sonja2009 schreef:Ik wil ook zo´n citruspers vind het alleen zonde van me geld dus doe het elke keer nog met de hand persen
Son dan mag jij hem wel hoor, nu Lun er toch een bij de Blokker gaat halen 😉 Wij hebben hier een erg kleine keuken, dus als die weg is, dan heb ik meer plek voor mijn bakspullen, want ik bak regelmatig een cake of een taart, maar pers nooit sinaasappels. Ben ik te lui voor 😛
Jorina, we houden het low key dus hoeven er gelukkig niet heel veel voor te sparen. Mijn jurk krijg ik van mijn ouders hebben ze altijd gezegd, en we willen alleen een receptie geven voor onze beste vrienden en familie. We trouwen tenslotte omdat we van elkaar houden, en niet om het feestje 😉 Ben wel eens bij een overdadige bruiloft geweest waarbij bij het overduidelijk was dat ze het alleen deden om te showen, blèh, vind ik niets aan. Het liefst zouden we trouwen op het strand, ik met mooie jurk met blote voeten, en daarna foto's maken op het strand en dan de receptie in een strandtent (zoals Timboektoe in Wijk aan Zee) met lopend buffet en een live band. Liefst Salsa (daar doen we aan) of Travasi (hebben we mooie herinneringen aan). Het lijkt me ook gaaf om dan met een projector op een scherm allemaal foto's van ons samen en met onze goede vrienden en familie te projecteren. Ow ja, en het liefst laten we de ringen brengen door de katten met een kussentje op hun rug, maar we denken niet dat dat gaat werken hihi 😉