Ik ben er vandoor!
ijsje eten met mn mannetje, dan nog even bankhangen en op bed..
Fijne avond nog.. Liefs!
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
daniiek schreef:wel fijn dat je hem dan ook nog terug krijgt
daniiek schreef:Prinses88 schreef:daniiek schreef:wat een stilte hier 😉 sorry dat ik niet veel praat hier maarja iedereen kent elkaar en weten veel van elkaar daar ga ik dan niet over mee praten of mening over geven :oops:
Gewoon mee kletsen joh..
Is hier inderdaad erg rustig! :?
ja is ook zo maar jullie kennen elkaar onder tussen en weet wat er bij iedereen speelt moet eerst nicknamen gaan onthouden
daniiek schreef:voor wielrennen ofzo?
sylvia22 schreef:ja ik weet het niet het schijnt dat gyno daktarin bloedingen kan veroorzaken. maar ben al 4 dagen klaar met die kuur :?
snippie schreef:sylvia22 schreef:ja ik weet het niet het schijnt dat gyno daktarin bloedingen kan veroorzaken. maar ben al 4 dagen klaar met die kuur :?
Nou dan kan het nog steeds hoor lieverd!
Je bent veel beter door bloed dus is het extra gevoelig!
Als ze vorige keer niet konden zien waar het vandaan komt dan zou het zeer wss een vat zijn!
Hopelijk kunnen ze vandaag meer duidelijkheid geven het kan ook dat ze je totale rust voorstellen !
Knuf
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:ja ik weet het niet het schijnt dat gyno daktarin bloedingen kan veroorzaken. maar ben al 4 dagen klaar met die kuur :?
Nou dan kan het nog steeds hoor lieverd!
Je bent veel beter door bloed dus is het extra gevoelig!
Als ze vorige keer niet konden zien waar het vandaan komt dan zou het zeer wss een vat zijn!
Hopelijk kunnen ze vandaag meer duidelijkheid geven het kan ook dat ze je totale rust voorstellen !
Knuf
ik doe al rustig aan, heb vakantie 😉 ik ga zo eve het ziekenhuis bellen, wil eigenlijk niet weer langs, maar vragen of mijn gyn, er is en hij aan de telefoon kan komen.
Liminous schreef:Goedemorgen meiden!
Jorina, fijn dat je tuin helemaal op orde is 😃 Nu lekker van genieten met dit weer!
Syl jeetje das idd ff schrikken.. Maar je moet zometeen toch voor een echo? Kunnen ze het dan meteen toch ff nakijken?
Jamilah, is je mannetje weer helemaal beter??
sylvia22 schreef:Liminous schreef:Goedemorgen meiden!
Jorina, fijn dat je tuin helemaal op orde is 😃 Nu lekker van genieten met dit weer!
Syl jeetje das idd ff schrikken.. Maar je moet zometeen toch voor een echo? Kunnen ze het dan meteen toch ff nakijken?
Jamilah, is je mannetje weer helemaal beter??
die echo is bij een extern echobureau 😉 maar kan het altijd vragen hij is een oude huisarts dus heeft was wel iets verstand daarvan.. ik vraag hem gewoon of hij even naar de placenta's wil kijken of daar alles goed mee is
sylvia22 schreef:maar hoe is het met de rest van de dames?
Babii schreef:@ Princess en Swtangel, ik bedoelde het niet rot he met dat "nieuw", want het stond tussen haakjes :P. Bedoelde meer aan daniiek aan te geven dat jullie er ook pas kort zijn, toch mee zijn gaan kletsen en er nu ook tussendoor komen en dat we elkaar nu kennen :mrgreen:
Swtangel schreef:
Prinses88 ik zie het ja, nu je het zegt.. Ach Je weet in ieder geval mijn haarkleur nu: Blond. Hihih :oops:
Jamilah79 schreef:Snippie: Jij lekker gewinkeld dus haha...
Ja, idd erg klote ja van die kroon...word er zo moedeloos van. helemaal als ze je belovend at het niet weer kan gebeuren, dat ie nu echt goed vast zit...en zal je zien dat hij er voor die tandarts-afspraak er nog uit gaat vallen.
Hedwig88 schreef:Jamilah, Echt balen meid wat een pech heb je met die kroon Grrr...
Snippie, was het niet wat te warm voor de winkels ? Ik heb het zo HEET Pfff....
sylvia22 schreef:pffff wat een wedstrijd zeg!! :roll:
snippie schreef:sylvia22 schreef:pffff wat een wedstrijd zeg!! :roll:
Jah dat wordt verliezen!
jorina schreef:hup holland hup laat de leeuw niet in zijn hempie staan
😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 :D
Babii schreef:@ Mama2b, pfffffff lekker dan meid!!! Hoop van harte dat ie aan het indalen is, met deze hitte is het niks he :(.
Jamilah79 schreef:swtangel; ik zal wel moeten he, huilen staat me er eerder om na dan het lachen, maar met huilen schiet ik ook niks op. Raak je alleen maar overstuur van. maar ik denk dat ik morgen wel een weekenddienst tandarts bel en me probleem voorleg. neem aan dat ik dan wel kan komen om te zien wat ze er aan kunne doen. Hij lijkt nl steeds losser te gaan zitten/aanvoelen. Voel me hier gewoon niet happy mee en om nog bijna een hele week te moeten wachten voor ik terecht kan is ook wel beetje kut.
Mama2b schreef:nee idd bevallen met dit weer lijkt me ook geen pretje maar gelukkig hebben ze wel airco in de verloskamers.. al vraag ik me af of je daar op dat moment nog wat van merkt.. maar dat zal ook midden in de winter nog een warm klusje zijn denk ik 😉
vuvuzela's dat zijn die toeters ;)
Lunanoa schreef:Mama2b schreef:nee idd bevallen met dit weer lijkt me ook geen pretje maar gelukkig hebben ze wel airco in de verloskamers.. al vraag ik me af of je daar op dat moment nog wat van merkt.. maar dat zal ook midden in de winter nog een warm klusje zijn denk ik 😉
vuvuzela's dat zijn die toeters ;)
Het weer maakt niet uit, je zweet je zoiezo de pleures 😂
Heb nog nooit zó gezweet.
Lunanoa schreef:Mhoehaha ja ik ook nu.
Maar bedoelde bij de bevalling 😂
Oh Sylvia, je hebt een pb 😂 :oops:
Jamilah79 schreef:Bedenk me ineens dat het geen pijn doet omdat de zenuw eruit gehaald is om me 15e, dus misschien is dat nu een geluk bij een ongeluk :mrgreen: 😂 ;)
sylvia22 schreef:ook al aan de diaree??? mijn vriend en ik ook al we dachten dat we wat verkeerds hadden gegeten 😉 maar ligt dus blijkbaar aan de warmte :roll:
sylvia22 schreef:ook al aan de diaree??? mijn vriend en ik ook al we dachten dat we wat verkeerds hadden gegeten 😉 maar ligt dus blijkbaar aan de warmte :roll: