snippie schreef:Ik zit nu heerlijk buiten!!
Knuf
lekker hoor, ik zit al weer binnen, was me te warm 😉
snippie schreef:Ik zit nu heerlijk buiten!!
Knuf
sylvia22 schreef:snippie schreef:Ik zit nu heerlijk buiten!!
Knuf
lekker hoor, ik zit al weer binnen, was me te warm ;)
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie schreef:Ik zit nu heerlijk buiten!!
Knuf
lekker hoor, ik zit al weer binnen, was me te warm ;)
het is hier goed te doen!
Moet je vanmiddag weer werken?
Liminous schreef:Dank je Snip! Hoe is het met jou dan? Heb je nog erg veel last van misselijkheid enzo?
jorina schreef:haha ja gaat wel weer hoor
maar nu loopt het snot :oops: uit mijn neus vandaan dus denk dat ik ziek ga worden
kon vanmorgen ook al moeilijk uit bed komen
ben maar vast begonnen aan ocsilo dinges dan hoop ik dat het een beetje beperkt blijft
jorina schreef:nou inderdaad esh waar blijven ze desnoods haal je daar ook het hoofdje vanaf 😉 😂
ik hoop ook dat het beperkt blijft
heb net maar ff huisarts gebeld of ik wel ocsillo dinges mag hebben
staat wel in de bijsluiter maar denk bel toch maar voor de zekerheid
Jamilah79 schreef:Sonja: Hoe is het nu met je meid?
Denk wel ok, anders was je niet hier nu, hahaha, dus je meisje wil er nog steeds niet uit 😂
Jorina: he balen meid, hopelijk helpt die tabletten van oxilo.
Snippie; hey lekker meid, maar 2 dagen werken, heerlijk!
Esh: idd, nu we een buikfoto gezien hebben willen we natuurlijk ook een echo van je zien!
We zijn allemaal zo nieuwsgierig hahaha.. :oops: .
Iedereen laat ze zien dus willen we die van jou ook zo graag zien!
Dus idd, kom op met die echo meid!
T is aftellen naar de 1e verjaardag van mijn ventje, joepieeeee
ik heb al slingers en ballonnen gekocht om de boel in huis te versieren, alleen we vieren zijn verjaardag pas het weekend erop voor de familie/vrienden.
sylvia22 schreef:jamilah, wat een leuke foto's weer van je kleine mannetje bij de geitjes 😃
snippie, he bah nog steeds misselijk 😈
jorina, hopen dat het idd niet doorzet.
esh, idd ik ben ook erg benieuwd naar de echo foto's ;)
jorina schreef:kan het hier niet neer zetten want mijn schoonzusje wil nog wel eens lezen op dit forum
anders is de verrassing er af :?
Esh schreef:Goeiemorgen meiden!
Niet bijgelezen, gaat niet zo goed de laatste dagen .. pff :|
Lees net wel iets over namen .. leuk joh dat jullie eruit zijn.
Wij hebben echt nog niet eens een beeeetje een idee :? 😂
Ik ga even plat op de bank!
sylvia22 schreef:waarom staat er een paperclip voor onze forum
Jamilah79 schreef:sylvia22 schreef:waarom staat er een paperclip voor onze forum
Whahaha goede vraag syl!
Ik heb helaas geen antwoord hahahaha... zal eens uitzoeken wat het is/betekend.
iddEsh: Zoals Snippie al schrijft zijn we erg benieuwd naar je echofoto! ;)
sylvia22 schreef:esther, hoe kun je die als bijlage toevoegen dan? en hoe kan ik die zien?
Esh schreef:Snippie, die zullen er nog niet komen .. heloas.
Miss na de 12 weken.
Ik wil ze voor mezelf zoiezo allemaal een keer 'onder elkaar hebben' , die wil ik tzt wel graag plaatsen.
Woensdag gaan we/mn moeder het de rest van de familie vertellen .. spannend!
sylvia22 schreef:ik wil jullie toch even mijn droom van vannacht vertellen:
allereerst werd ik helemaal bezweet wakker, niet normaal. zelfs als ik ziek ben zweet ik nog niet zoveel.. de druppels liepen gewoon via mijn rug en benen naar beneden, heb me vannacht lopen verschonen ik was zeiknat :shock: herkennen jullie dit.
