BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Haha, gaaf he z'n beamer! Bij ons hebben ze die in de kantine opgehangen (op het werk) en ze kunnen dus de hele dag door kijken :mrgreen: .
Babii schreef:Haha, gaaf he z'n beamer! Bij ons hebben ze die in de kantine opgehangen (op het werk) en ze kunnen dus de hele dag door kijken :mrgreen: .
Babii schreef:Bedoel je niet 2 juli :P
Babii schreef:Laatste bericht van me, ben erg ego bezig! Sorry... Mijn ovu test is echt bijna postief... Kan iemand me even uitleggen hoe dit kan als je spuit :|
Babii schreef:Trouwens, ben gewoon door de drukte vergeten te reageren op Sharon!! Lieverd, wat onwijs knap dat jullie de keuze hebben gemaakt om toch nog 1 maandje te wachten. Kan jij niet duits dan, vondt dat Jetz Geht Losss wel goed :P. Ik schrijf het nu op de Kim ala Kim manier 😂 .
@ Schorpioentje, hoe vonden de kids het cadeau van je afscheid voor je zw. verlof????
sylvia22 schreef:snippie, ons boeit het ook niet, ik ben gewoon te nieuwschierig om tot de bevalling te wachten :lol:
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie, ons boeit het ook niet, ik ben gewoon te nieuwschierig om tot de bevalling te wachten :lol:
wij zijn ook te nieuwschierig hoor !
:)!
En ach ze zeggen dan is de verrassing weg maar het is al een verrassing dat het gelukt is hè meid!
Knuf
Storm1987 schreef:
geslacht is uiteindelijk niet belangrijk maar wel leuk en handig om te weten
Prinses88 schreef:Jorina & Babii, hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad bij Lun en Owen!! 😃 Hij is vast helemaal geknuffeld en verwend..
Syl, ik denk dat jij een jongen en een meisje krijgt!
Denk dat Snippie een jongen krijgt..
snippie schreef:Prinses88 schreef:Jorina & Babii, hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad bij Lun en Owen!! 😃 Hij is vast helemaal geknuffeld en verwend..
We gaan het merken !
Snap alleen niet hoe sommige mensen er bij komen hihi!
Prinses88 schreef:snippie schreef:Prinses88 schreef:Jorina & Babii, hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad bij Lun en Owen!! 😃 Hij is vast helemaal geknuffeld en verwend..
We gaan het merken !
Snap alleen niet hoe sommige mensen er bij komen hihi!
Geen idee, heb het destijds bij 4 collega's ook goed geraden!
Het is een voorgevoel, maar je weet toch nooit of die klopt haha..
Prinses88 schreef:Is ook apart, maar een gevoel kun je soms zomaar hebben..
Ben heel benieuwd wat het nu straks echt wordt! 😃
Pijn gaat vandaag wel goed, was veel zitten dus dan valt het over het algemeen wel mee!
Merk wel dat het stijf is, maar liever zo dan die heftige pijn van afgelopen week..
snippie schreef:Prinses88 schreef:Is ook apart, maar een gevoel kun je soms zomaar hebben..
Ben heel benieuwd wat het nu straks echt wordt! 😃
Pijn gaat vandaag wel goed, was veel zitten dus dan valt het over het algemeen wel mee!
Merk wel dat het stijf is, maar liever zo dan die heftige pijn van afgelopen week..
Fijn te horen dat het over het algemeen mee valt vandaag!
Jah woensdag weten we het als het goed is!
Nou dames ben er weer vandoor voor vandaag!
Fijne avond !
Ik ga straks film kijken op groot scherm heerlijk zo,n beamer!
Kus
sylvia22 schreef:Babii schreef:Laatste bericht van me, ben erg ego bezig! Sorry... Mijn ovu test is echt bijna postief... Kan iemand me even uitleggen hoe dit kan als je spuit :|
misschien toch een eitje?
Babii schreef:Verdrietig was ik niet, maar dat gevoel wat door je heen stroomt om z'n klein prachtig ventje. Dat is simpelweg niet te beschrijven en het heeft me wel weer de kracht gegeven te vechten voor ons kindje.... En nu maar hopen dat die er komt!
Liminous schreef:Ja ik weet niet hoe ik erbij kom, maar staat me iets van bij dat gezegd werd dat die testen niet helemaal positief worden..
Straks sowieso nog maar ff testje doen..
Hoe is t verder met jou Syl ?
Soetje1986 schreef:Een vraagje.. afgelopen vrijdag heb ik (dacht ik ) me ei gevoeld... donderdag en zaterdag geklust.... Nu zondag verloor ik toen straks een klein beetje rozig bloed... wat kan dat zijn? iemand hier ervaring mee? hoelang duurt het voor je innesteling hebt? want ik begreep dat je dan een beetje bloed kan verliezen?
Jamilah79 schreef:Whoeiii babii, wat kan je hard zijn 😉 😂 :mrgreen:
Jamilah79 schreef:limi: heb je ook gelijk in hoor!
Als je ergens binnen komt vallen kan je op zijn minst even voorstellen vertellen wat over jezelf.
Want idd, in een topic worden soms ook best wel hele privé dingen besproken en dan komt er even iemand binnen met een vraag...en zo ineens zijn ze ook weer weg.
Dus je hebt helemaal gelijk ;)
Jamilah79 schreef:limi: Idd!
Soetje: Wil jij wel netjes blijven tegen de meiden hier?
babii weet vaak heel erg veel en als zij zich jou niet kan herinneren in dit topic eerder gepost te hebben en dan wel met een voorstelgesprekje, zal ze het meestal wel correct hebben.
Ik zit ook regelmatig in dit topic en ook ik kan me niet herinneren jou hier in dit topic al eens eerder gezien te hebben.
Soetje1986 schreef:@ Babi ik vind je uiterst onvriendelijk... zit aL SINDS 2 WEKEN op dit forum en heb wel degelijk voorgesteld.. gezegd hoe oud ik ben.. hoe me situatie is en wat we willen... zelfs over me miskraam... dus als je wat te zeggen hebt zorg dan wel dat je goed geinformeerd bent!!!
Heb ook twee mensen op hyves aan de hand van het forum... dus erg vriendelijk is het niet... maar ja mijn vraag staat dus voor de mensen die me zouden willen helpen wacht ik op een reactie...
Allemaal goed weekend gehad?
Hoe was Muse eigenlijk? Nog veel mensen voetbal gekeken?
Lunanoa schreef:Pfff meiden. Sorry dat ik het zeg hoor, wil niemand voor het hoofd stoten, maar vind dat jullie echt wel wat te hevig reageren op Soetje :?
Weet zij veel dat jullie zo'n hecht groepje zijn?
Ze komt gewoon op het forum waarvoor het bedoelt is, elkaar vragen stellen & ervaringen delen...... :?
MissMini schreef:Luun, hoe is het met je mooie mannetjeeeeee?!??!?! 😂
Ben zó verliefd op hem!!
sylvia22 schreef:dames, soetje heeft zich wel degelijk voorgesteld!! (zo dat moest ik toch even kwijt)
Babii schreef:sylvia22 schreef:dames, soetje heeft zich wel degelijk voorgesteld!! (zo dat moest ik toch even kwijt)
Wij hebben het nagekeken en het staat nergens ;). En met wij bedoel ik Jamilah en ik!
Babii schreef:Tweeling :|??? Heb ik iets gemist... Nee ik heb het echt nagezocht meis.... En het was totaal niet de bedoeling bot uit de hoek te komen (zo vond ik me berichtje ook niet, andere blijkbaar wel). Het ging me om het feit wat ik net uitleg.
@ Soetje, snap dat je snel zwanger wilt zijn! En mijn bericht was totaal niet rot bedoeld, sorry daarvoor! Als ik me bericht terug lees denk ik: nou er staat toch niks verkeerds in :oops: . Maar het ligt er net aan hoe een ander dat interpeteert en met welke "tonatie" zij dit leest.
Klopt dat je het in het andere topic heb gedaan, maar boeiend :P. We weten nu wie je bent en gewoon meekletsen.
Nerveus.... Haha, ja dat had ik ook de eerste rondes! Ik had net al geantwoord over dat op 2 DPO etc.... Weet niet of je dat gelezen hebt?
Jeetje en heb je een tweeling verloren :|. HEFTIG!!!
Babii schreef:@ Syl, zie net je foto hihi, jeetje je gaat hard meis! Erg mooi buikje hoor :mrgreen:
Babii schreef:Ahhh Limi, het zit je niet mee he!
Weten ze op het werk van je situatie af? Zo nee, misschien een optie dit te melden? Misschien begrijpen ze het dan....
En wees eerlijk naar ze toe, dat je met je ventje naar het ziekenhuis moest, dat er echt niks in je agenda stond, abo wisseling (neem desnoods bewijs mee) etc. etc.
Zit je niet mee he meis :(.