hey meiden,
hoe is het hier????
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
Babii schreef:Whahahah en toevallig is MRIJ ook on whahahahahah
becky88 schreef:in groningen zijn ze nooit slim geweest
daarom woont danny daar nog die voelt zich daar thuis 😂 :lol:
Babii schreef:becky88 schreef:in groningen zijn ze nooit slim geweest
daarom woont danny daar nog die voelt zich daar thuis 😂 :lol:
Soort zoekt soort zeggen ze he ;). En dan bedoel ik danny met ze minderjarige vriendin 😂 :lol:
Babii schreef:Pffff nee, die zijn waarschijnlijk opgegroeid tussen de hunnebedden hier in Culemborg, want die begrijpen het wordt BOEHHHH niet eens... Nee Becky, helemaal mee eens!
Schorpioentje87 schreef:Fijn dat het goed gaat met jullie!!
Hier gaat ieee ook gooedddd, lekker aan het genieten van mijn verlof 😮 Time flies!!
becky88 schreef:Babii schreef:Pffff nee, die zijn waarschijnlijk opgegroeid tussen de hunnebedden hier in Culemborg, want die begrijpen het wordt BOEHHHH niet eens... Nee Becky, helemaal mee eens!
dat bedoel ik!! 😂
tenminste als k kijk naar diegene die k ken
die durven niet eens buiten culemborg te komen :P
Schorpioentje87 schreef:Whahah en meteen zijn er weer van die onzingesprekken :? 😂 :mrgreen: :roll: Heeft toch wat met jullie te maken denk ik zo ;)
Schorpioentje87 schreef:Fijn dat het goed gaat met jullie!!
Hier gaat ieee ook gooedddd, lekker aan het genieten van mijn verlof 😮 Time flies!!
becky88 schreef:fijn dat het goed met je gaat meid!
nog ff en dan is jullie meisje er al!! 😮
weet nog zo goed dat je op msn kwam die zaterdag haha
becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
mrij geef mij niet altijd de schuld :twisted:
biatch ga bloemen tekenen
becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
Mrij schreef:becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
Jaloers???? :?
Babii schreef:becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
Nee, die jij kent is lekker zeg :? . Die is ook niet echt sociaal aangelegd als ie weer terug naar ze levenlozen leventje zonder Becky wil 😂 😂 😂 😂
Maar ff serieus, hoe is het met jou meis? In the love enzo?
@ mrij, whahaha ja dat weet ik ook nog en ze zegt og heel droog: is die positief whahahahahahahah
becky88 schreef:Mrij schreef:becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
Jaloers???? :?
whahahah nee echt niet!!!
Mrij schreef:Babii schreef:becky88 schreef:hahaha dan ken je toch heel andere mensen daar als ik 😂
Nee, die jij kent is lekker zeg :? . Die is ook niet echt sociaal aangelegd als ie weer terug naar ze levenlozen leventje zonder Becky wil 😂 😂 😂 😂
Maar ff serieus, hoe is het met jou meis? In the love enzo?
@ mrij, whahaha ja dat weet ik ook nog en ze zegt og heel droog: is die positief whahahahahahahah
Hahah idd! Daarvoor hoedfde je de foto niet eens te openen, dat kon je zo al zien
Babii schreef:Whahaha ja, ze was volgens mij net in bad geweest toen, had der tanden gepoetst en dacht: laat ik eens even kijken... Zegt ze heel droog: is deze test nou positief whahahahah.
Ik lag helemaal dubbel. En vervolgens kreeg ze dr foto volgens mij nie geplaatst, halve forum ermee bemoeien 😂
@ Mrij, was je nou al naar de HA geweest?
Babii schreef:Whahaha ja, ze was volgens mij net in bad geweest toen, had der tanden gepoetst en dacht: laat ik eens even kijken... Zegt ze heel droog: is deze test nou positief whahahahah.
Ik lag helemaal dubbel. En vervolgens kreeg ze dr foto volgens mij nie geplaatst, halve forum ermee bemoeien 😂
Schorpioentje87 schreef:Whahha ja ik kan me dat moment ook nog zo herinneren! Pff gaat echt snel allemaal zeg! Niet meer normaal!
Ja helemaal klaar voor haar komst!
Stiekem hoop ik ook dat ze al met 37 weken komt 😂 Hihi heeeeeerlijk genieten, al ben ik het nog niet zat hoor 😉 Ben gewoon zo nieuwsgierig..
En Mrij: Jij kan er ook wat van!! Hihi jullie zijn allebei van die heerlijke gekke meiden!!
Babii: Hihi thanx, het is zeker een leuke origenele naam, hij komt bijna niet voor! Nu is er iemand hier in het dorp geboren met die naam alleen anders geschreven :shock: :? 😈 :twisted: 😮 Dat geeft het toch niet of wel!?! Die naam is geloof ik in 2009 maar iets van 3 keer landelijk gebruikt! Wel dan op onze manier geschreven he 😉 Dus ook een paar keer op die andere manier, maar dan nog..
Mrij schreef:Babii schreef:Whahaha ja, ze was volgens mij net in bad geweest toen, had der tanden gepoetst en dacht: laat ik eens even kijken... Zegt ze heel droog: is deze test nou positief whahahahah.