nou ja daarna in slaap gevallen en toen droomde ik dat ik was bevallen van een jongen (1 kindje :? ) en hij heette Martijn (wat een enorme lelijke naam 😂 ) hij was volgens mijn berekeningen 4 weken te vroeg geboren en volgens de verloskundige (wat mijn tante was) 6 weken te vroeg en hij was zelfs te zwaar qua gewicht ondanks zijn vroeggeboorte 😂 nou dat was mijn droom wel zo;n beetje, maar vond het zo vreemd.. allereerst was het er 1 en dan ook nog zo'n vreselijke naam en dan is mijn tante ook nog de verloskundige :? ohja ik ben bij mijn ouders thuis bevallen
Jamilah79 schreef:Syl: hihihi, wat kan je naar dromen tijdens zwanger zijn!
ik had in me zwangerschap toen een droom dat ik hoogzwanger was en dat mijn vriend ineens geen vader meer wilde worden en hij sneed zo mijn buik open en haalde ons kid eruit en gooide hem over de reling van de flat :shock: . Nou toen werd ik ook drijfnat wakker haha...
gelukkig is het niet echt en schijnt gewoon dat je heftiger droomt tijdens het zwanger zijn.
EstherH schreef:Speciaal voor liminous dan ;)
EstherH schreef:Speciaal voor liminous dan ;)
snippie schreef:sylvia22 schreef:waarom staat er een paperclip voor onze forum
huh zie hem niet hoor!
kan zijn omdat etsher net een foto heeft toe gevoegd een bijlage zge maar/
sylvia22 schreef:esther, hoe kun je die als bijlage toevoegen dan? en hoe kan ik die zien?
Babii schreef:sylvia22 schreef:esther, hoe kun je die als bijlage toevoegen dan? en hoe kan ik die zien?
Nee, dat kunnen jullie niet zien ;).
@ EstherH, heb even je bijlage verwijderd en je foto geupload. Staat in je berichtje speciaal voor Liminous.
Esh schreef:Ik ben nog steeds ziekmeld op het werk ..
nu word ik net gebeld, voicemail ingesproken .... ze klonkt niet al te vrolijk en verwacht dat ik vandaag terugbel.
Wat moet ik nou :? , ze weten van niks!
Moet woensdag weer werken, wilde me morgen weer beter melden en proberen woensdag wel te gaan ...
Babii schreef:sylvia22 schreef:esther, hoe kun je die als bijlage toevoegen dan? en hoe kan ik die zien?
@ EstherH, heb even je bijlage verwijderd en je foto geupload. Staat in je berichtje speciaal voor Liminous.
Jamilah79 schreef:Hmmm, die foto is nu wel zichtbaar haha, wat vaag zeg. ik neem mijn uitspraak van net dus terug 😂 :mrgreen:
Esh schreef:Snippie, bijna niemand weet het nog .. dus ik heb eigenlijk alleen maar wijde tuniekjes aan (thuis wel jurkjes) dus je ziet het dan eigenlijk niet.
Ze verwachten het echt totaal niet, denk dat iedereen stijf achterover slaat.
Ik kan niet goed liegen ... vooral niet als ik nu zeg dat ik buikgriep heb .. en volgende week kom vertellen dat ik zwanger ben. Daar zie ik ook nog steeds tegenop, hoe moet ik dat toch gaan brengen.
sylvia22 schreef:Babii schreef:sylvia22 schreef:esther, hoe kun je die als bijlage toevoegen dan? en hoe kan ik die zien?
nou ik kon hem wel zien hoor
Babii schreef:Jamilah79 schreef:Hmmm, die foto is nu wel zichtbaar haha, wat vaag zeg. ik neem mijn uitspraak van net dus terug 😂 :mrgreen:
Moet je wel even kijken wat er onder dat bericht staat :P
Esh schreef:Ik zit gewoon ff helemaal te janken van de stress en alles.
Mn leidinggevende heb ik 2 keer gezien .. ze heeft zelf geen kinderen (zelf een beetje een hekel aan als ik mn collega's moet geloven) en komt dan ook bijna nooit op onze afdeling.
Zij zal toch degene zijn die ik het als eerst moet gaan vertellen neem ik aan ....
Ik wilde idd wachten tot na de 12 weken, iig tot na de echo woensdag.
Werk er nog niet zo lang, dus dat maakt ht ook allemaal een beetje ingewikkeld/vervelend vind ik zelf
Voel me echt een enorme hormoonbom op het moment :| :roll:
Babii schreef:Oke syl :)!
Ik ga snel verder werken, want dat netwerk in Hilversum is zo traag als de neten :(.
sylvia22 schreef:heb weer lopen spugen bah!!! snap er niks van..
ik dacht dat ik honger had en ineens (ik stond onder de douche) moest ik spugen.. gelukkig stond de wastafel dichtbij!
en nu heb ik nogsteeds honger :?
raar toch?