ik snoepte voor me zwangerschap ook al haast nooit.
1keer per maand of zo als het niet minder was.
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:ik weeg nog steeds 61 kilo athans 4 weken geleden, dus ben erg benieuwd morgen 😂
maar kom je eigenlijk met een tweeling sowieso meer aan?
sylvia22 schreef:ik weeg nog steeds 61 kilo athans 4 weken geleden, dus ben erg benieuwd morgen 😂
sonja2009 schreef:sylvia22 schreef:ik weeg nog steeds 61 kilo athans 4 weken geleden, dus ben erg benieuwd morgen 😂
tuurlijk ga je meer aankomen je hebt straks sowieso 2 kindjes in je buik meer vruchtwater etc
Esh schreef:Lun, ja je druk het eigenlijk precies goed uit!
Mn vriend zegt steeds ... wij willen toch kindjes? Dan ga je dr toch ook van genieten en voor zorgen of niet dan?
Dat is ook wel weer zo!
Ik vind een gastouder opzich idd een goed idee ..
mn vriend vind het dan weer iets minder dat er geen controle op zoiemand is.
Het moet dan wel heeeeel vertrouwd zijn.
Dat gaat denk ik via gastouderbureaus he?
Ik denk dat ik daar vandaag eens even ga informeren!
Thanx meis .. af en toe is het zo fijn als een ander even meedenkt, even die bevestiging oid geeft!
Ik denk trouwens dat ik een bannertje op mn hyves ga zetten, ik kan het gewoon NIEEEET laten! hihi
Edit, ik pas trouwens ook heeel goed op mn eten hoor.
Ik wil heel graag weer mn mooie figuurtje terug straks en dan moet ik denk ik geen 25 kilo (zoals mn schoonzus) aankomen.
Verder heb ik gewoon maar een keer de kans dit kindje gezond op de wereld te zetten ...
Opzich eten wij altijd al wel best gezond, dus eigenlijk hoeft ik niet heel vee te laten of toe te voegen ofzo!
sylvia22 schreef:snippie, tuurlijk geniet je meid!!
pfff wou zouden morgen naar een nieuwe auto gaan kijken en nu krijgt mijn vriend weer een werkopdracht...
wat een k*t organisatie zeg!!!! wordt er echt niet goed van..
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie, tuurlijk geniet je meid!!
pfff wou zouden morgen naar een nieuwe auto gaan kijken en nu krijgt mijn vriend weer een werkopdracht...
wat een k*t organisatie zeg!!!! wordt er echt niet goed van..
das minder syl:(
snippie schreef:Je zei het al hè Kim !!
Anders goed aan geven op het werk syl!
Want idd dit kan zo niet !
Meiden ik ben werken!
Kus
EstherH schreef:hee meiden,
k heb niks bijgelezen maar vanaf nu klets k gewoon weer mee :mrgreen:
Storm1987 schreef:Snippie en Esh, ben het zo volledig met jullie eens wat voedsel tijdens je zwangerschap betreft. Heel veel vrouwen zien een zwangerschap een vrijbrief om alles te vretenw at los en vast zit en worden dan mega extreem dik. Ik vind dat zo achterlijk he! Ik heb tijdens mijn zwangerschap extra gezond gegeten omdat dat beter is voor de kleine. Als ik s avonds trek had in iets lekkers nam ik meestal een gekookt eitje of een stuk fruit. Toch kwam ik wel erg aan de laatste weken. Ik was heel bang dat ik mijn oude figuur nooit meer terug zou krijgen.Maar ik trok na 2 weken al gewoon weer min oude strakke spijkerbroeken over mijn kont heen.
En Snippie, dat je jezelf niet volvreet tijdens je zwangerschap BETEKEND NATUURLIJK NIET dat je niet van je zwangerschap kan genieten. Wat een onzin, net of je alleen kunt genieten wanneer je je vol zou vreten! Ik vind jou juist alleen maar verstandig door op te letten. Zeker ook ivm rugklachten! Want hoe meer je aankomt hoe zwaarder het is!
Babii... het zal toch wel weer te mooi om waar zijn dat jij nou eens positief nieuws zou krijgen. Baal voor je 😞 dikke knuffel
EstherH schreef:Ik hou er ook niet mega rekening mee... ik eet wel gezond maar als k 's avonds honger heb zet ik ook rustig de frituurpan aan haha
Liminous schreef:Syl, als je een potje haalt bij de apotheek kan je daar morgenochtend gewoon in plassen en dat inleveren bij je HA. Ze hebben dan als het goed is meteen de uitslag voor je, en anders kan je later terugbellen. Denk niet dat de gyn dat doet..
Hoop voor je dat het meevalt!
Jamilah79 schreef:Even voor de goede orde, de 18 kg die ik zo wat aankwam was niet alleen van alle vette happen hoor!
Ik at verder heel gezond en heel divers, netjes me fruit en groentes, had alleen erg veel trek in patat. Daarentegen liet ik andere ongezonde dingen als koek en snoep weer staan 3want dat lustte ik ineens niet meer.
Daarbij kwam ook nog dat ik erg veel vruchtwater had ;)..
Ik zag het ook niet als een vrijbrief om alles wat los en vast zat te vreten!!!