Nee, ik ben aan de ovu testen gegaan.. heb het hele weekend er wakker van gelegen, ik denk dat ik gewoon nog niet toe ben aan de "MMM" dat geeft me (nu nog) zo'n beangstigend gevoel. Jullie zulllen me wel voor gek verklaren, want geloof me, onze wens is heel groot, maar aan die stap zijn we (ook Hendri) nog niet toe.
M'n cyclus is nog maar net een beetje normaal op gang, dus ik hoop dat ik vooralsnog gewoon m'n moeder en oma na ga doen. En anders gaan we na m'n drukke werkperiode wel naar de HA....
Schorpioentje87 schreef:Maar ik wou toen idd net in bad gaan en dacht toen nog even snel testen.. tanden poetsen en tussendoor spieken in mjn nakie 😉 En toen was ik zooooooo geschrokken, badjas aan en naar beneden naar mijn vriend gerend en vervolgens naar de laptop naar jullie :lol:
Babii schreef:@ Schorpioentje, ben wel erg benieuwd hihi :). Nee joh, dat maakt toch niks uit! Het gaat om jullie meisje en niet om die van een ander! Je hebt toch niks met die mensen te schaften ;).
@ Becky, whaha ja ik ook :P. Zat toen @ msn met dr whahahah.
@ Mrij, dat geeft toch niet meid! Als je er niet aan toe bent, dan moet je het ook niet doen. Achter de MMM moeten beide partners staan, het is al ingrijpend genoeg. Respect dat je daar nog even mee wacht.
Schorpioentje87 schreef:Oww jullie begrijpen me ietsjes verkeerd :? Ik trek me daar zeker geen 'hol' van aan hoor 😉 Bedoelde het meer op de manier van: dat is toch bijna onmogelijk!? Aangezien onze naam echt heel weinig voorkomt.. Snappie??
Mrij schreef:Schorpioentje87 schreef:Maar ik wou toen idd net in bad gaan en dacht toen nog even snel testen.. tanden poetsen en tussendoor spieken in mjn nakie 😉 En toen was ik zooooooo geschrokken, badjas aan en naar beneden naar mijn vriend gerend en vervolgens naar de laptop naar jullie :lol:
Hahaha wat grappig!! :mrgreen: Was een leuke zaterag, voor jou, maar ook voor ons! 😉
En ik hoop ook voor je dat je gewoon lekker eerder bevalt! Heb ook zo'n voorgevoel dat, dat bij jou ook wel gaat gebeuren!
Enne.. geen sorry zeggen, praat maar lekker veel, heb je al veel te lang niet gesproken :lol:
Schorpioentje87 schreef:Oww jullie begrijpen me ietsjes verkeerd :? Ik trek me daar zeker geen 'hol' van aan hoor 😉 Bedoelde het meer op de manier van: dat is toch bijna onmogelijk!? Aangezien onze naam echt heel weinig voorkomt.. Snappie??
Babii schreef:Ja, je moet echt meer dan 100% achter die MMM staan, het is echt alsof je in een mega rollercoaster van gevoelens terecht komt. Het is simpelweg niet te beschrijven wat dit met je kan doen, maar ook met je relatie.
Stephan en ik hebben een heel slecht seksleven door de MMM, soms strubbelingen, veel verdriet door alle klappen. Daarom zeg ik: men moet er 100% achter staan.
Natuurlijk brengt de MMM het mooiste wat er is (vaak dan) een kindje van je samen.. Kijk naar Snippie en Sylvia, echt prachtig wat het hun gebracht heeft kan er nog tranen van krijgen soms, maar ons heeft het tot nu toe één en al ellende, oftewel klappen gegeven...
Dus stap er echt in als je er meer dan 100% achter staat en eraan toe bent meis!!
EstherH schreef:whoeeeeeeee gefeliciteeeerd mayella!!!
Waar lees jij dat :mrgreen:
sylvia22 schreef:schorpioentje, check even je pb
Babii schreef:Zeg dames, doen jullie altijd zo eng met: Je hebt PB en dan die gezichtje erbij 😮 😊 😈
Whahaha 😂 😂 :lol:
sylvia22 schreef:Babii schreef:Zeg dames, doen jullie altijd zo eng met: Je hebt PB en dan die gezichtje erbij 😮 😊 😈
Whahaha 😂 😂 :lol:
hahahaah ja want het is eng.. we weten elkaars namen niet, maar tot nu toe met de gegevens die we hebben is de kans groot aanwezig dat het misschien dezelfde naam is :shock:
sylvia22 schreef:kim, nee maar de aantal x per jaar dat hij gegeven is komt overeen en de aantal letters.. :? ach we wachten af en anders hebben we straks 2 babygirls hier met dezelfde naam :lol:
Schorpioentje87 schreef:Jamilah: Ja ik denk dat je dan van mij niet meer wist wie is was, aangezien mijn naam hier ook niet overeen komt met hyves.. Ik heb dat ook met een paar meiden van het forum waarvan ik niet meer wet wie bij welke forumnaam hoort 😉
Syl: Hihi dat kan toch niet :roll:
Jamilah79 schreef:gelukkig maar hihihihihi...
hou nu eenmaal in de zoveel tijd een beetje optruiming in hyves en dan vliegt er nog wel eens iemand uit die er eigenlijk niet uit hoeft :oops: .