog een paar weken dan ga je bwegingen voelen! Voor je het weet zijn allebei je kindjes er!
Babiii mooie kinderwagen alleen waarom heb je die nu al? Gekke meid, volgende maand zie je weer een mooiere!! 😉 Ik vond zelf de x adventure kinderwagens ook erg mooi, altijd in stoere kleuren enzo. Maar de wagenbakken zijn erg smal, en vind dat je hem niet goed op kan vouwen. Vriendin van mij had hem en was echt een loodzwaar en onhandig ding. Maar misschien had zij wel een verouderd model hoor, ze had m ook gratis hahaha.
Essie, spannend om het aan je ouders te gaan vertellen. Wat zou je moeder blij zijn!!! Heb je nou al een echo gehad?
Snippie, nice belly!! Daar kan je niet meer omheen! Hebben jullie genoten van je weekje weg? En hoe is het nu met je man? Kan hij eindelijk zijn angstgevoelens en schuldgevoelens aan de kant zetten? Hoop het zo voor hem. Nu tijd om te gaan genieten voor hem hoor. Voor je het weet is die kleine er en het is zo'n bijzondere tijd!
Hier gaat alles super. Kleine mannetje groeit als kool.... het pasgeborene is er echt al af. Meneertje weegt al 5,5kilo en is 60cm lang. Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat.... ik geniet elke dag meer van hem, het is zo'n lekker ventje!
Babii schreef:MissMini schreef:Kim, leuke wagen :mrgreen: :mrgreen: (ik heb hem ook hahaha, alleen dan in donkerbruin!)
Hij is leuk he 😂 😂
Hoe is het met jou en je mannetje?
Essiee schreef:hihi gekkie, vind je het niet leuk straks zelf nog iets uit te kunnen kiezen samen. Daar voor op pad te gaan?
Vrienden van ons zijn compleet met de kids en deden ook veel spulletjes weg, misschien een beetje verwend .. maar wij vonden het toch wel speciaal om het voor de 1e zelf uit te zoeken. Of waarschijnlijk gaat mn vriend het kamertje zelfs zelf maken!
Missmini, echt fijn dat het zo goed gaat!! haha hij is zelfs nu al kieskeurig dus .. dat wordt nog wat me de spuitjes en de rode kool straks 😂 :mrgreen:
Jamilah79 schreef:Essiee schreef:Leuk dan toch :mrgreen:
Ieder zn ding , scheelt iig een hoop geld .. dat is zeker! 😉
Ik spring even in de douche, het is alweer veel te laat :?
Edit, ik heb het er toevallig gister nog over gehad...
Het antwoord .. ik was toch duidelijk of niet? :twisted: :lol:
Vind het wel vreemd hoor dat je vriend niet wil dat je het wereldkundig maakt.
Jij bent nl de geen die zwanger is en het van de daken wil schreeuwen en niet je vriend..
Essiee schreef:Het is toch ook zijn kindje?
Stemmen is iets totaal anders ... ik vind het fijn dat mn vriend zich er ook goed bij voelt. Anders hoeft het van mij ook niet.
In je hyves staan idd je 'vrienden en vriendinnen' .. mensen van de basisschool, middelbare school, de ponyclub vroeger etc
Maar mijn hyves is openbaar! Omdat er niks opstaat wat niemand mag zien 😉
Maar idd, ieder zn mening. Wij bespreken eigenlijk alles met elkaar en als het om dit soort dingen (zwanger, de kleine etc) gaat al helemaal.
Wie weet staat het er over een paar weekjes met koeienletters op :mrgreen: :lol: