acht uur is de beste tijd van de dag haha..
lekker even nix doen..
Amanda89Oud lidBerichten: 17Lid sinds: 1 januari 2005
becky88 schreef:x--jessy--x schreef:becky88 schreef:hahaha nou die koppelingspogingen waren niet bepaald nodig 😉
Ow?? Vertel! Vertel! :D
haha nieuwsgierige 😉
Die jongen is een vriend van die vriendin van me en zij wou ons eigenlijk koppelen
maar hadden bij in eerste instantie zoiets van nou nu even niet!
en op die verjaardag klikte het eigenlijk wel goed.
en afgelopen weekend hebben we met z'n 4 ge-bbqt bij die vriendin thuis en zijn we ook beide daar blijven slapen en toen klikte het wel errug goed! 😉
becky88 schreef:Mrij
Ow?? Vertel! Vertel! :D[/quote schreef:
haha nieuwsgierige 😉
Die jongen is een vriend van die vriendin van me en zij wou ons eigenlijk koppelen
maar hadden bij in eerste instantie zoiets van nou nu even niet!
en op die verjaardag klikte het eigenlijk wel goed.
en afgelopen weekend hebben we met z'n 4 ge-bbqt bij die vriendin thuis en zijn we ook beide daar blijven slapen en toen klikte het wel errug goed! 😉
hahaha mrij doe niet net of je nergens vanaf weet :lol:
Hahah zo Kennie wel weer he! 😉
Nee hoor schat, ben blij voor je! Kan niet wachten tot jullie samen op de koffie komen! 😃
Owhhh die jongen! Ik heb je al zo lang niet meer over em gehoord, dacht dat het alweer van de baan was 😂
Thyra schreef:Nou Jessy ik denk dat ik er morgen ochtend maar even een testje tegen aan gooi, je weet maar nooit 😉 ik zit alleen te twijfelen of ik een sensitest gebruik of een kv test, heb er van allebei eentje liggen..
Leuk becky :D
becky88 schreef:jessy dat zien we vanzelf wel 😉
haha mrij en jij denkt dat ik hem mee neem op de koffie bij jou? 😮
jij bent zo gek als en laten we maar niet beginnen over die wederhelft van jou wat daar voor iets uitkomt :lol:
becky88 schreef:ja op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen zeker :lol:
Mrij schreef:becky88 schreef:ja op de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen zeker :lol:
Bijvoorbeeld 😂
sylvia22 schreef:weet je wie echt niet kan acteren (ik irriteer me dood aan hem en aan die kop) Noud bout :roll:
becky88 schreef:haha estherh ik kan er ook niks aan doen ;)
Steef schreef:Goedemorgen meiden 😃
Ik baal een beetje want ik ga vanavond de nachtdienst in en mag ik weer 4 nachtjes werken 😞 ik hoop dat ik het trek en me niet al te slecht ga voelen! Anders meld ik me gewoon ziek.
ik heb echt een bloedhekel aan die diensten en nou kwam ik er gister achter dat als je het op me werk verteld dat je direct uit de nachtdiensten wordt gehaald, owwww waarom heb ik het dan nog niet verteld :x
ik troost me met de gedachten dat ik het volgende week aan me baas ga vertellen en dit dan de laatste nachtdiensten zijn die ik in lange tijd ga doen 😃 dus ik moet er gewoon op een bepaalde manier van genieten hahaa.
x--jessy--x schreef:Jeetje Syl, dat is toch niet vol te houden!! 😮 😮 kan hij niet naar de baas van zijn teamleider gaan en het aan die persoon voorleggen? Dan kan die persoon haar er op aanspreken dat ze zo niet met mensen om kan gaan. Is natuurlijk niet de bedoeling dat hij straks met een burn out thuis zit natuurlijk :shock:
Hedwig88 schreef:@ babi, Heel veel succes vandaag!
@ Tyra, balen meid!!! 😞
@ sonja, hopelijk heb je een beetje normaal kunnen slapen!
Hier alles zijn gangetje 😃 Gisteren eerste samenbevallen avond gehad!
We hebben een leuke groep van 12 mensen waarvan het oudtste stel 29 is ...
Dus dat is erg gezellig. Ik vond het gisteren een interessante avond.
Pucky schreef:Hoi ik ben 23 en heb echt het gevoel dat bij mij de oerdrift om mama te worden begint te werken. Ik kan aan niks anders meer denken dan aan hoe het zou zijn om zwanger te zijn. Het gewoon zin hebben in de eerste zwangerschapskwaaltjes, de echo's en het voelen schoppen van de baby in de buik. Maar ook hoe mijn vriend de baby vast zou houden, verzorgen en gewoon lekker een gezinnetje te zijn wandelen in het park door de stad gewoon lekker genieten met z'n 3tjes!
hihi :oops: draaf behoorlijk door
Kent iemand dit ook of ben ik gestoord aan het worden :o
becky88 schreef:goedemorgen jessy! ;)
x--jessy--x schreef:Pucky schreef:Hoi ik ben 23 en heb echt het gevoel dat bij mij de oerdrift om mama te worden begint te werken. Ik kan aan niks anders meer denken dan aan hoe het zou zijn om zwanger te zijn. Het gewoon zin hebben in de eerste zwangerschapskwaaltjes, de echo's en het voelen schoppen van de baby in de buik. Maar ook hoe mijn vriend de baby vast zou houden, verzorgen en gewoon lekker een gezinnetje te zijn wandelen in het park door de stad gewoon lekker genieten met z'n 3tjes!
