Esh schreef:Babii schreef:Esh schreef:Kim, wat is daar aso aan?
Je meent er toch grofweggezegt geen ... bal van?
Ik hou dr niet van de schijn op te houden,
toen ik laatst hoorde dat mn broertje was aangenomen voor een functie die mijn moeder hem in de schoot heeft geworpen ben ik hem ook niet gaan feliciteren. Heb hem succes gewenst, want dat meen ik wel ..
maar ik ga hem niet feliciteren, dat zou niet oprecht zijn!
Dan neem ik mijn felicitaties bij jou ook terug. Dat is toch niet goed? Sorry, ik vind het aso en dat is mijn mening meid. Dat jij zo denkt prima, maar hoe zou jij het vinden als ik jou niet feliciteer met je zwangerschap?
Sorry? Dat snap ik niet helemaal?
Waarom zou je bij mij de felicitatie terug willen nemen?
Zal dat even toelichten :).
Jij zegt je moet geen felicitatie geven als je er niks van meent. Ik heb nooit gezegd dat ik me zusje geen kind gun, want gun iedere vrouw een kind. Het is het mooiste wat er is.
Maar als ik mijn eigen zusje al niet eens zou feliciteren, omdat ik het niet meen, dan zou ik me felicitatie bij jou en iedereen moeten terugnemen, omdat ik het mensen niet gun, omdat ik zelf geen kind kan krijgen?
Dat vind ik dus aso, vandaar dat ik dat neerzette. Mijn zusje is zwanger, en heb haar gefelciiteerd met dr meisje. Ik heb nooit gezegd dat ik er niks van meen of het haar niet gun, maar wel dat ik het er moeilijk mee heb.
Dus als ik me zusje niet zou moeten feliciteren, omdat ik er niks van zou menen, waarom dan bij jou en anderen wel :|. Nee zo ben ik niet!
Ik gun het iedereen, dus mijn felicitataties zijn nooit fake.