Zoals iemand anders al opmerkte verschilt het ook erg per persoon of de kg's eraan blijven na de tijd of niet en gezien mijn verleden qua gewicht wist ik wel zeker dat ik in no-time weer slank zou zijn, en dat klopte dus als een bus. ik kwam na 3 dagen zh weer thuis en niemand van mijn buren en zo geloofde dat ik 3 dagen ervoor bevallen was, zo slank was ik al weer. het bewijs was natuurlijk Ben Aïssa in de maxicosi en het moeilijke lopen naar de lift ;).
Kim; tja, als je gyn zegt spuiten, misschien toch maar weer doen meid!
Syl: Even urine naar de ha brengen, weet je in no time waar je aan toe bent!
En idd, in je zwangerschap merk je een blaasontsteking niet zo heel snel op..
Snippie: te laag ijzergehalte dus..aan de staaltabletten dan maar? of aan de roosvicee ferro!
verder alles wel goed met jullie ukkie?
sylvia22 schreef:snippie, waarom mag je geen ferro?
ik drink nu elke dag een glad ferro
sylvia22 schreef:snippie, word je nu goed in de gaten gehouden?
sylvia22 schreef:snippie, word je nu goed in de gaten gehouden?
sylvia22 schreef:vanaf wanneer gaan ze eigenlijk je urine testen? ik heb nog nooit bij de gyn. urine hoeven in te leveren..
of doen ze dat standaard pas aan het einde van de zwangerschap?
Lunanoa schreef:Ik heb alleen urine hoeven inleveren toen ik bijna flauwviel. Dus pas als er iets afwijkt van het normale, checken ze dat.
Snippie: Het kan toch geen kwaad om dan naast je medicatie ferro erbij te nemen? Is toch alleen maar goed lijkt mij...? Of zie ik dat verkeerd...
sonja2009 schreef:volgends mij zit ze ook nog wel lekker want er is echt geen enkele teken te bekennen dat het gaat beginnen
Esh schreef:Sharon wat fijn meid! Toch een stapje in de goede richting!
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes op hyves, erg leuk :mrgreen:
Babii schreef:Ik lig serieus onder me bureau van het lachen whahahahahaha. Maar wat een klootviolen zijn dat zeg! Walgelijk!!!
Ben even aan het bellen met de verzekering voor een prive kliniek (IVF)...... Just for sure, mochten ze me weigeren in het UMCU.
Stelletje halve tamme daar ! ze stikken maar in die auto
Babii schreef:Whahahaha, ik lachte meer om je opmerking:Stelletje halve tamme daar ! ze stikken maar in die auto
Maar neem vooral je honkbalknuppel mee 😂 !!! Ze zijn wel behoorlijk gek! En moeten ze dit soort dingen niet eerst overleggen alvorens ze iets nieuws plaatsen in de auto?
Prinses88 schreef:Daag meiden!
Ben al een hele tijd niet geweest, druk en heel vele pijn steeds.. Gister op schoolreisje geweest met de kleuters, was geweldig maar heb het gistermiddag/avond dan ook wel gemerkt :shock: Gelukkig een goede nacht gehad en vandaag het goede nieuws gekregen dat ik een stageplek heb hier in het dorp! Nu alleen de opleiding nog overhalen door middel van een officiële aanvraag..
Syl, veel plezier bij je echo!
Sharon, wat een goed nieuws meid.. Hoop dat het deze keer beter gaat!
Babii, hoe is 't met jou meid?
Snippie, wat vervelend van je lage ijzergehalte.. Hopen dat die medicijnen aanslaan!
Verder ben ik het een beetje kwijt, was teveel om bij te lezen..
Schorpioentje87 schreef:Babii: Pff ja he is ook snel gegaan! Vind ik zelf ook :shock: Nu idd nog eerst maar even genieten van mijn buikje want voor je het weet is die ook weer weg :roll:
Pff hoop dat jou lichaam nu eindelijk eens mee gaat werken, word wel echt tijd nu hoor!! Je hebt al zolang geduld moeten hebben!!
Meiden ik ga me snel klaarmaken moet om 12 uur beginnen en eerst nog ff met Diesel lopen :lol:
Prinses88 schreef:Babii, ga nu een afspraak maken bij de fysiotherapeut.. Misschien voelt die wel wat er mis is en ben ik van dat hele gezeur in het ziekenhuis af..
Hoop zeker dat ze akkoord zullen gaan, en anders de onderwijsinspectie maar eens vragen haha! 😃
Zal even wat eten, ben net zo'n vuilnisbak wat dat betreft.. Eet de hele dag maar door en kom niks aan..
Babii schreef:Prinses88 schreef:Babii, ga nu een afspraak maken bij de fysiotherapeut.. Misschien voelt die wel wat er mis is en ben ik van dat hele gezeur in het ziekenhuis af..
Hoop zeker dat ze akkoord zullen gaan, en anders de onderwijsinspectie maar eens vragen haha! 😃
Zal even wat eten, ben net zo'n vuilnisbak wat dat betreft.. Eet de hele dag maar door en kom niks aan..
Heeeeelll goed van je meissie 8-) . Snippie is ooit naar een speciale arts geweest en die voelde gelijk wat er met haar man was... Wellicht is z'n iemand een optie voor je?
Hoop in ieder geval dat de fysio je snel verder helpt!