hihi :oops: draaf behoorlijk door
Kent iemand dit ook of ben ik gestoord aan het worden :o
Ik denk dat we het allemaal wel in meer of mindere mate herkennen Pucky 😉
Welkom hier trouwens! Zijn jullie ook echt begonnen al, of zit je nog aan de anticonceptie?
becky88 schreef:vergeet pucky helemaal :oops:
welkom hier!
ik heb dat in het begin ok gehad hoor!
maar mijn situati is sinds kort behoorlijk veranderd
becky88 schreef:nee, ik ben begin deze maand uitelkaar gegaan met mijn toenmalige vriend.
hij ging er liever vandoor met een 'kind' van 16 jaar!
Babii schreef:Hey lieverds,
Ik ben gewoonweg alles vergeten :oops: Bedankt voor alle succesen! Heb het wel nodig, want manlief is echt niet te HA-RD-EN!!!
Hij staat op en begon gelijk te zeiken, erg vervelend! Hij heeft al een onwijze ziekenhuis angst en nu moet ie ook echt mee naar binnen. Hij moet wel, want anders mogen we niet voor de intake komen. Hij doet het wel, maar damn wist niet dat mannen zo konden zeiken!
Hij is net een vrouw :|
sonja2009 schreef:laatst gijng alex gewoon met een bekertje op zijn mond roepen vk kamer 604 aub gewoon 5 minuten lang
sonja2009 schreef:alex vind het wel allemaal intressant om te zien gister tijdens het inwendig onderzoek stond hij gewoon lekker mee te gluren
Hij wil de bevalling ook filmen die gek alleen waar hij gewoon een hekel aan heeft is wachten
x--jessy--x schreef:sonja2009 schreef:alex vind het wel allemaal intressant om te zien gister tijdens het inwendig onderzoek stond hij gewoon lekker mee te gluren
Hij wil de bevalling ook filmen die gek alleen waar hij gewoon een hekel aan heeft is wachten
Whahaha echt waar joh? Nou als Ed op het moment supreme het lef heeft om met een camera binnen te komen wandelen dan trap ik bij de eerst volgende wee de camera uit zijn handen whahaha :lol:
jorina schreef:mayella je vriend/man mag altijd bij de ks aanwezig zijn tenzij jij door 1 of andere reden niet goed reageert op de ruggeprik want dan ga je onder algehele narcose en dan mag het niet helaas maar dat gebeurd niet zo heel erg vaak
gezellig kim tuurlijk mag en kan je nog steeds mee hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D
mayella schreef:jorina schreef:mayella je vriend/man mag altijd bij de ks aanwezig zijn tenzij jij door 1 of andere reden niet goed reageert op de ruggeprik want dan ga je onder algehele narcose en dan mag het niet helaas maar dat gebeurd niet zo heel erg vaak
gezellig kim tuurlijk mag en kan je nog steeds mee hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D
En een ruggeprik is nouw net mijn probleem :oops:
Hier sta ik heel negatief tegen over.. Ik werk met mensen met lichamelijke handicap.. (en hersenletsel..) Hier zijn mensen bij die vanaf hun geboorte verlamd zijn, open rug.. En dan zou ik me voor ks half plat laten leggen.. Het klopt gewoon niet.. Nu ik het typ schieten me weer de tranen in mn ogen..
Zal t volgende week met de gyn hier wel even over hebben... T zit me niet lekker ;)
sonja2009 schreef:mayella schreef:jorina schreef:mayella je vriend/man mag altijd bij de ks aanwezig zijn tenzij jij door 1 of andere reden niet goed reageert op de ruggeprik want dan ga je onder algehele narcose en dan mag het niet helaas maar dat gebeurd niet zo heel erg vaak
En een ruggeprik is nouw net mijn probleem :oops:
Hier sta ik heel negatief tegen over.. Ik werk met mensen met lichamelijke handicap.. (en hersenletsel..) Hier zijn mensen bij die vanaf hun geboorte verlamd zijn, open rug.. En dan zou ik me voor ks half plat laten leggen.. Het klopt gewoon niet.. Nu ik het typ schieten me weer de tranen in mn ogen..
Zal t volgende week met de gyn hier wel even over hebben... T zit me niet lekker ;)
volgends mij is het wel beter voor je kindje dan onder gehele narcose en soms heb je het gewoon helaas niet helemaal voor het zeggen hoe vervelend het ook is
x--jessy--x schreef:Whahaha Sonja, alles is prima ja, maar een camera op je doos :shock: nee, dat kan echt niet!!
Jorina wel fijn dat zo'n zuster dat dan doet!! Is een goede om te onthouden!! Want ben er zelf echt zo een die dat soort dingen vergeet en er dan geen foto's van heeft en zo :oops:
Tessa wat fijn zeg, dat de pijn vandaag wel mee valt!! Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op!!