@ Mw. Bril, ik vind het wel prettig om te tempen ... het is een veel minder grote belasting dan ik dacht.
Alleen wel heel vervelend dat er nu geen touw is te trekken op mijn grafiek ... maar dat zal wel door de curettage komen.
@ Geit, ik typ gewoon de : ) voor een 😊 en de ; ) voor een 😉 en de : p voor de 😛
@ Epat, je handtekening is nu inderdaad wat vriendelijker 😉
@ Patricia (en alle anderen die geïnteresseerd zijn in recepten)
www.tapas-recepten.nl is één van mijn sites. via deze site kun je doorklikken naar mijn andere receptensites.
@ Patricia, volgens mijn gyn moet je temp wel hoog (hoger) blijven als je zwanger bent ... maar je zou er een testje tegenaan kunnen gooien.
@ Epat, brrr, vervelend die HSG, maar het is voor een goed doel moet je maar denken.
@ Puk, kun je niet gewoon zeggen dat je voor een vrouwenprobleempje naar de Huisarts gaat, kan van alles zijn en niemand zal dan doorvragen (denk ik tenminste).
-----------
Hier: vanmorgen heb ik de poli gynaecologie gebeld om mijn verhaal uit te leggen.
Ze zou het met de dienstdoende arts overleggen en terugbellen.
Uurtje later werd ik teruggebeld om een afspraak te maken.
Volgende week vrijdag heb ik een afspraak, als ik voor die tijd toch ongi word mag ik de afspraak afbellen.
Ze vonden het nu toch ook wel lang duren, zeker na die tempverhoging.
Ik hoop stiekum nog een beetje dat ik van het weekend alsnog ongi word.
Maar ik ben blij dat er nu een afspraak staat voor het geval het deze week niet vanzelf komt.
Hier binnen valt het trouwens mee met de warmte. Vanmorgen om 6 uur lekker alles tegen elkaar open gezet om het huis af te laten koelen en daarna alle deuren, ramen en gordijnen dicht gedaan toen ik naar het werk ging.
Toen ik thuis kwam was het binnen maar 23 graden (buiten is het dik 30 graden). Dus best goed uit te houden.