Zo zie je maar weer dat dat invloed kan hebben..
Hoop het overigens niet voor haar, zou geweldig zijn als ze straks goed nieuws heeft! 😃
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Jamilah79 schreef:Ik kom even snel hallo zeggen hier 😃 , fijn dat dat weer kan hihi...dus bij deze:
Hallo allemaal!
Doei allemaal!
Tot later dit weekend!
Babii schreef:Ja, ben echt helemaal gek aan het worden ahha. Nee, amar even serieus. Ik weet echt niet meer wat ik met dit *** lichaam aan moet :(
sylvia22 schreef:hoe doen de andere zwangere dames het deze zomer met zwemmen?
gewoon naar een meer? of echt naar een binnen zwembad?
Schorpioentje87 schreef:Hmm ik zal eens kijken, volgens mij staat er op dat formuliertje van de 20 weken echo wel iets over....
sylvia22 schreef:belde een vriendin van mij net: "ik ga een zwembad in de tuin halen van 3 meter" (ze wonen op een boerderij)
dus ik weet al waar ik aankomende week een paar keer zit met factor 50 😉
dames, ik ga zo lekker bij mijn ouders eten en vanavond verjaardag, dus tot morgen.
tessa, nee idd dat gun je niemand.
Storm1987 schreef:)
Ik ken trouwens iemand.... zij heeft heel haar zwangerschap gerookt en gedronken!!, maar ze at geen broodje filet :roll: dan denk ik, had dan NIET gerookt en nam dan af en toe een broodje filet. de kans dat je kind aan een broodje filet iets over houdt is veeel minder groot dan dat het van roken en alcohol wat overhoudt.
Mama2b schreef:ik heb echt geen idee.. waar moet je extra op letten dan?? of heeft ze dat niet gezegd.. weet ze zelf ook niet waarom dan?? ik heb het iig nog nooit eerder gehoord (of ik moet iets gemist hebben)..
Jamilah79 schreef:whahaha lachen he, lig hier nog steeds blauw hihi.. :mrgreen:
Babii schreef:@ Syl, ja heb de Ovitrelle al gezet. Had het gisteren moeten doen, maar was het vergeten :|. Ach, geen nood want ga toch niet klussen.
Eitje springt toch niet vanzelf he :P. Alleen jouw eigenwijze eitjes hihi.
Nee even serieus, maar mijn ovu test vanmiddag was negatief, terwijl er toch een ei van 20 mm zat.
Snap jij het of snap ik het?
sylvia22 schreef:Babii schreef:@ Syl, ja heb de Ovitrelle al gezet. Had het gisteren moeten doen, maar was het vergeten :|. Ach, geen nood want ga toch niet klussen.
Eitje springt toch niet vanzelf he :P. Alleen jouw eigenwijze eitjes hihi.
Nee even serieus, maar mijn ovu test vanmiddag was negatief, terwijl er toch een ei van 20 mm zat.
Snap jij het of snap ik het?
misschien dat jou eitje past 'springt" met 23 mm ofzo en dat hij morgen positief is :?
is die van mij gesprongen zonder hormonen? dat weet ik al niet eens meer :oops:
snippie schreef:fijne avond maam2be!!!
ze hadden het over onzeker heden en zo.
en eens soort buikpijn hebben en toen gooide ze plots dit in de groep:(!
snippie schreef:ohh zo sorry meissie:)!
maarje buik meis! en dat gaat nu alleen maar meer worden ;)
Babii schreef:Hoe goed mijn schoonmoeder alles ook bedoeld, ze zegt steeds: Ach kind, je bent nog jong alle tijd!
Terwijl ze weet van mijn bm.
sylvia22 schreef:
vraagje: heb je voor op je mobiel een andere site dan zwangerworden.nu/forum?
want als ik op de mobiel van mijn zusje ga dan kan ik me niet inloggen en niet reageren
sylvia22 schreef:kim, dat is idd niet leuk dan!
snippie, ik weet mijn gevoel nog als de dag van gisteren, maar hoe het elke maand ging met de spuiten dat weet ik niet precies meer, ook omdat elke maand anders was
vraagje: heb je voor op je mobiel een andere site dan zwangerworden.nu/forum?
want als ik op de mobiel van mijn zusje ga dan kan ik me niet inloggen en niet reageren
sharon_ schreef:Ben blij dat je zelf al zegt dat die woorden er niet zijn.. Want die zijn er ook helaas niet.. Zelfs me vriend kan me amper uit deze dip krijgen.. Ik gruwel gewoon van dr berichtje waarin ze typt in hoofdletters: IK MAG OP ROZE.. Bah bah bah, en wanneer ik dan? Ik gun het dr echt wel hoor, en ben blij dat ze niet door deze hell hoeft als wij doorheen moeten. Maar kom op, had wel iets meer respect naar onze kant verwacht. Had het er nog over met Jorina, Kim en Snippie toen op de meeting. En misschien komt het ook nog wel extra hard over omdat ik anders als ik die tp van de cryo had gehad, vandaag ook had mogen testen!!!
Maar ik zal zo wel een keer stoppen met zeuren 😛 , maak het er hier niet gezelliger op.
Hoe is het met je buikje Esther?
sharon_ schreef:Hihi ben blij dat het goed gaat! Jullie meisje is dus lekker aan het groeien.. Wanneer gaan we weer een buikfoto zien dan 😛 ?
snippie schreef:
dames die al over de 20weken zijn of bevallen zijn ik heb een vraagje!
in het een ander topic waar ik schrijf schreef iemand dat je in de 5maand van je zwangerschap extra moet opletten.
kan iemand mij vertellen waarom is die maand zo speciaal?
sharon_ schreef:Kim had je al op msn gesproken vanmiddag, maar blijf het nieuws dat je hebt gekregen echt heel erg klote vinden 😞 .. Als je eens je ei kwijt moet weet je me te vinden.