Dikke knuffel voor jouw jamilah!
Knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Esh schreef:Goeiemorgen meiden!
Ik heb nog niks bijgelezen, ben zo beroerd als iets.
Heb me helaas ziek moeten melden op het werk!
Voel me zo lullig, want ik zou vandaag ingewerkt worden op een nieuw 'iets'.
Mn rug doet ook zo enooooorm zeer, niet normaal gewoon. Lijkt wel of mn buik ook een groeispurt heeft gehad ofzo, gister in de supermarkt vroeg er iemand of ik miss zwanger ben :?
Potverdikkie ik baal dr van :(
jorina schreef:woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
esh is tien weken
he en snippie jij 17 :D
jorina schreef:gaat die van jou ook nog verspringen dan esh want die onderste staat ook nog op 9+6
snippie schreef:Liminous
spannend meid vandaag naar de FA
Liminous schreef:snippie schreef:Liminous
spannend meid vandaag naar de FA
Jaa zeker spannend!
Had gisteren ff hoop dat ik ongesteld zou worden.. Na de seks bij het afvegen was t een klein beetje roze.. Tampon in gedaan, en vanmorgen zat er een ietsiepietsie bruin aan.. Wel vreemd want normaal barst t altijd gelijk los als t eenmaal begint.. Dag 42 inmiddels.. Maar wie weet wat deze dag ons nog gaat brengen 😃
Jorina gefeliciteerd met je 22 weken!
Esh gefeliciteerd met je 10 weken!
En Snippie gefeliciteerd met je 17 weken 😃
( Jeetje wat vliegt die tijd soms zeg )
Liminous schreef:Op CD 38 geloof ik.. Of 36.. Weet t nie precies meer..
Maareuh.. Gaat goed hier 😢
Kreeg net een telefoontje van de assistente dat de FA ziek is en de afspraak verzet moet worden :(
Liminous schreef:Heb net de assistente gesproken, maar kon inprincipe Dinsdag middag terecht.. Alleen moeten mn vriend en ik dan allebei werken.. Toen kon het Donderdag.. Maar dat vond ik wat laat.. Dus nu gaat ze kijken of de FA het goed vind of ik Dinsdag ochtend kom terwijl ze dan eigenlijk operaties doet, maar het is nog niet volgepland.. Ze belt me zo terug..
Net naar de wc.. En eindelijk... ROOD!!!!
Liminous schreef:Haha ja voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik ongesteld ben!
Hoop dat ze snel terug bellen want ga zo met een vriendin de markt op en wil ook graag nog ff naar t strand..
Esh schreef:Limi, gek he dat je soms zo 'blij' kan zijn als je ongesteld bent.
Je kunt iig weer lekker verder nu!
Syl, precies .. het komt steeds dichter bij die grens :mrgreen:
Ja heerlijk het strand, wij wonen er ook erg dichtbij .. alleen in mn eentje is dat niet zo gezellig ;)
Esh schreef:Lekker snippie, wij hebben gister ook nog best lang buiten gezeten met een vestje aan. Heerlijk.
Syl, lekker dagje!
Balen dat je zaterdag weer alleen staat.
Wij hebben woensdag weer een echo..
en die maandag daarop de termijnecho!
En jij?
Babii schreef:Waar blijft nou die buikfoto (zonder gezicht) Esh 😂 :lol:
Esh schreef:Kim, ja van een paar 100 euro kun je heel wat andere leuke dingen doen!!
Ik heb weeer zin in friet :? Ik ga proberen mn ventje zo over te halen frietjes te eten vanavond, met salade dan, vooruit 😂
Hij ziet me het liefst de heledag wortels, tomaten en komkommers eten :ugeek: :mrgreen:
sonja2009 schreef:ik lees belasting dienst en word gelijk misselijk heb toch eens ruzie met ze gehad had 1 dag te laat mijn wegenbelasting betaald kreeg gelijk een brief met een boete terwijl ik 3 jaar op verzilverings geld heb moeten wachten ik moest hun 39 euro betalen en zij mij 400 ik had ook een boete moeten sturen
x--jessy--x schreef:Ow ja, ik zou weg gaan zei ik net hé? :?
Ga dat dan maar eventjes snel alsnog doen 8-)
sonja2009 schreef:even kijken of hij het doet een buikfoto van mij van vandaag
http://www.mijnalbum.nl/Album=YJGW8ASU
sonja2009 schreef:even kijken of hij het doet een buikfoto van mij van vandaag
http://www.mijnalbum.nl/Album=YJGW8ASU
sonja2009 schreef:snippie heb niet iedereen op hyves
babi gaat echt in ene heel hard dacht dat hij best wel klein was maar dat valt vies tegen het voelt ook of hij elk moment kan gaan ontploffen
Babii schreef:Mijn arm is zo lam als wat :(. Enneh........ Me zusje vraagt of ik 1 juli mee ga naar haar echo :? :shock:
@ Son, jaaaaaa inderdaad meissie! Vindt hem niet op knappen staan, maar je ziet echt dat ze de laatste groeispurt nog even krijgt :mrgreen:
snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie heb niet iedereen op hyves
babi gaat echt in ene heel hard dacht dat hij best wel klein was maar dat valt vies tegen het voelt ook of hij elk moment kan gaan ontploffen
nee weet ik meissie!! ik bedoelde gewoon dat ik het ook hier weer wilde doen:)!
knuf
Babii schreef:Mijn arm is zo lam als wat :(. Enneh........ Me zusje vraagt of ik 1 juli mee ga naar haar echo :? :shock:
@ Son, jaaaaaa inderdaad meissie! Vindt hem niet op knappen staan, maar je ziet echt dat ze de laatste groeispurt nog even krijgt :mrgreen:
sonja2009 schreef:snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie heb niet iedereen op hyves
nee weet ik meissie!! ik bedoelde gewoon dat ik het ook hier weer wilde doen:)!
knuf
vind ik erg lief van je
Babii schreef:Geen idee Snippie! Snap niet hoe ze dat durft te vragen....
Babii schreef:Dat kind weet dat ik er niks van moet hebben! Ze raakt stiekem zwanger door der pil om haar vriend te claimen ;). En nu.... Tsjah nu wil ze ineens trouwen want dan heeft der vriend evenveel rechten als haar.
Ze wil die jongen gewoon claimen als een gek, maar dat doe je neit op deze manier!!!!!!!!!!!!
Babii schreef:Dat zal hem hoogstwaarschijnlijk niet eens boeien ;). Hij wilde geen kind en roept dat nog steeds. Maar ze is er zelf o zo gelukkig mee.... Frustrerend...
Goh, heb gewoon buikpijn van de inwendige echp van 30 minuten pfff
Prinses88 schreef:Waarschijnlijk zal dit toch niet gaan werken, als hij het kind niet wil en zij wil het wel..
Komen ze dan nog wel achter toch?!
Wel vervelend dat ze jou nu vraagt terwijl je al genoeg aan je hoofd hebt!
Hoe is 't nu met je meid, las dat je buikpijn hebt van de inwendige echo en hoe is 't met je arm?